خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پرسشنامه ارگونومي

   تعدادبرگ: 5 برگ ورد   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 83 kb  تعدادمشاهده  1


پرسشنامه ارگونومي
جهت تعيين شيوع اختلالات اسکلتي عضلاني از پرسشنامه اي استفاده شد که در سال 1987 توسط ال.راكين روك   و همکارانش در انستيتوي بهداشت حرفه اي در کشورهاي نورديک(کشورهاي اسکانديناوي) طراحي و به اجرا گذاشته شده و امروز به پرسشنامه نورديک معروف گرديده است . روايي و پايايي آن قبلا توسط اساتيد دانشگاه علوم بهزيستي بوسيله دکتراي فيزيولوژي غلامرضا آذري استاديار دانشگاه و اميرحسين داوديان طلب در پژوهش هايي که مربوط به استاندارد سازي پرسشنامه ارگونومي انجام داده است به اثبات رسيده است. 
    روي هم رفته داراي 46 سوال ياگويه ميباشد و شامل9 سوال مشخصات فردي(سوال1 الي9) و 9سوال(ازسوال10الي18) درموردميزان درد وسوزش وناراحتي درقسمتهاي مختلف بدن كه اين امتياز ميزان درد  در نواحي بدن  كه شامل قسمت هاي چپ و راست بدن مي باشدرا مشخص مي كند و8 سوال فردي از(سوال19الي26) درمورداختلالات اسکلتي به صورت بلي وخيروباز پاسخ و12سوال از (سوال27 الي 38) که نيازهاي فيزيكي شغلي و 8 سوال از(سوال39 الي46) که نيازهاي روانشناختي شغلي را مي سنجد. 
پايايي:
جدول ضريب آلفا براي پرسشنامه ارگونومي
پرسشنامه    تعداد سوالات    ضريب آلفاي كرونباخ
ارگونومي    46    709 /0
همانطور که مشاهده مي شود مقدار ضريب آلفاي کرونباخ براي پرسشنامه ارگونومي برابر با 70/0 مي باشد و مقدار ضريب آلفاي کرونباخ براي پرسشنامه فرسودگي شغلي برابر با 79/0 مي باشد ، بنابراين پرسشنامه تحقيق داراي پايايي قابل قبولي مي باشند و نياز به حذف سوالي وجود ندارد.و سه پرسشنامه پژوهش از اعتبار خوبي برخوردار مي باشد.
روايي:
در پژوهش هاي  فوق جهت تعيين روايي نظر تعدادي از متخصصان رشته مورد نظر به ويژه استاد راهنما در اين باره پرسيده شد و بعد از بررسي ها محتواي پرسشنامه مورد نظر مورد تأييد اين متخصصان قرار گرفت.
 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پرسشنامه ارگونومي ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد