خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری کلیسای سنت ایگناسیوس اثر استیون هول

   تعدادبرگ: 36 اسلاید شامل نقشه ها تصاویر و متن .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 3515 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی معماری کلیسای سنت ایگناسیوس اثر استیون هول
 
بخشی از مطلب
کلیسای سنت ایگناسیوس توسط معمار استیون هول در طی سالهای 1994 و 1997 در شهر سیاتل، ایالات متحده آمریکا ساخته شد.
این ساخت و ساز به وضوح عقیده و سبک کاری معمار است، زیرا کار او از استفاده از فضاهای تفکیک شده و مدولاسیون فضا و نور متشکل است. طرح Holl به کلیسا، جایزه طراحی در موسسه آمریکایی معماران نیویورک را به دست آورد، برای تبدیل مدل کلیسا به عنوان بخشی از مجموعه دائمی موزه هنر مدرن در نیویورک انتخاب شده است.
وضعیت
کلیسای سنت ایگناسیوس ساخته شده در سال 1995 در سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده، در محوطه دانشگاه قرار گرفته است، نه به عنوان یک حجم اضافی ، به عنوان محل برگزاری .
مفهومی مراسم و نمایش آثار و....
مستطیل حجمی  آن به نظر می رسد مناسب برای تعریف دقیق محدوده هر دو فضای دانشگاه، مانند فضای جلسه ای و سالنهای است که داخل آن قرار دارد.
 
به نوبه خود، هر حجم نور است که مطابق با جهت گیری و عملکرد آن است. بنابراین، از اثرات مختلف نور، سازماندهی داخلی و بیرونی کلیسا موثر است.
معمار استیون هول کدهای این کار را تغییر می دهد. عناصر غیر متعارف را به تصویر می کشد که نقش نور در ساختمان گنبدهای مختلف را ایجاد می کند و احساسات کنتراست ادراکی را ایجاد می کند.
 
همانطور که در فرم، ساختمان اشاره به بطری شیشه ای رنگی است، آن را نیز کار می کند و همچنین از نور و رنگ از طریق هندسه نامنظم هندسی در حجم بنا استفاده شده است
با توجه به محتوا، نور به عنوان عنصر اصلی مذهب ، تلاش برای صلح، ایمان، آرامش اهمیت زیادی دارد. معمار بنا از تأثیرات مختلف نور برای ایجاد احساسات در افرادی که فضا را اشغال می کنند، استفاده می کند و مجددا با خود درونی می شود.
معمار استیون هول، از ابتدا، بر نیازهای معنوی دانش آموزان برای طراحی و ساخت کلیسا تمرکز داشت. مشارکت اینها در فرایند طراحی نقش مهمی داشت. این نظرات به دانشجویان کمک کرد تا به طراحی نهایی دست پیدا کنند و به گفته هول، نتیجه این بود که "طراحی هایی که در آینده پیش می روند، طراحی ها در گذشته پایه ریزی شده اند .
فضاها


و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری , کلیسای سنت ایگناسیوس ,اثر استیون هول ,نمونه کلیسا ,نور در کلیسا ,کلیسا استیون هال ,معماری کلیسای مدرن ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,طرح کلیسای سنت ایگناسیوس ,نقشه کلیسای سنت ایگناسیوس ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت فضاهای مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت ساختمان های مذهبی
دانلود بررسی پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری
دانلود بررسی پاورپوینت مدرسه خان شیراز
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع اردستان
دانلود بررسی مسجد جامع ورامین
پاورپوینت بررسی و تحلیل کلیسای جامع میلان یا Duomo di Milano
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مدرسه جده کوچک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مسجد (موزه) رانگونی ها آبادان
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای مریم مقدس ریولا دی ورگاتو اثر آلوار آلتو
دانلود بررسی فایل پاورپوینت آتشکده
دانلود بررسی دانلود پاورپوینت آشنایی با مسجد جامع اردستان اصفهان + پلان مسجد + تصاویر فضاهای مسجد
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی تکیه ( حسینیه ) نیاوران تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی تکیه ( حسینیه ) نیاوران تهران
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع اردستان
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد شیخ صفی الدین اردبیلی و فیلمش
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معبد پارتنون
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای یونیترین اویسکانسین اثر فرانک لوید رایت
دانلود بررسی پاورپوینت مسجد جامع سروستان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد