خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مجموعه ۴۰ طرح محوطه سازی و حیاط سازی ویلایی و مسکونی کوچک ( فضای سبز )

   تعدادبرگ: 40 طرح محوطه سازی/   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 5581 kb  تعدادمشاهده  4


محوطه سازی و فضای سبز حیاط فقط کاشت،هرس و آبیاری نیست بلکه ایچاد یه فضای جادویی است برای فارغ شدن از روزمرگی که ما رو دعوت می کنه به نشستن و تماشای زیبایی گل ها و استنشاق بوی چمن مرطوب و تفکر.
 
همه دوست داریم ساعتها به تماشای فضای سبز حیاط پر از گلها و تزیینات رنگارنگ بشینیم و لذت قدم زدن در محوطه با فضای سبز زیبا رو بچشیم.پس بیاین در کنار هم شروع کنیم؛ببینیم و یاد بگیریم.
 
در حقیقت، استفاده از گلها، گیاهان ، درختچه ها و ترکیب گونه های مختلف آنها با یکدیگر، ایجاد منظره ای فوق العاده زیبا می کنه ، که چشم انداز پیش روی ما را کاملا تغییر میده.
فضای سبز هر چند کوچک در کنار ما مانند تصفیه خانه ای بزرگ عمل میکند.زیبایی محیط هم تازگی و انرژی روحی را تامیین میکند . یک اجرای خوب مهندسی و هنرمندانه در کنار سبک روستیک با انواع چوب های جنگلی با شکل های طبیعی و برشهایی که زیبایی چوب را حفظ کرده است .این همه در گروه طراحی صنعتی ما برای شما محیاست
فضای سبز بر خلاف معنایی که ممکن است در ذهن ایجاد کند تنها محلی دارای درخت و گیاه نیست بلکه نماد سمبلی از تفکرات فرهنگی و اجتماعی یک جامعه است. .مکان ظهور فضای سبز تنها پارکها را در بر نمی گیرد بلکه باغها،باغچه های خصوصی،نوار سبز حاشیه شهر ها و حتی خیابانها و گورستانها را نیز شامل می شود.
همین طور فضاهای سبز اماکن فرهنگی (کتابخانه ،تاتر،سینما،..)، اماکن مذهبی ،محلی برای انواع بازیها و ورزشهای مختلف ، محلی برای الهام گرفتن از طبیعت جهت سرودن شعر ،نقاشی ،عکاسی ،… را نیز شامل می شود.در واقع طراحی سبز یک مفهوم کلی در مبحث طراحی است که دامنه گسترده ای را شامل می شود و در اواخر دهه ۸۰ ظهور کرده است.در حقیقت اندیشه سبز یک موج بین المللی به طرفداری از موضوعات زیست محیطی است که از فجایع مختلف انسانی مانند نشت رادیو اکتیو و مواردی از این قبیل گرفته شده است.
 
استفاده از گلدان ها و تزیینات رنگارنگ و گلکاری های خلاقانه با آرایش و مرزبندی های زیبا، در کنار اضافه کردن یک اثرهنری به فضای سبز، امکان بازیافت اشیاء دور ریختنی و نیز تجربه ایی متفاوت و مدرن را به ما میده. این آثار با خلاقیت و ذوقی که در ساختنشان به کار رفته ، نه تنها کیفیت چشم انداز ما را ارتقا می بخشند ، بلکه طراحی فضای سبز حیاط را کاملا شخصی و خاص می کنند.علاوه بر زیبایی ، این ایده های زیرکانه با بازیافت و استفاده دوباره ازاشیاء ، نظم و آرامش به خانه میده.
ترکیب مواد و مصالح دیگری از جمله چوب ، سنگ ریزه ، تخته سنگ ، شیشه های رنگی ، سرامیک و فلز با گیاهان ، گلها و درختچه های تزیینی ، بوته های کوتاه وحتی خزه ها، بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسه.


کلمات کلیدی مرتبط:
محوطه سازی و فضای سبز حیاط فقط کاشت،هرس و آبیاری نیست بلکه ایچاد یه فضای جادویی است برای فارغ شدن از روزمرگی که ما رو دعوت می کنه به نشستن و تماشای زیبایی گل ها و استنشاق بوی چمن مرطوب و تفکر. , ,همه دوست داریم ساعتها به تماشای فضای سبز حیاط پر از گلها و تزیینات رنگارنگ بشینیم و لذت قدم زدن در محوطه,
مقالات مرتبط در این دسته
ادوات نگهداری چمنزار - وسایل نگهداری و اجرای زمین چمن
دانلود طراحی فضای سبز,dwg
دانلود باغ ایرانی
پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان والرند (AMS-HS 28)
علل فرسودگی و تخريب سازه هاي بتني
بهترين طراحي فضاي سبز آمريکا در سال 2003
طراحی فضای سبز آمريکا
محوطه سازی
محوطه سازی
ترفندهاي محوطه سازي در طراحي فضاي سبز
مطالعات انواع پارک ها و نکات کلیدی در روشنایی و نور پردازی آن ها
منظر سازي كوهستان با استفاده از گياهان بومي
محوطه سازی
گزارش جامع معماری منظر
طراحی منظر و انرژی سبز دانشگاه میلان : 81
تحقیق معماری منظر
يافته هاي جديد در مديريت گلخانه
طراحي پاركها در باغ هاي صخره اي
محوطه سازی در معماری – محوطه سازی فضای سبز – محوطه سازی باغ و ویلا
گزارش كارآموزي موضوع: آفات و بيماري گياهان – نگهداري فضاي سبز مكان: شهرداري منطقه 1 تحت پوشش ناحيه 4 پارك جمشيديه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد