خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی برج کانتری سده يا قرن ، بونكيو ، توكيو

   تعدادبرگ: 40 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاو.یر   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 22 kb  تعدادمشاهده  35


پاورپوینت بررسی برج کانتری سده يا قرن ، بونكيو ، توكيو
 
پس از ساخت يك آسمان خراش در هنگ كنگ، توكيو محلي شد تا اين شركت دومين آسمان خراش خود را – كه همچون برج قبلي ، با توجه به مفهوم انعظاف پذيري فضا ساخته مي شد- تجربه كند . 
 اين دوبرج از جنبه هاي مختلفي چون گونه شناسي عملكردي و فرم مشابه يكديگر و حتي در برخي موارد يكسان هستند. رابطه و شباهت آنها ،از جنبه فن آوري ساخت به كار رفته در آنهاست . تركيب بندي غير معمول اين ساختمان ، نتيجه كنار هم قرار گرفتن دو برج 19 و 21 طبقه است .
 
 اين دو برج مجاور هم ،به وسيله تالار ورودي بلندي كه روشنايي عمق كامل دو برج را تامين ميكند ،از هم جدا شده اند .انعطاف پذيري فضاي اداري عاري از هر گونه عناصر سازهاي ثابت ، از طريق انتقال سرويسها وعناصر تاسيساتي به دو ضلع خارجي بنا و انتقال سازه ي اصلي و قوي ساختمان به دو ضلع ديگر ،به حد اكثر رسيده است . سازه اين بنا به گونه اي طراحي شده كه بيشترين ميزان ايمني را در برابر بلاياي طبيعي ( مانند زلزله و طوفان ) دارد و در عين حال ، ابداع آگاهانه و خردمندانه اي در زمينه ي ساخت و ساز هاي  ژاپن به شمار مي رود.
الگوي قوي و گوياي به كار رفته در اسكلت سازه اي همراه با محار بندي هاي آن ، به درهاي سنتي  ژاپن كه  (( توري )) ناميده ميشود اشاره دارد و علاوه بر نشان دادن تركيب بندي معماري ، فني نماها ، نظم حاكم بر توالي بلوكهاي طبقات را نيز به نمايش مي گذارد.
موضوع ديگر اينكه ، عناصر خطي نما ، طباقات حايل و طبقات معلقي را كه ازخط نما و تالار ورودي عقب كشيده اند ، از يكديگر تفكيك كرده است . ورودي ساختمان كه در طبقه همكف قرار دارد ، از بالا ، جلو و عقب نورگيري مي  كند و به فضاي پشت ساختمان دسترسي دارد . در اين قسمت ، يك سطح شيشه اي منحني قرار گرفته كه آب بر روي آن  جريان مي يابد و هواي تهي گاه استخر شنا را خنك مي سازد. اين فضا ، ياد آور طرح سنتي معبد هاي ژاپني است . يك نگارخانه هنري نيز در طبقه اول زير زمين و زير فضاي ورودي قرار دارد. علاوه بر اين ، مركر مخابرات واقع در بالاي برج بلند تر با آنتن بلند واقع در آن قسمت ، ساختمان را به يك سيلوئت شاخص در بافت شهري منظقه بونكيوكو تبديل كرده است.
 
برج قرن ظاهر شد از این باور است که واقعیت تجاری دفتر های شرکت می تواند با معماری کیفیت و تمایز سازگار است که سر نومان فاستر را مشخص می کند.
 
اگر چه این ایده ها برای نخستین بار در هنگ کنگ و بانک شانگهای پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته است، قرن بیستم دفتر مرکزی شرکت نیست، اما یک دفتر معتبر با طیف وسیعی از خدمات، از جمله مرکز تناسب اندام و موزه.
 
این برنامه بسیار مشخص است و با توجه به تصویری که برای کار بر روی دستور کار الزامات عملکردی و قاعده سختگیرانه ای که برای ساخت در توکیو مرکزی لازم است، به کار گرفته می شود.
محل
 
این ساختمان در Bunkyo-ku واقع در قلب توکیو قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در قلب شهر، یک سایت تحت عنوان مقررات منطقه بندی پیچیده ای قرار دارد.
 
عمدتا ساختمان دارای دو برابر کنتراست، شهری و رودخانه است، در سمت شمالی ساختمان به نظر می رسد در مقایسه با بسیار همگن در مقایسه به طور کامل شهری تنها قطع شده توسط پارک آب ایستگاه Hongo.
 
ورودی اصلی در سمت جنوبی ساختمان در خیابان 405 واقع شده است، در طرف دیگر این کنتراست، نگاه دیگر ساختمان، یک آبراه با مقدار زیادی در شهر، رودخانه Kanda.
 
برجسته از این کتاب اجرای آن به عنوان قلب شهر است، به دلیل بین رودخانه و محیط اطراف آن، پارک دارای تراکم کمتر از حد معمول در این بخش شهر است.
مفهوم
 
به خاطر نوآوری های تکنولوژیکی آن، به علت ویژگی های شهر مدرن توکیو و الزامات مهندسی لرزه های محلی، برج قرن همچنین از تلاش های شرق و غرب برای ایجاد حساسیت زیباییشناختی قوی استفاده کرد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی برج کانتری سده ,قرن ، بونكيو ، توكيو ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,معماری برج کانتری ,نمونه برج اداری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت فضاهای مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت ساختمان های مذهبی
دانلود بررسی پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری
دانلود بررسی پاورپوینت مدرسه خان شیراز
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع اردستان
دانلود بررسی مسجد جامع ورامین
پاورپوینت بررسی و تحلیل کلیسای جامع میلان یا Duomo di Milano
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مدرسه جده کوچک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مسجد (موزه) رانگونی ها آبادان
دانلود بررسی فایل پاورپوینت آتشکده
دانلود بررسی دانلود پاورپوینت آشنایی با مسجد جامع اردستان اصفهان + پلان مسجد + تصاویر فضاهای مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی تکیه ( حسینیه ) نیاوران تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی تکیه ( حسینیه ) نیاوران تهران
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع اردستان
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد شیخ صفی الدین اردبیلی و فیلمش
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معبد پارتنون
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای یونیترین اویسکانسین اثر فرانک لوید رایت
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع سروستان
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد شیخ لطف الله اصفهان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد