خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ,تحلیل ,بیمارستان لاله -پاورپوینت

   تعدادبرگ: 36   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 1571 kb  تعدادمشاهده  8


 بخشی از مطلب 
مارستان مهمترین واحد ارائه دهنده خدمات درمانی است و بنابر تعریفی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه می دهد، بیمارستان واحدی است که حداقل دارای 15 تخت با تجهیزات خدمات عمومی پزشکی لازم حداقل دو بخش داخلی و جراحی هر دو با گروه پزشکان متخصص باشد.
 
 بیمارستان، ساختمانی است که توسط یک مؤسسه دولتی یا خصوصی تأسیس می‌شود تا بیماران، مجروحان و افراد ناتوان مراجعه‌کننده به آن، درمان شوند. بیمارستان‌ها به کمک پزشکانی با تخصص‌های مختلف، خدمات متنوعی را در طول شبانه‌روز از تشخیص‌های پزشکی تا مراقبت‌های ویژه ارائه می‌دهند. به طور مختصر می‌توان گفت تمام قابلیت‌های پزشکی با طیف‌های مختلف در این مکان و در زیر یک سقف وجود دارد. البته بیمارستان به همان اندازه که دارای نقش مثبت می‌باشد، ممکن است در برگیرنده خطرات و موانعی نیز باشد. یک بیمارستان باید از خدمات به اصطلاح هتل‌داری نیز برخوردار باشد که منظور از آن کلیه خدمات پرستاری و مراقبتی از بیمار می‌باشد که خود هزینه بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.
 
طراحی بیمارستان:
 
در اکثر کشورها، مراقبت های بیمارستانی سهم عمده ای از بوجه بهداشت و درمان را به خود اختصاص داده اند. بخش قابل توجهی از نیروی انسانی شاغل در بهداشت و درمان به بیمارستان ها اختصاص داده می شود. با توجه به هزینه گزاف تجهیزات و تسهیلات بیمارستانی و همچنین هزینه‌های مرتبط با آموزش و تربیت کارکنان تخصصی، هماهنگی تسهیلات درمانی با نیازهای واقعی جامعه بسیار ضروری می باشد.
 
در برنامه ریزی احداث بیمارستان باید شاخص های اجتماعی، محیطی، سودمندی، کارایی و اثربخشی مورد توجه قرار گیرد
 فهرست مطالب 
 
پروژه پاورپوینت تحلیل بیمارستان لاله آنچه در این پروژه خواهید خواند:
 
    تاریخچه کلی
    راهنمای طبقات
    عکس های بیمارستان
    کلیه پلان ها
    کلیه نماها
    کلیه برش ها
    کلیه دیاگرام های ارتباطی
    کلیه برنامه های فیزیکی هر طبقه و هر عرصه
 
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله با بیش از ۳۳ هزار متر زیربنا، با ۲۴۰ تخت قابل گسترش تا ۴۲۰ تخت در ۸ طبقه و با صرفه هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰  هزار و ۲۵۰ متر مربع در منطقه شهرک غرب احداث شده است، ۲۵۰ پزشک متخصص که اکثراً از اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور هستند به همراه ۸۰۰ نفر کادر درمانی و اداری مجرب در ۲۹ بخش تخصصی و ۲۴ کلینیک درمانی این بیمارستان مشغول به کار هستند. خاطر نشان می شود مجوز احداث این بیمارستان در سال ۱۳۶۹ صادر شده و از ۱۳۷۰ احداث ساختمان آن آغاز و در خرداد ماه ۱۳۸۴ افتتاح گردیده است.
 
هیات موسس
 
دکتر جواد احمدی
 
دکتر سیروس سامی زاده
 
دکتر محمد رحمانی
 
دکتر حجی اسماعیل عباسی
 
دکتر عبدالرزاق ذوالفقار
 
دکتر محمد مساواتی
 
دکتر شمس اله قهرمانی
 
دکتر احمد ناصر شریف
 
دکتر سیدعلی فخر طباطبایی
 
دکتر یعقوب پورشریف
 
بیمارستان لاله از کلیه امکانات و تکنولوژی های مدرن و روز آمد بهره می گیرد. این بیمارستان با زیر بنایی بالغ بر ۳۳۰۰۰متر در ۵ طبقه احداث شده است. در طبقه منهای دو:CSR و واحدهای پشتیبانی در طبقه منهای یک :تصویر برداری ،CT-SCAN ، آزمایشگاه ،رادیوتراپی، اورژانس ، سنگ شکن ، دیالیز ، آندوسکوپی ، فیزیوتراپی ، آزمایشگاه سلول های بنیادین ،دیالیز، همکف: کلینیک ها و پاراکلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با تمام تخصصها و قسمت های اداری در طبقه اول: ICU-OH ‌،CCU ، بلوک زایمان ،اتاق های عمل جنرال و قلب باز و کت لب و پست کت در طبقه دوم: بخش زنان، NICU , PICU و بخش جراحی قلب، اطفال ، در طبقه سوم: بخش ICU A , ICUB جراحی عمومی و بخش داخلی مستقر هستند. در طبقه چهارم : بخش آنکولوژی ، جراحی پلاستیک وجود دارند . طبقه پنجم نیز سالن غذا خوری پرسنل و پزشکان می باشد. در ساخت این پروژه، از کلیه امکانات وتکنولوژیهای مدرن و روزآمد بهره گرفته شده است . ساختمان بیمارستان با بهترین سازه ها و مطابق با استانداردهای بالای ملی و جهانی ساخته شده، نسبت به حوادث طبیعی از ایمنی کامل برخوردار است. در طراحی تاسیسات و استقرار تجهیزات نیز برای تمامی نیازها پیش بینی های لازم انجام شده است. بخش های مختلف بیمارستان نظیر اورژانس، کلینیک ها و غیره نیز با نظر مشاوران خبره و با تجهیزات پیشرفته روز، تجهیز شده اند تا بستر مناسبی برای ارائه خدمات درمانی فراهم آید. (خلاصه ای از خدمات و تجهیزات هر یک از بخش ها در ادامه خواهد آمد). این بیمارستان دارای اساسنامه ای مستقل است که به ثبت شرکت ها رسیده است. بیمارستان ازخرداد ماه ۱۳۸۴ با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت می کند تجهیزات پیشرفته و کادر درمانی مجرب و متخصص موجب استقبال ویژه بیماران در بهره مندی از خدمات درمانی این مرکز شده است. در برنامه های بلند مدت این بیمارستان، ارائه خدمات درمانی به صورتی در نظر گرفته شده است که هموطنان عزیز و مسلمان منطقه بتوانند نیازهای درمانی خود را با اطمینان خاطر نسبت به رعایت ضوابط شرعی و با استانداردهای پزشکی، از این مرکز برآورند و برای معالجه از عزیمت به کشورهای غربی بی نیاز شوند. همچنین این بیمارستان فعالیت در عرصه های علمی، پژوهشی و آموزشی را نیز در صدر برنامه های خود قرار داده تا با بهره گیری از پزشکان و محققان داخلی و نخبگان علمی ایرانی مقیم خارج از کشور،‌ نوآوری های جدید علمی و پزشکی را نیز به ملت بزرگ ایران و بشریت تقدیم نماید و بر افتخارات زرین نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.
 
این پروژه(تحلیل بیمارستان لاله)علاوه بر تحقیق مورد نظرتان, برای درس تمرین معماری و طرح و معماری موثر است.
 
این پروژه شامل ۳۶ اسلاید  می باشد.
 
موفق باشید
 
 
 
 
 
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
برنامه فیزیکی, پاورپوینت معماری, پروژه پاورپوینت معماری, پلان ها, تحلیل, تحلیل بیمارستان لاله, خدماتی, دیاگرام های ارتباطی, طرح و معماری, عناصر معماری,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان آموزشی کالج پزشکی دانشگاه اولسان در سئول
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان شرکت دارویی ژاپنی Astellas
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع پزشکی حافظ اثر مهدی سلیمی
پاورپوینت بررسی نقش روانشناسی محیطی در معماری
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری بیمارستان تخصصی آپادانا اهواز
پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی بیمارستان
پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان مرتاض یزد
پاورپوینت تحلیل معماری بخش جراحی بیمارستان
پاورپوینت تحلیل بررسی بیمارستان های آینده
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد
دانلود,پاورپوینت شرح کامل بخشها و برنامه عملکردی بیمارستان ,pptx
دانلود,پاورپوینت تحلیل نمونه های موردی بیمارستان بهمراه تصاویر و پلان بیمارستان ,pptx
پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی و معرفی فضاهای بیمارستان هموفیلی تالاسمی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری بیمارستان کودکان آلبرتا کانادا
پاورپوینت بررسی ریز فضاها بیمارستان و برنامه فیزیکی بیمارستان
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری دانشگاه و مرکز سرطان آریزونا اثر ZGF Architects
پاورپوینت بررسی و تحلیل سه نمونه بیمارستان ایرانی ، رسول اکرم ، لاله ، عرفان
پاورپوینت بررسی معماری بیمارستان مغز و اعصاب ایران در تهران
پاورپوینت بررسی معماری بیمارستان پارس رشت
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری بیمارستان لاله و رسول اکرم تهران ، نمونه ایرانی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد