خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


كارآفريني و خط توليد - كارآفريني
 
فهرست مطالب: کارآفرینی فراورده های خمیری ، شرکت ماکارونی 114 شیروان

   تعدادبرگ: 22 برگ ورد   قیمت: 4000 تومان   حجم فایل: 770 kb  تعدادمشاهده  4


کارآفرینی  فراورده های خمیری ، شرکت ماکارونی 114 شیروان
 
با رشد علم و همچنین به وجود امدن ذائقه هاوسلیقه ای گوناگون وبا متعدد شدن نیاز آدمی مواد غذایی خام طبیعی جواب گوی نیاز بشری نشد و از آنجا بشربا اجرای روشهاوشیوه های متعدد توانسته است نیاز های غذایی خود را بر اورده ساخت.
انسان برای تبدیل وساخت این گونه مواد غذایی خام نیاز به دستگاه ها وتجهیزات دارد.ماکارونی نیز محصولی است که مواد اولیه آن آرد و آب است که توسط دستگاه ها با همدیگر مخلوط شده اند تبدیل ماکارونی می شود .
اکنون ما می خواهیم وظیفه فنی یک کارخانه غذایی که عبارتست از تبدیل مواد خام فساد پذیر حاصل از مزارع باغات و غیره به یک فراوردههای غذایی پایدار ، بعنوان مثال تبدیل یک ماده خام غیرخوراکی (آرد )به یک فراورده خوراکی (ماکارونی ) تبدیل کرد .
نقش اقتصادی یک کارخانه مواد غذایی ، عبارتست از افزودن ارزش محصولات خام (یا به عبارتی تولید محصولی با ارزش افزوده بالا ).
دادن سود به سرمایه گذاران ، اشتغال زایی جهت مدیران ، گارگران و مزرعه داران ، فراهم نمودن زمینه فعالیت برای تولید کنندگان وسازندگان ترکیبات مصرفی ، مواد بسته بندی و ماشین الات .
بازار مصرف ملاحضات اقتصادی ، نیروی انسانی مورد نیاز ، مبنای طراحی کارخانه شرح فرایند و جدولهایی که حاوی اطلاعاتی در رابطه با هزینه کلی کارخانه (سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز )هزینه ماشین آلات ، مووارد جانبی وهزینه جانبی می باشند .
اکنون می خواهیم اطلاعاتی درباره کارخانه ماکارونی 114 شیروان شرح دهیم
موقعیت جغرافیایی این کارخانه واقع در کیلومتر6 جاده شیروان، قوچان است .
جواز های کسب این کارخانه شامل 1.پروانه ساخت 2. پروانه بهره برداری و پروانه تولید 4. پروانه مسئول فنی است .
بدون پروانه مسئول فنی هیچ کاری برای این کارخانه نمی شود انجام دهیم زیرا این پروانه در گرو پروانه های مسئول کنترل کیفیت یا مسئول فنی اداره نظارت است .
شماره ثبت این کارخانه 185 است وتاریخ تاسیس این کارخانه شامل دو مرحله است 1. در تاریخ 1374 عملیات کلنگزنی انجام شد در سال 6/6/1379 به بهره برداری رسید و در سال 1380 موفق به دریافت مهر استاندارد ملی شد که با رعایت استاندارد 213 ، 2393 از علامت استاندارد ایران برای فرآورده های ماکارونی رشته ای با نام تجاری 114 استفاده می کند .
ظرفیت اسمی و ظرفیت عملی این کارخانه 5 تن در روز 125 در ماه و 1500 تن درسال است . 
نیرو های انسانی که در این کارخانه مشغول به کار هستند شامل 26 نفرند که این 26 نفر در قسمت های  مختلف کارخانه مشغول به کار هستند


کلمات کلیدی مرتبط:
کارآفرینی فراورده های خمیری ، شرکت ماکارونی 114 شیروان , ,با رشد علم و همچنین به وجود امدن ذائقه هاوسلیقه ای گوناگون وبا متعدد شدن نیاز آدمی مواد غذایی خام طبیعی جواب گوی نیاز بشری نشد و از آنجا بشربا اجرای روشهاوشیوه های متعدد توانسته است نیاز های غذایی خود را بر اورده ساخت. ,انسان برای تبدیل وساخ,
مقالات مرتبط در این دسته
قوانین داوری هندبال
دانلود گزارش کارورزی حسابداری
پروژه شبیه سازی برج مراقبت و پرواز هواپیما با Arena
پاورپوینت بررسی کارآفرینی در اسلام
ايجاد و راه اندازي يك باشگاه پرورش اندام
کارآفرینی پرورش شترمرغ Entrepreneurship ostrich breeding
پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز
پروژه کار آفرینی طرح تأسیس کارخانه سنگبری.doc
طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليد وبسته بندي سبزيجات خشك
پروژه موارد و ضوابط و کلیات استاندارد ISO9000
پروژه کارآفرینی خدمات مسافرتی و جهانگردی
کارآفرینی کارگاه تولید مفتول و سیم از طریق کشش
کارآفرینی کارگاه تولید اتانول (الکل طبی)
بررسی کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی
بررسی کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی
بررسی کارآفرینی پرورش اردک مادر (به ظرفیت 5000 قطعه در سال)
بررسی کارآفرینی تولید انواع پوشک کامل بچه
بررسی کارآفرینی بازیافت و فرآوری فولاد آهن
سبوس گندم و ارزش تغذیه¬ای آن
گزارش کارآموزی مواد شوینده

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد