خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری موزه يهود برلین اثر دانيل ليبسكيند

   تعدادبرگ: 100 اسلاید بهمراه نقشه های کامل و تصاویر و متن.   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 4506 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی معماری موزه يهود برلین اثر دانيل ليبسكيند

موزه یهودیان برلین در محل برلین غربی قبل از سقوط دیوار واقع شده است.  در اصل ، از دو ساختمان تشکیل شده است - یک ساختمان قدیمی باروک ، "Kollegienhaus" (که در گذشته موزه برلین را در خود جای داده بود) و یک ساختمان جدید ، به سبک ساختارشکنی توسط Libeskind. این دو ساختمان هیچ ارتباط قابل مشاهده ای از سطح زمین ندارند. ساختمان لیبسکیند ، متشکل از حدود 161000 فوت مربع (15000 متر مربع) ، یک زیگ زاگ پیچ خورده است و فقط از طریق یک گذرگاه زیرزمینی از ساختمان قدیمی قابل دسترسی است.
طراحی جدید ، که یک سال قبل از فروپاشی دیوار برلین ایجاد شده بود ، مبتنی بر سه مفهوم بود که بنیان موزه را تشکیل داد: اول ، عدم امکان درک تاریخ برلین بدون درک سهم عظیم فکری ، اقتصادی و فرهنگی ساخته شده توسط دوم ، شهروندان یهودی برلین ، ضرورت ادغام فیزیکی و معنوی معنای هولوکاست در آگاهی و حافظه شهر برلین. سوم ، اینکه فقط با تصدیق و ادغام این پاک کردن و خالی شدن زندگی یهودیان در برلین ، تاریخ برلین و اروپا می تواند آینده ای بشری داشته باشد.
یک خط "Voids" ، فضاهای خالی با قد تقریبی 66 فوت (20 متر) ، به صورت خطی از کل ساختمان برش می خورد. چنین فضاهای خالی نشان دهنده "آن چیزی است که هرگز نمی تواند نمایش داده شود وقتی که به تاریخ یهودیان برلین می آید: بشریت به خاکستر تبدیل می شود."
در زیرزمین ، بازدید کنندگان ابتدا با سه راهرو متقاطع و مورب روبرو می شوند که "Axes" نامیده می شوند. در اینجا شباهتی به ساختمان اول لیبسکیند - Felix Nussbaum Haus - مشهود است ، که همچنین به سه منطقه با معانی مختلف تقسیم شده است. در برلین ، سه محور نماد سه مسیر زندگی یهودیان در آلمان است - تداوم در تاریخ آلمان ، مهاجرت از آلمان و هولوکاست.
محور دوم موزه را به باغ تبعید که پایه آن کج شده متصل می کند. سنگ فرش باغ دور از دسترس و در بالای 49 ستون بلند رشد می کند (48 پر از زمین برلین ، یکی با زمین از اورشلیم).   محور سوم از موزه به برج هولوکاست منتهی می شود ، یک سیلوی خالی با قد 79 فوت (24 متر). برج بتونی برهنه نه گرم می شود و نه خنک می شود و تنها نور آن از شکاف کوچک سقف آن ناشی می شود. موزه یهودیان برلین اولین موفقیت بزرگ بین المللی لیبسکیند بود.
در سالهای اخیر ، Libeskind دو پسوند ساختاری طراحی کرده است: روکش ساخته شده از شیشه و فولاد برای حیاط "Kollegienhaus" (2007) ،   و آکادمی W. Michael Blumenthal از موزه یهود در یک مستطیل ، 2700 فوت مربع ( 250 متر مربع) سالن بازار گل 1960 در طرف مقابل خیابان (2012).
باغ مهاجر در آکادمی W. Michael Blumenthal
در سال 2016 ، هیئت داوران منصوب شده توسط موزه یهود برلین جایزه اول را در مسابقه معماری برای موزه جدید کودکان 3.44 میلیون یورو برای کودکان 3 تا 12 ساله به معماران اولسون کوندیگ اهدا کرد. جایزه دوم به شرکت برلین Staab Architekten و جایزه سوم به مایکل والراف از وین اهدا شد. موزه برنامه ریزی شده کودکان در آکادمی W. Michael Blumenthal مستقر خواهد شد و قرار است در سال 2021 افتتاح شود

فهرست مطالب

مقدمه

مشخصات کلی موزه يهود برلین

طرح معماری موزه يهود برلین

کانسپت طراحی موزه يهود برلین

فضاهای  موزه يهود برلین

سازه و متریال موزه يهود برلین

معمار پروژه موزه يهود برلین

راه‌هاي دسترسي

راه زيرزميني دسترسي

باغE.T.A. Hoffmann

باغ معلق کنار موزه

تصاویر فضاهای داخلی موزه يهود برلین

تصاویر نماهای بیرونی موزه يهود برلین

تصاویر خام از روند طراحی و شکل گیری حجم  پروژه

سایت پلان موزه يهود برلین

پلانهای معماری موزه يهود برلین

مقاطع معماری موزه يهود برلین

نمای معماری موزه يهود برلین

منابع


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری موزه يهود ,پاورپوینت موزه يهود ,بررسی معماری موزه يهود ,نقشه موزه يهود برلین ,موزه يهود دانيل ليبسكيند ,مشخصات کلی موزه يهود برلین ,طرح معماری موزه يهود برلین ,کانسپت طراحی موزه يهود برلین ,فضاهای موزه يهود برلین ,سازه و متریال موزه يهود برلین ,معمار پروژه موزه يهود برلین ,سایت پلا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه یهود برلین Jewish Museum Berlin
پاورپوینت تحلیل معماری خانه شیشه ای فیلیپ جانسون
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری موزه ملی ساحلی چین
پاورپوینت بررسی معماری موزه ایبره کامارگو شهر پورتو الِگره برزیل
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی قرآن
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر کياسما هليسنکي، فنلاند اثر استون هال
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی هوا فضای اسمیتسونین در واشنگتن،دی.سی
پاورپوینت بررسی معماری موزه پورشه اثر معماران مایسل
پاورپوینت بررسی معماری مرکز هنرهای موسیقی پاتریک جی و شرلی د. رایان در دانشگاه نورث وسترن
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه فرهنگی پلاسن در نروژ اثر معماران 3XN
پاورپوینت بررسی معماری موزه هورتا ، در خانه و استودیوی معمار ویکتور هورتا
پاورپوینت بررسی معماری گلخانه باغ بهشت ، پروژه عدن (Eden Project) انگلستان
پاورپوینت بررسی معماری گالری هنری مدرن د شوایانگ
پاورپوینت بررسی معماری موزه آرپ ARP اثر ریچارد مایر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی تجاری بوگوتا ، کلمبیا
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه ی پورشه در اشتوتگارت Porsche Museum
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرا زوژو ، استان جیانگ سو ، چین
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه تاریخ هولوکاست در اورشلیم Holocaust History Museum
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر نیویورک اثر گروه معماری sanna

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد