خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی موزه نئون در ایالت نِوادا آمریکا

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 887 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی موزه نئون در ایالت نِوادا آمریکا
بخشی از مطلب
جاذبه اصلی این شهر واقع در ایالت نِوادا، علائم تجاری آن است که شب ها با نور نئون می درخشند.
در موزه نئون در لاس وگاس از علامتهای تجاری که زمانی برای جلب مشتری در کازینوها و بارهای این شهر استفاده می شده است، نگهداری می شود. جاذبه اصلی این شهر واقع در ایالت نِوادا، علائم تجاری آن است که شب ها با نور نئون می درخشند.
بسیاری از این علائم تجاری با گذشت زمان قدیمی و کهنه شده و باید دور ریخته می شدند. با گشایش موزه نئون در سال ۱۹۹۶ و گردآوری حدود ۱۶۰علامت تجاری، این علائم در این موزه حفظ شده اند. در این موزه همچنین می توان فیلم های آرشیوشده مربوط به سال ۱۹۷۵ میلادی را دید. بازدید از این موزه ۲۴ ساعته و هر۷ روز هفته ممکن است.
دنیل کلی، مدیر عامل موزه نئون می گوید: "علامت ها کارِ معماری را می کنند. علامت ها یادگارهای تصویری هستند و در ذهن آدم های مختلفی که از نقاط مختلف دنیا می آیند، می مانند. بنابراین ما اینها را حفظ می کنیم تا تاریخ لاس وگاس را حفظ کرده باشیم. این تاریخی است که برای بسیاری از آدم هایی که طی سالیان متوالی به این شهر آمده اند، معنی دارد."
اما لاس وگاس امروز با لاس وگاس دهها سال پیش تفاوت دارد. این تفاوت در شیوه نور پردازی این شهر به خوبی مشهود است. اکنون برای روشنایی ساختمان ها و همچنین برای علائم تجاری از لامپ های مدرن ال ای دی ل د (دیودهای نورگسیل) استفاده می شود.
مدیرعامل موزه نئون همچنین می گوید:" نئون و نحوه درخشش آن ویژگی هایی دارد. وقتی نور نئون را می بینید حال خاص و رمانتیکی به شما دست می دهد و فکر می کنم هر وقت صاحبِ بنگاه تجاری بخواهد احساس خاصی را در بیننده به وجود بیاورد سراغ نئون خواهد رفت چون هیچ گزینه دیگری وجود ندارد که همان حس را القا کند."
یک توریست و بازدید کننده از موزه می گوید: " در لاس وگاس امروز مقدار زیادی لامپ های ال ای دی می بینید و زرق و برق فراوان. اما خبری از لامپ های نئونِ دست ساز و چیزهای مثل آن نیست. یعنی هنر فراموش شده ای ست. اینکه در این موزه بتوانید این لامپ ها را دوباره ببینید خیلی خوب است."
یک توریست دیگر از بلژیک نیز می گوید: " وقتی این علامت ها را می بینم حس می کنم که چیزهایی تاریخی می بینم و در خود لاس وگاس هم که قدم می زنم همین حس به من دست می دهد. شهر تاثیرگذاری و منحصر به فردی است. مشابه آن را در اروپا نداریم و از بودن در اینجا خیلی احساس رضایت می کنیم."
لاس وگاس شهری است که به زندگی پرهیجان شبانه اش معروف است. لاس وگاس شهری تاریخی نیست و رسما ۱۰۰ سال پیش روی نقشه ظاهر شد ، حفظ این علائم در این موزه، حفظ بخشی از تاریخ این شهر است.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی موزه , نئون در ایالت ,نِوادا آمریکا ,جاذبه اصلی ,ایالت نِوادا، علائم تجاری ,نور نئون ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,موزه نور نئون ,معماری نور نئون ,نور نئون ,موزه نئون ، موزه نورپردازی ، موزه و نور ، موزه های آمریکا ، موزه امریکا ، موزه نئون لاس وگاس ، موزه های لاس وگاس ، موزه ه,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت موزه فرش تهران
دانلود بررسی پاورپوینت آموزشی دهکده شهری
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه هنرمندان صدرا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه لنینگراد سن پیترزبورگ
دانلود بررسی پاورپوینت موزه میلواکی
دانلود بررسی پاورپوینت نقد بناهاي موزه هاي لوور – هنرهای معاصر- گوگنهایم رایت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ
پاورپوینت بررسی طراحی معماری موزه فراری، مودنا، ایتالیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل سالن اجتماعات و نمازخانه ی کریسگی ارو سارینن
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد، هندوستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه ملی آب ایران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر و نمایشگاه طرح و برنامه چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طرح توسعه موزه ملی سوئیس
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل موزه هنر های معاصر سوییس
دانلود بررسی پاورپوینت موزه لوور پاریس
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد های طراحی و معماری
دانلود بررسی پاورپوینت مرکز فرهنگی ژان ماری جیبائو در نومئا اثر رنزوپیانو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد