خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ويژگيهاي سازه پاركينگهای طبقاتی

   تعدادبرگ: 32 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی ويژگيهاي سازه پاركينگهای طبقاتی

بخشی از مطلب
سازه هاي پاركينگي در تمام نواحي آمريكاي شمالي، در ساختمان هاي اداري، مراكز خريد، بانكها، دانشگاه ها و بيمارستان ها چه در مناطق شهري و يا حومه‌ي شهر مشاهده مي شوند. صدها سال از شروع طراحي و ساخت سازه هاي پاركينگي مي گذرد.
طراحي يك سازه ي پاركينگي مشكل تر از آن است كه در ابتدا به نظر مي رسد و به همين دليل ممكن است نارسائيهايي در سازه ي نهائي بوجود آيد، هر چند بروز اين نابسامانيها قابل پيشگيري است. اميد است كه در پایان بتوانم طراحی در خور اراعه نماییم. 
برنامه ريزي، طراحي و ساخت سازه هاي پاركينگي مشكل است. بغير از نكات مربوط به تأثير احداث پاركينگ در ترافيك خيابانهاي اطراف، بايد توجه مخصوصي به ورودي و خروجي پاركينگ، كنترل درآمد، ترافيك داخلي و رفت و آمد عابرين پياده، امنيت استفاده كنندگان، ضوابط مربوط به باز بودن ديوارهاي جانبي، دوام سازه، قابليت حفظ و نگهداري و مسائل ديگري كه بطور معمول در ساختمانهاي شهري با آنها برخورد نمي شوند، مبذول داشت.
در نتيجه، حتي طراحان و پيمانكاران با تجربه نيز ممكن است به روشهايي عادت كرده باشند كه در سازه هاي پاركينگي كاربردي ندارند. مالكين نيز ممكن است بر طبق تجارت قبلي خود تصميماتي اتخاذ نمايند كه در سازه هاي پاركينگي قابليت اجرايي ندارند. بيشتر اين توصيه ها، در مورد پاركينگهاي روباز نيز صادق مي باشند.
1-2-6 ويژگيهاي سازه پاركينگها 
لازم است بدانيم كه آئينهاي ساختماني سازه هاي پاركينگي را به دو گروه «باز» و «بسته» تقسيم مي كنند. برخلاف پاركينهاي بسته، در پاركينگهاي باز احتياج به تهويه ي مكانيكي يا آبفشان نيست، بنابراين احداث اين نوع پاركينگها كم هزينه خواهد بود.
براي اينكه در اين آئين نامه ي ساختماني، سازه اي به عنوان پاركينگ باز شناخته شود، اين سازه بايد داراي مشخصات ذكر شده در آن آئين نامه باشد. بعنوان مثال: 
يك پاركينگ باز، سازه اي از نوع ساختماني I يا II است كه از دو طرف يا بيشتر باز بوده و كل فضاي باز آن از 40 درصد سطح ديوارهاي خارجي بنا كمتر نباشد و فقط به منظور پارك يا نگهداري اتومبيلهاي شخصي مورد استفاده قرار گيرد، ضمناً براي اينكه ديوار طبقه اي بعنوان «ديوار باز» شناخته شود، فضاي باز آن بايد از50 % مساحت آن ديوار كمتر نباشد.»
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
ويژگيهاي سازه پاركينگهای طبقاتی ,پاورپوینت بررسی ,سازه هاي پاركينگي,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ضوابط و استانداردهای معماری پارکینگ
پاورپوینت بررسی معماری زندان عمومی Wake County ، اثر معماران OBrien Atkins
پاورپوینت بررسی طرح مرکز ترک اعتیاد و توانبخشی معتادان
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی Tirschenreuth با برج آموزش
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ طبقاتی با نمای آجری در کپنهاگن اثر JAJA Architects
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی ماتارا Mataró
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی در Vitacura
پاورپوینت بررسی معماری ايستگاه آتس نشانيWeil am Rhein , Vitra،آلمان(1994) زاها حديد
پاورپوینت بررسی ضوابط ، مقرریات و استانداردهای طراحی ایستگاه آتش نشانی
پاورپوینت بررسی پیشینه و تاریخچه احداث آتش نشانی
پاورپوینت بررسی مبانی و پیشینه طراحی مرکز آموزش و امداد آتش نشانی
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه پلیس سامرویل
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه پلیس مستیا در گرجستان
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی شماره 5 در کانادا
پاورپوینت بررسی معماری مرکز مدیریت بحران اثر دفتر معماری نیگایاما
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش‌نشانی برگن نروژ
پاورپوینت بررسی ساختمان ، اسکلت و معماری گلخانه
پاورپوینت بررسی ناهار خوری برای کارگران در محله سانفرانسیسکو د موستاز
پاورپوینت بررسی ضوابط و استاندارد طراحی پارکینگهای عمومی شهری
پاورپوینت بررسی ضوابط و استاندارد طراحی پارکینگ - استانداردهای حرکت وسیله نقلیه در پارکینگ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد