خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری تالار فرهنگ بارسلونا اثر هرتزوگ و دمورن

   تعدادبرگ: 30 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری تالار فرهنگ بارسلونا اثر هرتزوگ و دمورن

معمار
هرتزوگ و دمورن
ژاک هرتسوگ
پیر دی میرون
شرکت ساختمانی
Dragados-NECSO-ACS
طراحی شده در
2001 - 2002

ساختمان اصلی Forum 2004 در بارسلونا ، یک فرم مثلثی دارد که توسط هرتزوگ و دمورن طراحی شده است. پروژه نوسازی منطقه شهری است
مختصری از تاریخ معماری نشان داده شده است: مثلث از شکل هندسی کمتری استفاده می شود که تصور می کند چگونه یک ساختمان است. ژاک هرتسوگ و پیر دو Meuron سوئیسی آن را به خوبی می دانند و شاید به همین دلیل است که این دو روح تصمیم گرفتند از طرح خلاقانه به عنوان پایه و اساس آخرین اثر خود استفاده کنند ، مرکزی برای نمایشگاه ها و کنفرانس هایی که امسال در بارسلونا افتتاح شد.

حجمی از تخت ، آبی و کم حجم نتیجه این تمرین طراحی جدید است که تیم جسورانه معماران برنده ی مسابقه ای شد که در سال 2001 برگزار شد. مجمع ساختمان ، همانطور که بسیاری آن را می نامند ، "ستاره" انجمن جهانی فرهنگ ها است. بارسلونا 2004. اگرچه ، در واقعیت ، تنها بخشی از مهمترین عملیات شهری است که در سالهای اخیر با سرمایه پایتخت کاتالونیا روبرو شده است.
این پروژه واقع در شهر بارسلونا ، حدود 30 هکتار چسبیده به دریای مدیترانه را در بر گرفته است. 30 هکتار مورد غفلت قرار گرفتند ، کثیف و حاشیه اکنون فضاهای عمومی و ساختمانهایی را برای مصارف مختلفی که در این مجمع به نمایش گذاشته شده است به اشتراک می گذارد ، اما راه را برای توسعه شهری آینده هموار می کند.
مفهوم

بر خلاف کارهای قبلی خود ، این بار به نظر می رسد هرتزوگ و دی میرون کمتر با پوست ساختمان بازی کرده اند تا بیشتر بر حجم آبی عجیب و غریب او از ساختار خشن تمرکز کنند. برای آنها ، این بدن مثلثی از هوی و هوس به دنیا نیامده است ، و کمتر نمایش یک تخیل. در مقابل ، دوتایی سوئیس استدلال می کند که این یک نتیجه مستقیم از بافت شهری منطقه است.

مادر یک پروژه ایده خوب دیگر مربوط به فضای عمومی است. ساختمان تقریباً مانند یک تالار گفتگو ، به معنای کلاسیک کلمه ، یعنی به عنوان محل ملاقات ، طراحی شده است. و این تصمیم همچنین با شخصیت شهر همراه است.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,تالار فرهنگ بارسلونا ,اثر هرتزوگ و دمورن ,پاورپوینت تالار فرهنگ بارسلونا ,معمار تالار فرهنگ بارسلونا ,هرتزوگ و دمورن ,ژاک هرتسوگ ,پیر دی میرون ,شرکت ساختمانی ,Dragados-NECSO-ACS ,طراحی شده در ,2001 - 2002 , ,ساختمان اصلی Forum 2004 در بارسلونا ، یک فرم مثلثی دارد که توسط هرتزوگ و دمورن ط,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه فرهنگی اثر OMA با الهام از موزه گوگنهایم
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز هنری هورتنسیا هررو در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه میراث آنرنفانگ و ایستگاه آنرن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی موزه اسکی نروژ ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن ایالتی کالیفرنیا
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاریخ، هنر و فرهنگ بس بوئر دان
پاورپوینت بررسی موزه باهاوالپور پنجاب، پاکستان
پاورپوینت بررسی معماری موزه باستان شناسی کوموتینی یونان
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ طبیعی آنیستون آلاباما
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن آلبرتا (ARM)
پاورپوینت بررسی معماری موزه راه آهن آمباراوا اندونزی
پاورپوینت بررسی معماری موزه هوانوردی و فضایی ایون گرین
پاورپوینت بررسی معماری موزه آفریقایی آمریکایی در فیلادلفیا
پاورپوینت بررسی معماری موزه مهندسی و نیروی بخار در هوو بریتانیا
پاورپوینت بررسی معماری برج دیدبانی نیروی دریایی MP 3 لس لندز، جرسی بریتانیا
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریانوردی آلمان برمرهاون
پاورپوینت بررسی قلعه Colditz، Oflag IV-C، Colditz در زاکسن - آلمان
پاورپوینت بررسی موزه تاریخ نظامی بوندزور - درسدن، آلمان
پاورپوینت بررسی موزه فناوری هوانوردی رچیلین آلمان
دانلود ,بررسی پاورپوینت طراحی موزه هنر سورول در کره جنوبی ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد