پروپوزال معماری به مثابه برند تجاری
1) بیان مساله تحقیق : ( حد اقل ده سطر و شامل پرسش اصلی تحقیق )
مبحث روابط پایدار در معماری
2) اهمیت موضوع تحقیق و دلایل انتخاب آن :
3) هدفهاي تحقیق :
4) سوالات يا فرضيه هاي تحقيق ( بیان روابط بین متغیرهای مورد مطالعه ) :
5) چهارچوب نظری تحقيق : معماری پایدار
6) روش تحقیق: کاربردی
7) پیشینه پژوهش:
8)ارتباط موضوع نظری و عملی (رشته های کارگردانی):-
9)روش گرد آوری اطلاعات: مطالعات کتابخانه ای و بررسی موردی و میدانی
10)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: برای تحلیل این پژوهش از روش تحلیل اطلاعات کیفی و روش همبستگی استفاده خواهد شد
11) منابع پژوهش:
12) واژهای کلیدی: معماری - تبلیغات - صنعت
13)معرفی کامل سایت و دلایل انتخاب آن(رشته معماری):
14) برنامه فیزیکی کلی پروژه مورد پژوهش (رشته معماری)