خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی موزه علوم و تکنولوژی شانگهای چین

   تعدادبرگ: 34 اسلاید   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 2203 kb  تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب

موزه علوم و تکنولوژی شانگهای در سال 2000 میلادی در مساحت 98000 مترمربع و با زیربنای 68000 متر مربع تاسیس شده است. این موزه قابلیت پذیرش 2 تا 3 میلیون بازدید کننده را دارد. تا سال 2010 بیش از 23000000 نفر از این موزه بازدید نموده اند. تمام امکانات موزه بصورت دیجیتالی است و 13 نمایشگاه دائمی و 4 سالن نمایش فیلم های مرتبط با علوم را دارد. این سینما قابلیت نمایش 10000 فیلم در طول سال است که در نوع خود در آسیا نمونه است. 
موزه علوم و تکنولوژی شانگهای موزه بزرگ در پودونگ، شانگهای است، نزدیک به پارک قرن، بزرگترین پارک در داخل استان های داخل شهر است. این یکی از موزه های علوم و تکنولوژی بازدیدکنندگان چین است.
میدان قرن در سال 1995 ساخته شد،  و موزه علوم و تکنولوژی در شانگهای به عنوان یک پروژه کلیدی برای ترویج علم در منطقه دلتای یانگ تسه برنامه ریزی شده بود.  به عنوان بخشی از مرکز مدنی Huamu، آن نیز در نظر گرفته شده بود به کمک به رانندگی توسعه Pudong دور از Lujiazui و دیگر محله در امتداد بانک های رودخانه Huangpu. [6] موزه جلسات کنفرانس ها و جلسات خود را به موقع برای برگزاری نشست رهبران APEC در تاریخ 20 و 21 اکتبر 2001، [7] دریافت کرد، جیانگ Zemin، رئیس جمهور روسیه، رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین و جورج دبلیو بوش، رئيس جمهور آمریکا.
 
موزه علم و فناوری نخستین مرحله ساخت خود را به پایان رساند و نمایشگاه ها را به عموم مردم در تاریخ 18 دسامبر 2001 باز کرد. [5] تم اصلی آن هماهنگی طبیعت، بشریت و فن آوری بود (چینی: 自然 · 人 · 科技، زیمان، رن، کج) و اولین پنج نمایشگاه آن به «بهشت و زمین»، «زندگی»، «حکمت» اختصاص یافت. ، "خلاقیت"، و "آینده" [8]
 
فاز دوم این پروژه در ماه مه 2005 آغاز شد و در آن زمان اولین موزه علم و فناوری بود که با کیفیت و استانداردهای زیست محیطی ISO 9000/14000 تأیید شد. 
بین سالهای بازگشایی و سال 2010، 19.5 میلیون بازدید کننده جذب کرد.  نمایشگاه منطقه کودکان و نور ویزود از ژانویه تا مه 2010 بازسازی شد  پیش از نمایشگاه جهانی شانگهای که در همان سال برگزار شد.  موزه علم و فناوری شانگهای از زمان ارتقا به وضعیت AAAAA [10] بوده است. رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما، در دیدار با مقامات خود در 16 نوامبر 2009، با دانشجویان Shanghainese در موزه علم و فناوری دیدار کرد.


کلمات کلیدی مرتبط:
موزه علوم و تکنولوژی ,شانگهای ,نمونه موزه علوم و تکنولوژی ,نمونه موردی موزه علوم و تکنولوژی ,نمونه مشابه موزه علوم و تکنولوژی ,معماری موزه علوم و تکنولوژی ,طراحی موزه علوم و تکنولوژی ,تحلیل موزه علوم و تکنولوژی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری سیزده نمونه موزه مطرح جهان
پاورپوینت بررسی معماری موزه علم و فناوری scienceland در شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه ای هنرهای باستانی شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر MoCA شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری غرفه ایران در اکسپو 2010
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخ طبیعی شانگهای
پاورپوینت بررسی معماری موزه شانگهای ، موزه هنرهای باستانی چین
پاورپوینت بررسی معماری موزه لیولی Liuli واقع در شانگهای
دانلود پاورپوینت بررسی غرفه دانمارک در اکسپو 2010 شانگهای از بیارکه اینگلس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد