خانه
روش و توضيحات خريد جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان آيگپ همه روزه از ساعت 10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل
کمی ثواب ذخیره کنید
دانلود پروژه کامل طراحی مجتمع آموزشی معلولان مطالعات ورد230 برگی طبق فهرست نقشه های اتوکد شامل پلانهای مبلمان و نما برش رندرها پاورپوینت 30 اسلاید دارای تحلیل سایت و ... شیت 3 عدد فایل باز اسکچ آپ دریافت لینک دانلود بصورت فوق فشرده بلافاصله پس از پرداخت فهرست مطالعات طراحی مجتمع آموزشی معلولان 230 برگ ورد - 40 درصد از متون تصویری با کیفیت بالا و غیر قابل ویرایشند دریافت لینک دانلود 280 مگابايتی بلافاصله پس از پرداخت موفق مقدمه 2 هدف های پنجگانه سازمان بین المللی کار 2 معماري فرآيندي فرهنگي 3 بخش نخست: مفاهيم و تعاريف آموزش و پرورش 4 1-1- تعاريفي از آموزش و پرورش 4 پرورش 5 1-1-1- واكاوي نظام آموزش و پرورش در ايران 5 1-1-2- ديدگاههاي نظام تحصيلي 6 1-1-2-1- آموزش و پرورش پيش از دبستان 7 1-1-2-2- نظام آموزشي دوره ابتدائي 7 1-1-2-3- نظام آموزشي دوره راهنمايي 9 1-1-2-4- نظام آموزشي دوره متوسطه 9 الف- شاخه نظري 11 ب- شاخه فني و حرفهاي 11 ج- شاخه كاردانش 11 1-2- تعريفي از مدرسه و چگونگي آن 12 1-2-1- وجوه تكامل جسمي 12 1-2-2- تفاوتهاي تربيت دختر و پسر 13 بخش دوم: مفاهيم و تعاريف معلولیت 14 2-1- تعریف معلولیت 14 2-2- طبقه بندی معلولیت ها 17 2-3- عوارض ناشی از معلولیت 20 2-4- معلولیت بنا به تعریف مرکز آمار ایران 20 2-5- آمار و ارقام معلولین 23 بخش سوم: اصول مکان یابی مراکز آموزشی 28 3-1- پیشینه مکان یابی 29 مدلهاي مكان يابي توسط شخصيتهاي متعدد 29 3-2- شاخص های مکان یابی مراکز آموزشی 30 3-2-1- ماتریس سازگاری 31 3-2-2- ماتریس ظرفیت 31 3-2-3- ماتریس مطلوبیت 32 3-2-4- ماتریس وابستگی 32 3-3- عوامل موثر در مکان یابی مراکز آموزشی 33 3-3-1- آلودگي صوتي 34 3-3-2- آلودگي هوا 35 3-3-3- ساير آلاينده هاي محيطي 35 3-4- کاربری آموزشی در ارتباط با دیگر کاربریها 36 3-4-1- كاربري آموزشي و كاربري مسكوني 36 3-4-2- كاربري آموزشي و كاربري فرهنگي 36 3-4-3- كاربري آموزشي و تجاري 37 3-4-4- كاربري آموزشي و كاربري بهداشتي 37 3-4-5- كاربري آموزشي و فضاي سبز 37 3-4-6- كاربري آموزشي و شبكه ارتباطي حمل و نقل 38 3-4-7- كاربري آموزشي و ديگرتأسيسات شهري 38 3-5- مکان بابی مراکز آموزشی با توجه به عوامل اقلیمی 39 3-5-1- باد 40 3-5-2- تابش آفتاب 40 3-5-3- سيل 41 3-5-4- زلزله و تكتونيك 42 3-5-5- ريزش كوه و بهمن 42 3-6- مکان یابی مراکز آموزشی و شعاع دسترسی 43 3-6-1- دسترسي 44 3-6-1-1- دسترسي يياده 44 3-6-1-2- دسترسي سواره 45 الف- ارتباط مكان آموزشي با شبكه ترافيكي شهر 45 ب- عدم ارتباط دانش آموزان با شبكه ترافيكي شهر 45 مقطع راهنمايي 46 مقطع متوسطه 46 بخش چهارم: تئوريهاي سازماندهي و طراحي فضاهاي آموزشي 46 4-1- نقش محيط كالبدي در پويايي آموزش و پرورش نوين 46 4-2- پويايي و خلاقيت در ساماندهي فضاهاي آموزشي 52 الف- تطابقپذيري (Adaptability) 56 ب- تغييرپذيري (Flexibility) 57 4-3- عوامل آسيبزا در مدارس ايران 58 4-3-1- پيشنهادهاي مربوط به عوامل فني- معماري 61 4-3-2- پيشنهادات براي بهبود عوامل رفتاري 62 مطالعات اقلیمی 64 تاثیرات اقلیمی بر معماری مدارس 64 4-5- ايمنسازي ساختمان مدارس در مقابل حريق 73 خطرات حريق واحدهاي آموزشي 73 خطر جنبي و مشترك 74 اصولاً ايمني نسبي يك ساختمان 75 حريقهاي برخوردي 79 بخش پنجم: تاريخچه مدارس در ايران 83 5-1- مدارس قديم 83 ويژگيهاي معماري مراكز آموزشي ايران باستان 84 5-2- مدارس سنتي 90 5-2-1- مدارس صفوي «الگوي كلاسيك مدارس سنتي ايران» 91 5-2-1-1- مدرسه خان شيراز 91 5-2-1-2- مدرسه چهار باغ اصفهان 92 5-3- مدارس كنوني 93 5-3-1- پيدايش مدارس جديد 93 5-3-2- مدارس خارجيان 98 5-3-3- گسترش مدارس مدرن 100 5-4- مدارس فردا 103 بخش ششم نمونه های موردی 104 مجتمع آموزشی فرهنگی احسان 104 پلانهای کاربریهای مدرسه 115 دیاگرامهای فضایی مجتمع آموزشی 121 مجتمع بین المللی اسلو 123 بخش هفتم آیین نامه ها و اطلاعات فضایی مدارس 126 7-7- طراحي محيطی مناسب براي معلولين جسمي 163 بخش هشتم: عوامل مؤثر در ساماندهي فضايي و معماري مدارس 166 8-1- كلاس درس 166 8-1-1- تراكم جمعيت كلاس درس 166 8-1-2- نور کلاس درس 169 کنترل نور طبیعی 171 8-1-3- صوت در کلاس درس 171 8-1-4- شرایط حرارتی در کلاس درس 173 8-1-4-1- فضای داخلی ساختمان 174 8-1-4-2- فضای آزاد 174 8-1-5- تهویه کلاس درس 174 1- تهویه مصنوعی 175 2- تهویه طبیعی: 175 8-1-6- مبلمان آموزشی در کلاس درس 175 8-1-6-1- سطوح عمودی آموزشی 176 8-1-6-2- الگوی چیدمان در کلاس درس 177 8-1-6-3- سازماندهی ردیفی ستونی 177 8-1-6-4- سازماندهی دایره ای 177 8-1-6-5- سازماندهی گروهی 177 8-1-7- رنگ کلاس 178 رنگ زرد 178 رنگ قرمز 178 رنگ آبی 179 رنگ نارنجی 179 رنگ سبز 179 رنگ سیاه 179 8-1-8- فرم کلاس درس 181 8-1-8-1- مربع 182 8-1-8-2- مستطیل 182 8-1-8-3- اشکال غیر منتظم 182 8-1-9- ابعاد و تناسبات کلاس درس 183 8-2- فعالیتهای انجام گیرنده در کلاس درس 184 8-2-1- فعالیتهای شاگردان 184 8-3- تقسیم بندی فضاهای آموزشی 185 8-3-1- کتابخانه 185 8-3-2- فرهنگی ـ نمازخانه 185 8-3-3- اداری (اتاق مربی پرورشی) 186 8-3-4- آموزشی (آزمایشگاه علوم) 186 8-3-5- کلاسهای آموزشی و عمومی 187 فضای ابتدائی و راهنمائی: 187 8-4- فضاهای دبیرستان 188 بخش نهم: معرفی سازه و تاسیسات طرح 189 9-1- انواع سازههاي مرسوم و متناسب با طرح 189 9-1-1- اسکلت فلزی 189 9-1-2- محاسن و معايب سازه هاي اسكلت فلزي 190 محاسن سازه هاي اسكلت فلزي 190 معايب سازه هاي اسكلت فلزي 191 9-1-3- اجزای ساختمان اسکلت فلزی 191 پی و فنداسیون 191 ستون 191 تیرهای اصلی و فرعی 192 اتصالات در خرپاها 193 بادبندها 193 9-2- تاسیسات مكانيكي طرح 195 9-2-1- سیستم حرارت مرکزی تمام آبی 196 - اجزای اصلی سیستم 196 ديگ آب گرم (Boiler ) 196 داخل ديگ فقط آب بوده و سعي بر آن است كه به هيچ وجه بخار توليد نشود و لذا درجه حرارت آن به وسيله ترموستات هميشه بايد تنظيم شود. ديگ هاي آب گرم از لحاظ نوع جنس ممكن است فلزي و يا چدني باشند. 196 مشعل (Burner ) 196 چیلر(Chiller ) 197 - بعضی از مزایای استفاده از چیلر جذبی 197 - بازگشت سرمايه گذاري اوليه 197 - کاسته شدن صدا و ارتعاشات 198 حذف مخاطرات زيست محيطي ناشي از مبردهاي مضر 198 - کاستن از ميزان توليد گازهاي گلخانه اي و آلاينده ها 198 - وسایل تبادل و توزیع گرما و سرما (فن کویل ایستاده) 199 بخش دهم: شناخت کلی بستر طراحی 200 10-1- معرفی بستر طرح 200 10-1-1- مشخصات جغرافیایی استان 200 10-1-2- ویژگیهای جمعیتی استان 201 10-1-3- معرفی شهرستان شیراز به لحاظ تاریخی و فرهنگی 201 10-1-4- زبان و نژاد مردم فارس 203 10-1-5- معرفی شهرستان شیراز از لحاظ جغرافیایی و طبیعی 203 10-1-5-1- موقعیت پستی ها و بلندی ها 204 10-1-6- منابع آب 204 - رودخانه راهدار 205 - رودخانه قرهآقاج 205 -رودخانه فصلی نظرآباد (سروستان) 205 10-1-6-1- منابع آب زیرزمینی: 206 10-2- ویژگیهای آب و هوایی شیراز 206 10-2-1- دمای هوا 207 10-2-2- رطوبت نسبی 208 10-2-3- بارندگی 209 10-2-4- باد 210 10-2-5- سایر عوامل 210 10-2-6- تحلیل شرایط آب و هوایی شیراز 211 10-2-7- تقویم نیاز سایه و آفتاب 212 10-2-8- تأثیر تابش آفتاب بر محیط 213 10-2-9- تابش آفتاب و انرژی حاصل از آن در فضای خارجی 213 10-3- جداول و نمودارهای زیست – اقلیمی شهر شیراز 214 10-4- معرفی سایت طراحی 216 نقشه کاربری اراضی 219 منابع و مآخذ 230 230 برگ ورد - 40 درصد از متون تصویری با کیفیت بالا و غیر قابل ویرایشند