خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری پالت اثر A Nomad Sub

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 17000 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری پالت اثر A Nomad Sub

در یک فضای همگن مانند یک دفتر ، حدود بیست کاربر درگیر کار بودند. برخی در حال بسته بندی محصولات در جعبه های میزهای خود بودند ، و بعضی دیگر قطعات مورد نیاز محصولات صنعتی را پردازش می کردند. نیمی از آنها در یک میز کار مشغول کار بودند و نیمی دیگر در قسمتهای جداگانه و با پارتیشن نشسته بودند تا هیچ کس دیگری به چشم نیاید. از آنجا که آنها از بازدیدکنندگان احساس عصبی می کنند ، صدای بلند جیغ از کابین های جداگانه که توسط جعبه های چوبی و پارتیشن جدا شده بودند ، به وجود آمد. این چیزی بود که من قبل از طراحی تأسیسات پشتیبانی اشتغال PALETTE در تأسیسات موجود در یک بخش مجاور دیدم.

 

PALETTE امکاناتی برای خدمات پشتیبانی مداوم از نوع B برای معلولین است که افراد دارای معلولیت ذهنی درگیر کار تولیدی می شوند که به شخصیت و شخصیت هر یک از کارکنان احترام می گذارد و به کارهای تکراری تکراری نمی پردازد. این تأسیسات مجهز به یک کارخانه شیرینی سازی است که در آن کاربران می توانند ammeikuiku (هنر آب نبات ژاپنی) ، یک کارخانه سرامیک با یک کوره تمام مقیاس ، یک کارخانه چاپ با تجهیزات صفحه ابریشم و یک استودیوی هنری را فراهم کنند که اجازه می دهد تا عبارات مختلفی محدود به نقاشی نباشد. و همچنین یک کافی نت ، گالری و فروشگاه برای نمایش آثار کاربران. فعالیت های خلاقانه در کارخانه ها و استودیو ها معمولاً در اتاقی با فضای بزرگ از منظر قابلیت مدیریت انجام می شود. با این حال ، بسته به ویژگی های ناتوانی ها ، برخی از آنها وقتی در همان فضای با دیگران مانند مواردی که در تأسیسات موجود با آنها ملاقات کردم ، استرس دارند. بنابراین ، برای این تأسیسات ، ما انتظار داشتیم فضایی را طراحی کنیم که هر کاربر جداگانه بتواند مکانی راحت برای قرار گرفتن در آن پیدا کند ، نه فضای همگن مانند اسکلت Dom-ino.

 

این ساختمان دارای چهار طبقه برای مصارف مختلف از جمله کافه و فروشگاه در طبقه اول ، کارخانه شیرینی سازی و اتاق استراحت در طبقه دوم ، کارخانه های سرامیک و فرزکاری در طبقه سوم و کارخانه چاپ و استودیو در طبقه چهارم . شکل سقف هایی که هر طبقه را از هم جدا می کنند ، به نظر می رسد که چند سقف طاق دار در آن قرار دارد. قرار دادن اتاق های بسته در زیر سقف فک دار ساخته شده از فلز منبسط ، کلبه های مقیاس آشنا را ایجاد می کند. هر کلبه از موادی استفاده می کند که نمایانگر کاربرد آن است و از آنهایی که برای استفاده در دیوارهای بیرونی ساختمان در اطراف سایت استفاده می شود ، به گونه ای که کاربران می توانند بطور شهودی بدون خواندن علائم در مکان خود بدانند. سایت کوره از آجرهای بدون پوشش استفاده می کند و اتاق لعاب از کاشی های لعاب دار استفاده می کند. انتظار می رود کاربران با توجه به ویژگی های کلبه هایی که دارای این مواد منحصر به فرد و سقف فشرده شده هستند ، مکان راحت خود را پیدا کنند.

 

این مرکز به Juso ، منطقه تفریحی اوساکا ، بسیار بسته است. این بنا دارای هسته اصلی سازه و ضلع در ضلع شرقی و غربی در هر طبقه است که نمای شمالی از شمال به شرق می دهد و در آنجا می توانید مقیاسهای مختلف ساختمانها را از قسمت باز کردن opening از آسمان خراشها ، مانند ساختمان آسمان Umeda ، به دیوار کارخانه ها و مجتمع های مسکونی درست در کنار این مرکز. وقتی در کارخانه ها و استودیوها ، با چشم اندازهای اطراف با عمق و مواد اینرسی همراه هستید ، احساس می کنید در فضای بیرون شهری قرار دارید ، این همان چیزی است که من بعد از اتمام ساخت و ساز متوجه شدم. طراحی بیرونی با مواد مختلف لایه لایه و اشیاء تیز قابل اطمینان است. اما این تنها نتیجه درست کردن آن در ساختمانهای اطراف تسهیلات است و طراحی مورد قبول شهر متمایز جوزو پذیرفته شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,ساختمان تجاری ,پالت اثر A Nomad Sub ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری ویتوریو امانوئل II در میلان، ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری نمونه تطبیقی مجتمع تجاری ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی کانیون در ترکیه
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه مد و لباس LAURELLA
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه Mlouye واقع در مرکز خرید استانبول
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری گالری لافایت در پاریس، فرانسه
پاورپوینت بررسی مطالعه موردی معماری مجموعه تجاری روزولت فیلد (مرکز خرید) نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری موج Seongsu
پاورپوینت بررسی معماری خانه مد و لباس همراه با برنامه فیزیکی
پاورپوینت بررسی معماری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه اقامتی تجاری اداری مقر کمیته المپیک موزامبیک
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری برج تئاتر اپل اثر فاستر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی توریستی خلیج فارس شیراز
پاورپوینت بررسی معماری کافه و فروشگاه HEYTEA با کانسپت DNA
پاورپوینت بررسی معماری انبار لجستیک شهر جدید تایپه، تایوان اثر معماری J.C
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری جدید Wenzhou TOD اثر معماران NAN
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری بازار بین المللی پردیس2 کیش
پاورپوینت بررسی معماری سیتی سنتر گالریا اثر UNStudio

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد