خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت طراحی سالن عروسی کانتوم ایندوچینه - تالار رستوران عروسی

   تعدادبرگ: 30 اسلاید .   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 1960 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت طراحی سالن عروسی کانتوم ایندوچینه - تالار رستوران عروسی
 
سالن عروسی Kontum Indochine ؛ سالن رستوران عروسی کانتوم ایندوچینه بخشی از مجتمع هتلی است که در امتداد رودخانه داکبلا در شهر کانتوم، در ویتنام مرکزی قرار دارد. در مجاورت پل داکبلا، دروازه ورود به شهرکانتوم، رستوران به عنوان محلی برای مراسم عروسی، برگزاری همایش‌ها و فعالیت‌های اجتماعی پذیرای مهمانان و شهروندان می‌باشد. نمای ساختمان با سنگ گرانیت محلی به رنگ صورتی پوشیده شده است. سنگ‌ها از معدن سنگی در استان دین بین، در ۱۵ کیلومتری رستوران، استخراج شده‌اند.
 
معماران : VO TRONG Nghia
 
محل : استان کانتوم، ویتنام
 
معمار مسئول و مجری: Vo Trong Nghia, Takashi Niwa
 
مساحت: ۵۵۲۴ متر مربع
 
سال پروژه : ۲۰۱۳
 
عکس از : Hiroyuki Oki
 
سنگ‌های عمودی کرکره‌ای، باعث می‌شوند که نمای کلی و جزییات ساختمان محو دیده شود و حجمی انتزاعی را تداعی می‌کند که با چشم انداز اطرافش خیلی متعادل به نظر می‌رسد. دو پرداخت متفاوت برای سنگ‌های عمودی نما به کار گرفته شد؛ سطح نمای روبروی سنگ‌ها براق شد و زمانی که در معرض نور آفتاب است، نمای درخشانی را خلق می‌کند. در حالیکه سطح دو نمای پهلو و پشت سنگ‌ها طوری پرداخت شد که نور خورشید را ملایم‌‎تر به درون ساختمان بتاباند. مهمانان می‌توانند از منظره رودخانه از بین شیارهای نمای کرکره‌ای عمودی در زیر نور ملایم صورتی رنگی لذت ببرند و از تابش آفتاب زنندهی مناطق گرمسیری در امان باشند.
 
در سه سالن ضیافت، از سه نوع مصالح مختلف طبیعی -سنگ، بامبو، چوب- ساخته شدند. ” سالن سنگی “، با دیوارها و ستون هایی از سنگ در طبقه همکف قرار دارد و قابلیت پذیرش ۸۰۰ مهمان را دارد. سالن از سنگ‌های لوح بازالت به ابعاد ۱۲۰*۸۰*۵۹۵ میلیمتر تشکیل شده است. این سنگ‌های لوح سطوح متفاوت: زبر، براق و یا چکشی دارند. که هم فضایی با ابهت و هم فضایی ظریف و لطیف را به وجود می آورند. این کاربرد سنگ‌ها، بسیار برای مراسم جشن و شادی مناسبند.
 
” سالن بامبو ” و “سالن چوبی” با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مهمان برای هر سالن، در طبقه دوم قرار دارند. مصالح متفاوت، این دو سالن را متمایز می کند، و به هر فضا ویژگی خاصی می‌بخشد.
 
“سالن بامبو” فضایی تشریفاتی می باشد که از قاب‌های چوبی بامبوی ایستاده به بلندی ۶٫۵ متر تشکیل شده است و دهانهء ۱۸ متری را می پوشاند. این قاب های بامبو به کمک تجهیزات نورپردازی روشن می شوند. از اینرو محیطی آرام و صمیمی در مقایسه با کافهء مجاورش، “Indochine Café”، که از چوب بامبو ساخت شده، به وجود می آورد. در واقع کافه مجاور، به صورت فضای باز بزرگ و جاداری اجرا شده است.
سقف “سالن چوبی” از ۹ تیغه چوبی بادبزنی تشکیل شده است. تیغه‌های چوبی از قطعات به ابعاد ۲۰*۵۰ میلیمتر با رنگی روشن هستند و از الوارهای چوبی بومی و محلی به نام “کیت” ساخته شده‌اند. سقف به آرامی فضای داخلی را روشن می کند و فضایی سایه دار و ملایم را به وجود می آورد.
 
هوا و نور طبیعی از طریق سنگ های کرکره‌ای صورتی به راهروی ساختمان می رسد، راهرو ها در هر دو انتهای سالن ها قرار دارند و با راه پله ها قابل دسترسی هستند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,طراحی سالن ,عروسی کانتوم , ایندوچینه ,تالار رستوران عروسی ,نمونه مشابه ,نمونه موردی ,سالن عروسی Kontum Indochine ,سالن رستوران ,عروسی کانتوم ,ایندوچینه ,مجتمع هتلی ,معماری,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ دات لاین پلان در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه و نانوایی کیکولوژی در امارات متحده عربی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه BYASA در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه رستوران تانتاپ وال گاردن و با در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه جودو اسپرسو دوجو در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه 8323. لایه های فضا در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه KUDDO در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه بوسه تلخ در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ساختمان کافه و مجتمع TNV در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی پیتزا فروشی و کافه لا لونا در سریلانکا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه میتاکا در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه دمر در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ هارودوت اثر نانا در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه باغ قاب تانتاپ در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافه سیپلی در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ هیولر در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ آنالیا فرانکو در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ گلاتو مسینا در استرالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ پاور در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کافی شاپ روستورهای Chernyi در صربستان ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد