خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پرسشنامه روش های کنار آمدن (لازاروس)

   تعدادبرگ: 6 برگ ورد   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 24 kb  تعدادمشاهده  2


برای پاسخ به عبارت های این پرسشنامه، یک موقعیت پر تنش را مجسم کنید. در مورد پر تنش ترین موقعیتی را که در هفته پیش تجربه کرده اید، فکر کنید.
منظور ما از موقعیت پر تنش، موقعیتی است که برای شما دشوار یا آزار دهنده بوده است؛ خواه این که شما از آن چه اتفاق افتاده احساس درماندگی کرده اید، یا تلاش چشمگیری را برای درگیر شدن با آن موقعیت انجام داده اید. این موقعیت می تواند خانواده شما، دوستان یا هر عامل مهم دیگری را در بر گیرد. قبل از پاسخ دادن به این عبارت ها در مورد جزئیات این موقعیت پر تنش، فکر کنید ( مثلا جایی که اتفاق افتاد، فردی که درگیرشد، عمل شما و اهمیت آن برای شما). چه هنوز درگیر این موقعیت باشید و چه قبلا اتفاق افتاده باشد، باید پر تنش ترین موقعیتی باشد که در طی هفته گذشته کاملا تجربه کرده اید. برای پاسخ دادن به هر یک از عبارتها، لطفا این موقعیت پر تنش را در ذهن خود مجسم کنید.
هر عبارات را به دقت بخوانید و درجای مناسب و در مقابل شماره هر عبارت در پاسخنامه، علامت (*) بگذارید
 
 
روش نمره گذاری و تفسیر:
نمره پرسشنامه روش¬های کنار آمدن لازاروس به دو روش خام و نسبی انجام می¬گیرد. انتخاب اینکه کدام روش نمره گذاری را باید اجرا کرد، بستگی به اطلاعاتی دارد که به دنبال آن هستیم. نمرات خام کوشش¬های کنار آمدن برای هر یک از هشت نوع کنار آمدن توصیف می¬شود؛ در حالی که نمرات نسبی، نسبت کوششی را که در هر نوع کنار آمدن صورت گرفته توصیف می¬کند. در هر دو روش نمره¬گذاری، افراد به هر ماده بر اساس یک مقیاس چهار گزینه¬ای لیکرت که نشان دهنده فراوانی هر یک از راهبردهای مورد استفاده است پاسخ می¬دهند. در این صورت، صفر، نشانگر «به کار نبردم» یا «استفاده نکردم»، 1 نشانگر «تا حدی به کار بردم»، 2 نشانگر «بیشتر مواقع به کار بردم» و 3 نیز نشانگر «زیاد به کار برده ام» است.
در نمره¬گذاری خام، نمرات خام مجموع پاسخ آزمودنی به مواد تشکیل دهنده است. این روش که در اغلب پژوهش¬ها به کار گرفته می¬شود، خلاصه¬ای از وسعت هر نوع روش کنار آمدن را، که در یک واقعه ویژه مورد استفاده قرار گرفته، فراهم می¬آورد. باید توجه داشت که اینها نمرات خام هستند و نه نمرات عاملی؛ چون پاسخ ها به طور مجزا و بر طبق اشباع¬های عاملی وزن داده نشده¬اند.
نمرات نسبی که از طرف پیتر ویتالیانو به لازاروس پیشنهاد شده بودند، سهم هر مقیاس کنار آمدن را نسبت به ترکیب کل مقیاسها، توصیف می¬کنند. نمرات نسبی برای هر مقیاس به این طریق محاسبه می¬شوند:
الف: محاسبه نمره متوسط یک ماده برای مواد یک مقیاس ارایه شده از طریق تقسیم مجموع درجات مقیاس بر تعداد مواد آن مقیاس.
ب: محاسبه مجموع نمره متوسط هر ماده در هشت مقیاست.
ج: تقسیم نمره متوسط ماده برای هر مقیاس بر مجموع نمره متوسط ماده در هشت مقیاس.
روش نمره نسبی، تعداد نابرابر مواد در مقیاس¬ها و تفاوت¬های افراد را در درجات پاسخ، کنترل می کند.
برای نمره¬گذاری پرسشنامه روش¬های کنار آمدن نمره خام هر عبارت را در آن مقیاس با هم جمع می¬کنیم تا به نمره کلی برسیم. چهار پاسخ ممکن عبارتند از 3، 2، 1 و 0. اینها وزن¬هایی هستند که برای بدست آوردن نمره¬های خام، به کار برده می¬شوند. توجه داشته باشیم که هر 66 عبارت، مقیاس بندی نشده¬اند.
نمره¬های خام، کوشش¬های کنار آمدنی را برای هر 8 نوع کنار آمدن، توصیف می¬کند. نمره¬های خام بالا نشان می¬دهد شخص اغلب رفتارهایی انجام می¬دهد که در آن، مقیاس کنار آمدن در مواجهه با رویدادهای پرتنش توصیف شده است.
 
نمره¬های نسبی:
نمره¬های نسبی معرف نسبتی از کوشش¬های انجام شده برای هر نوع کنار آمدن است و به صورت درصد یا دامنه¬ای از 0 تا 100 نشان داده می¬شود. نمره بالای نسبی در یک مقیاس بدین معنی است که شخص آن شیوه را بیشتر به کار می¬برد.
برای محاسبه نمره¬های نسبی:
1- با تقسیم نمره خام هر مقیاس بر تعداد عبارات آن مقیاس، میانگین پاسخ هر مقیاس به دست می¬آید.
2- میانگین پاسخ¬های همه مقیاس¬ها را با هم جمع می¬کنیم.
3- نمره میانگینی را که برای هر مقیاس (در قسمت 1) به دست آورده¬ایم، بر مجموع میانگین¬ها (قسمت 2) تقسیم می¬کنیم و این محاسبه را برای هر 8 مقیاس انجام می¬دهیم. این عدد نمره نسبی مقیاس است.
 
پایایی (اعتبار و روایی):
مواد پرسشنامه روش¬های کنار آمدن لازاروس دارای روایی صوری است، چرا که راهبردهای توصیف شده همان مواردی هستند که افراد استفاده از آنها را برای کنار آمدن با موقعیتهای فشارزا، گزارش کرده¬اند. در ترجمه¬های گوناگون، روایی صوری مواد این ابزار از نظر تعیین میزان مشابهت معنایی موارد در میان ملیتها نیاز به بررسی دارد. شواهد اعتبار سازه با پیش بینی¬های نظری هماهنگی هستند، یعنی با (1) کنار آمدن شامل هر دو راهبرد مشکل مدار و هیجان مدار است، (2) کنار آمدن یک فرآیند است؛ یعنی چگونگی کنار آمدن مردم در رابطه با خواستها و فشارهای زمینه¬ای و نیز بسته به تغییرات خواسته¬ها و فشارها به هنگام ظهور یک واقعه متفاوت است.
در تحقیقی که توسط فریبا بشردوست در سال 1374 انجام شد، ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه روشهای کنار آمدن لازاروس برابر با 84/0 بدست آمد.
و...


کلمات کلیدی مرتبط:
برای پاسخ به عبارت های این پرسشنامه، یک موقعیت پر تنش را مجسم کنید. در مورد پر تنش ترین موقعیتی را که در هفته پیش تجربه کرده اید، فکر کنید. ,منظور ما از موقعیت پر تنش، موقعیتی است که برای شما دشوار یا آزار دهنده بوده است؛ خواه این که شما از آن چه اتفاق افتاده احساس درماندگی کرده اید، یا تلاش چشمگیری,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد