خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی استاندارد و ضوابط معماری پاركينگ هاي طبقاتي

   تعدادبرگ: 90 اسلاید   قیمت: 18000 تومان     تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی استاندارد و ضوابط معماری پاركينگ هاي طبقاتي
معماری
استاندارد پاركينگ طبقاتي
ضوابط پاركينگ طبقاتي
معماری پاركينگ هاي طبقاتي
پاورپوینت پاركينگ طبقاتي
نقشه پاركينگ طبقاتي
طرح پاركينگ طبقاتي
سازه هاي پاركينگ طبقاتي

بخشی از مطلب
    سازه هاي پاركينگي وجود مشترك متعددي با ساير ساختمان ها دارند، با اين حال داراي برخي تفاوت هاي منحصر بفرد نيز مي باشند. اولين تفاوت بديهي اين است كه براي دسترسي اتومبيل ها از يك طبقه به طبقة ديگر بايد يك سيستم گردشي وجود داشته باشد، استفاده از آسانسور و پله كه امكان تردد افراد را فراهم مي كنند براي اتومبيل ها ميسر نيست اين سيستم گردشي مي تواند براي يك شخص عادي كه به نقشه ها و طرح هاي آن نگاه مي كند كاملاً پيچيده و مشكل باشد، با اين حال پيچيده بودن طرح بدان معني نيست كه راننده هنگام استفاده از سيستم دچار سردرگمي خواهد شد.
 از طرفي، بعضي از سيستم ها براي رانندگاني كه با آن آشنايي ندارند مشكل ايجاد مي كنند، بنابراين مهم است كه كارفرما درك صحيحي از نكات مربوطه داشته باشد تا بتواند طرح ها را آگاهانه مورد بررسي و تائيد قرار دهد، كارفرما با اين سيستم كاربردي تماس مستمر داشته و بنابراين در صورت ناموفق بودن طرح به زودي متوجه غير عملي بودن آن خواهد شد.
    عوامل بسياري در تهية بهترين طرح كاربردي براي يك پاركينگ خاص موثر هستند :
-    نوع يا انواع استفاده كنندگان
-    ارتفاع كف تا كف
-    ابعاد سايت
-    هندسة پاركينگ
-    حجم تردد در ساعات اوج
-    ظرفيت جريان تردد
    اين فصل حاوي راهنمائيهائي راجع به طراحي كاربردي است و با رعايت اين توصيه ها مي توان از بروز اشتباهات رايج پيشگيري نمود. با اين حال بايد توجه داشت كه اين راهنمائي ها تمام جزئيات ريز مربوط به تهية مدارك لازم جهت ساخت را دربر نمي گيرند و تنها تجربه است كه مي تواند آگاهي لازم جهت افزايش رضايت استفاده كنندگان و به حداقل رسانيدن هزينة پروژه را در اختيار طراح قرار دهد.
    مسلم است كه پاركينگ ها بخشي از سيستم حمل و نقل جامعه را تشكيل مي دهند و طراحي آنها با استفاده از متد درجه بندي سهولت تردد، ارزيابي كيفي عواملي مانند آزادي مانور، تأخير، سهولت رانندگي، ايمني و آسايش را ميسر مي سازد.
    درجة سهولت تردد قابل قبول، بستگي به نوع استفاده كنندگان دارد همانطور كه در جدول صفحة پيش مشاهده مي شود، ميزان رضايت رانندگان بستگي به تعداد دفعات مواجهة آنها با مسائل موجود در پاركينگ دارد. وقتي عامل اصلي، سرعت حركت و يا تأخير باشد، مثلاً در رابطه با ورودي / خروجي و طول مسير، استفاده كنندگان دائمي پاركينگ (مانند كارمندان) خواستار سطح خدماتي بهتري نسبت به استفاده كنندگان غيردائمي (مانند بازديدكنندگان) مي باشنداز طرف ديگر، زماني كه معيارهاي اصلي، آزادي مانور و سهولت رانندگي باشند، كارمندان بدليل آشنايي با طرح داخلي پاركينگ، درجة سهولت تردد پايين تري را خواهد پذيرفت همچنين سرعت تردد (تعداد اتومبيل هايي كه در واحد زمان به پاركينگ وارد و از آن خارج مي شوند) نيز نقش مهمي را ايفا مي كند. ارائه سطح خدماتي خوب در پاركينگ هائي كه در طي روز بطور يكنواخت مورد استفاده قرار مي گيرند، مهم تر است از فراهم ساختن سطح خدماتي بالا براي پاركينگ هائي كه ساعات اوج محسوسي دارند. آخرين نكته اينكه، هر چقدر پاركينگ در موقعيت متراكم تري واقع شده باشد، استفاده كنندگان سطوح خدماتي پائين تر مناطق مركزي شهرهاي بزرگ كه بهاي زمين و كرايه پاركينگ بسيار بالا است استفاده نمود.
سيستم هاي تردد
تيپ هاي ساختماني
    در طراحي يك پاركينگ از چهار تيپ اصلي استفاده مي شود: محوطه هاي پارك مسطح، راهروهاي مسطح عبوري بدون جايگاه، محوطه هاي پارك شيب دار و راهروهاي شيب دار عبوري بدون جايگاه پارك، راهروهاي شيب دار عبوري بدون جايگاه را رامپ نيز مي نامند كه شامل سه نوع زير مي باشد : حلزوني هاي دوار، رامپ هاي اكسپرس و رامپ هاي سرعت.
   تقريباً تمام سيستم هاي كاربردي از چهار تيپ ساختماني به منظور تردد در پاركينگ با استفاده از يكي از دو فرم حلزوني تشكيل شده اند.
    دو نوع اصلي حلزوني، حلزوني هاي يك نواري و دونواري هستند كه به ازاي هر 360 درجه گردش به ترتيب يك طبقه (معمولاً 3 متر) و دو طبقه بالا مي روند. دليل دونواري ناميده شدن نوع دوم اين است كه با بالارفتن حلزوني به اندازه 6 متر در هر چرخش كامل، دو "نوار" حلزوني به يكديگر بافته (تلفيق) مي شوند.
    بنابراين حلزوني دونواري، اين امكان را به يك وسيلة نقليه مي دهد كه براي تردد از هرطبقه به طبقة ديگر از تقريباً نصف تعداد پيچ ها عبور كند. همانند محوطه هاي پارك ، حلزوني اكسپرس نيز         مي توانند يك نواري يا دونواري باشند. حلزوني سه نواري نيز وجود دارد كه از آن بندرت استفاده    مي شود. اين نوع حلزوني داراي سه نوار درهم پيچيده شده است و به ازاي هر 360 درجه چرخش 9 متر بالا مي رود.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,استاندارد پاركينگ طبقاتي ,ضوابط پاركينگ طبقاتي ,معماری پاركينگ هاي طبقاتي ,پاورپوینت پاركينگ طبقاتي ,نقشه پاركينگ طبقاتي ,طرح پاركينگ طبقاتي ,سازه هاي پاركينگ طبقاتي ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کارخانه فولکس واگن
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه آتش نشانی و مرکز نجات Bezau
پاورپوینت بررسی معماری زندان عمومی Wake County ، اثر معماران OBrien Atkins
پاورپوینت بررسی استانداردها و مبانی طراحی معماری زندان
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ Katwolderplein در شهر زووله، هلند
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ طبقاتی با نمای آجری در کپنهاگن اثر JAJA Architects
پاورپوینت بررسی معیارها و ضوابط احداث جایگاه سوخت
پاورپوینت بررسی پیشینه و تاریخچه احداث آتش نشانی
پاورپوینت بررسی مبانی و پیشینه طراحی مرکز آموزش و امداد آتش نشانی
پاورپوینت بررسی معماری گلخانه آموزشی کا درونتن
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ سانتا مونیکای لس آنجلس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد