خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ضوابط و استاندارد ها و ارگونومی در رستوران، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 58 اسلاید .   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 19459 kb  تعدادمشاهده  1


فهرست مطالب
هدف
انواع رستوران
نکات طراحی و لوازم
نتیجه گیری
 
 
 رستورانهای اصلی ( MAIN RESTAURANT )
 
اینگونه رستورانها در حقیقت همان مکانهای پذیرایی از میهمان هستند که اغلب از منوی تقریبا مشابه جهت ارائه خدمات در سطح یک کشور استفاد کرده و نمونه ای از واحدهای پذیرایی بوده که خارج از هتل نیز به چشم میخورند.
اینگونه رستورانها در دو تایم نهار وشام فعال بوده ولازم بذکر است جهت پذیرایی از میهمان  اغلب ازروش پلیت سرویس (PLATE SERVICE)همراه با بهترین و مرغوبترین ابزار پذیرایی استفاده میگردد. 
در این رستوران ها ، 1.3 الی 2 متر مربع فضای طبخ و پذیرایی برای هر نفر در نظر گرفته می شود. درطراحی اینگونه رستورانها باید به نکته مهمی دقت داشت و آن طراحی فضای آشپزخانه و نحوه ارتباط آن با سالن پذیرایی در یک طبقه و همسطح می باشد.
از رستورانهای اصلی نه تنها میهمانان هتل بهره مند میشوند بلکه بسیارافرادی هستند که برای صرف نهار یا شام به مکان نیز مراجعه میکنند.
رستوران های بومی و سنتی ( (Traditional resturant
 
در اغلب هتلهای بین المللی معمولا با توجه به پیشینه های فرهنگی.تاریخی و موقعیت جغرافیایی رستورانهایی با عنوان رستوران سنتی یا محلی وبومی دیده میشود که با فرهنگ فولکلور منطقه تطابق داشته و برای بومیان آن منطقه تداعی کننده گذشته آنان میباشد.با توجه به آنچه گذشت باید توجه داشت روش پذیرایی در اینگونه رستورانها برگرفته از همان فرهنگ فولکلور مردم منطقه میباشد.
رستورانهای داینینگ روم   (DINING ROOM) 
 
در هتلهای بین المللی و لوکس که غالبا از گرید بالایی نیز برخوردار هستند مکانی ویژه بنام داینینگ روم جهت پذیرایی و سرو شام وجود دارد که دارای ویژگیهای خاص خود از قبیل نور ملایم ، پخش موسیقی زنده بصورت تکنوازی پیانو یا ویلون می باشد . 
استفاده ازبهترین نوع ابزار و وسایل پذیرایی،  استفاده از گلدان و شمعدان روی میزها ، انتخاب میزوصندلی و مبلمان پذیرایی از بهترین نوع ، انتخاب رنگ جگری یا قهوه ای و قرمزدرطراحی دکوراسیون ورنگبندی فضاها میباشد.
نیروی انسانی فعال در اینگونه رستورانها غالبا مرد بوده و آشنایی کامل به روشهای مختلف پذیرایی داشته تا بهترین خدمات به میهمان ارائه گردد. منوی ارائه شده در داینینگ روم نسبت به دیگر رستورانها سبکتر بوده اما بلحاظ قیمت گرانتر است .
 دو نکته مهم و قابل توجه در مورد رستورانهای داینینگ روم
  الف) وجود مکانی بنام اندیکس در مدخل ورودی سالن جهت انتظار میهمان تا رسیدن دیگر همراهان ونگهداری لوازم اضافه آنان مانند چتر.پالتو و امثالهم میباشد و در صورت لزوم در این مکان از میهمان با نوشیدنیهای خاص پذیرایی میگردد و حضور فردی از تیم پذیرایی که وظیفه تشریفات ورود و بدرقه میهمان هنگام خروج بر عهده اوست که          CAPTAIN RECEPTION نامیده میشود.
 
 ب) استفاده میهمانان خاص و ویژه از فضایی اختصصاصی بنام  PRIVATE DINING ROOM می باشد .
 
و.....
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ضوابط ,و استاندارد ها ,و ارگونومی در رستوران، پاورپوینت ,هدف ,انواع رستوران ,نکات طراحی و لوازم ,نتیجه گیری , , , ,فهرست مطالب ,مقدمه ,رستورانهای اصلی ( MAIN RESTAURANT ) ,رستوران های بومی و سنتی ( (Traditional resturant ,رستورانهای داینینگ روم (DINING ROOM ,دو نکته مهم و قابل توجه در مور,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ دات لاین پلان در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه و نانوایی کیکولوژی در امارات متحده عربی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه BYASA در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه رستوران تانتاپ وال گاردن و با در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه جودو اسپرسو دوجو در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه 8323. لایه های فضا در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه KUDDO در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه بوسه تلخ در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان کافه و مجتمع TNV در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی پیتزا فروشی و کافه لا لونا در سریلانکا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه میتاکا در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه دمر در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ هارودوت اثر نانا در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه باغ قاب تانتاپ در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه سیپلی در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ هیولر در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ آنالیا فرانکو در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ گلاتو مسینا در استرالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ پاور در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ روستورهای Chernyi در صربستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد