خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی دبیرستان (شبانه روزی)

   تعدادبرگ: 229   قیمت: 9500 تومان   حجم فایل: 2146 kb  تعدادمشاهده  5


چكيده:    1
مقدمه    1
فصل اول    5
مطالعات پایه درطراحی معماری    5
بخش اول   بررسی پیشینه  و سیر تحول مدارس 2    6
تاریخچه مدرسه در ایران    8
الف) پیش از اسلام:    10
روش تدریس حلقه:    14
ج) عصر صفویان:    16
مدارس صفوی(بررسی کالبدی):    17
3- مدارس خارجیان    23
تلاشهاي قانون گذاري براي تثبيت برنامه جديد آموزشي    26
مدارس پيش از سلجوقيان    28
برنامه و سيستم تعليم و تربيت معاصر    29
پيدايش مدارس جديد : تلاشهاي آغازين    30
بخش دوم    44
ضرورت بهداشت روانی در مدارس    45
روان شناسی محیط    45
توصیف محیط    46
تأثیر برخی عوامل محیطی در رفتار    46
نیاز به خلوت 1    46
توصیه‌های برای ارتقا بهداشت روانی مدارس    46
تاثیر متقابل انسان و محیط    47
قرارگاه فیزیکی    50
موارد حائز اهميت درطراحي اقليمي ساختمانهاي آموزشي:    52
معماری درونی فضاهای آموزشی    52
محیط    55
الف: عوامل محیطی پیش از تولد    55
ب: عوامل محیطی پس از تولد    56
رغبت های نوجوانان    57
نیاز های نوجوانان    59
مسائل نوجوانان    62
روشهای شناخت مشكلات نوجوانان    63
تحلیل یادداشتهای روزانه نوجوان    63
انواع مسائل و مشكلات نوجوان    63
 معیارهای صحیح و مطمئن برای تشخیص حق از باطل و…    64
رغبت هاى دينى    65
دوره هاى شكل گيرى دين و مذهب در نوجوانان:    66
شيوه هاى جذب نوجوانان به مذهب    67
تعريف يادگيري    68
مباحث مرتبط    71
نظریه یادگیری اجتماعی    71
کاربردهای یادگیری اکتشافی در کلاس درس    75
طبقه بندی دروس 34    77
اساسنامه مدارس شبانه روزی 38    86
مدل مديريت دانش در مدارس:    89
مدل  GAMO    89
چشم انداز:    89
توانمند سازها:    89
گامهاي عملياتي:    89
مدرسه    89
قاعده آموزش    89
حروف ابجد    89
قانون تغییرناپذیر    89
مدارس جدید    89
تاریخچه تاسیس مدارس دخترانه ایرانی    89
تاریخچه    89
مدرسه دوشیزگان    89
مدرسه ناموس    89
مدرسه پرورش    89
مکتبخانه    89
مکتب پسران    89
مکتب دختران    89
تنبیه بدنی    89
افول مکتبخانه در ایران    89
تاريخچه مدرسه دارالفنون    89
ورود استادان اتریشی    89
گشایش    89
نامگذاری    89
ریشه‌شناسی واژه دارالفنون    89
ساختمان فعلی داالفنون    89
نيازهاي محيطي ساختمانهاي آموزشي:    89
دماي فضاهاي داخلي ساختمان آموزشي    89
جلوگيري از اتلاف حرارت:    89
جلوگيري از گرم شدن کلاس در فصل گرم:    89
سايه بان :    89
مصالح ساختماني:    89
مطالعات اقليمي طرح    89
تقسيمات اقليمي    89
وضعيت آب وهوايي منطقه    89
دما و رطوبت هوا    89
ميزان بارش    89
روزهاي يخبدان    89
تابش آفتاب    89
انرژي خورشيدي تابيده شده بر سطوح قائم    89
وزش باد    89
اهداف طراحي اقليمي:    89
اهداف عمده طراحي اقليمي فضاهاي باز:    89
اهداف عمده طراحي اقليمي فضاهاي داخلي    89
جهت استقرار ساختمان و ورزش باد    89
مناسب ترين جهت استقرار    89
نقش فضاهاي پر وخالي    89
جهت گيري محورهاي حرکتي    89
اختلاف سطوح (شيب سايت)    89
پوشش گياهي سايت    89
استفاده از گياهان :    89
مصالح ساختماني متناسب با اقليم    89
جهت قرارگيري ساختمان    89
تأثير اقليم بر معماري    89
ضوابط و مقررات ساختمانهاي آموزشي    89
تأسيسات و تجهيزات    89
برنامه ريزي كالبدي - فيزيكي فضاهاي آموزشي    89
روانشناسي محيط و فضاهاي آموزشي    89
نمونه موردی مدرسه    89
دو مقوله كلي در طراحي فضاهاي آموزشي    89
فضاهاي آموزشي    89
تاريخچه مراكز آموزش دبيرستان    89
برنامه ريزي فيزيكي و استاندارد فضاهاي آموزشي    89
کتابخانه:    89
كاربريهاي سازگار وناسازگار با فضاهاي آموزشي:    89
آلودگي صوتي وهوا    89
رنگ    89
مبـاني نظـري    89
حوزه    89
محور    89
مركز    89
فضاي وجودي    89
- معمــاري    89
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
رساله دبیرستان (شبانه روزی) , ,مطالعات دبیرستان (شبانه روزی) , ,پروژه دبیرستان (شبانه روزی) , ,پروپوزال رساله دبیرستان (شبانه روزی) , ,پایان نامه دبیرستان (شبانه روزی) , ,پلان دبیرستان (شبانه روزی) , ,پاورپوینت دبیرستان (شبانه روزی) , ,دانلود رایگان دبیرستان (شبانه روزی) , ,طراحی دبیرستان (شبانه روز,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحی مدرسه معماری
دانلود مطالعات سير و تحول مدارس ايران
مطالعات و نقشه های طراحی مجموعه آموزشی دخترانه
مطالعات طراحی معماری مهدکودک
مطالعات طراحی هنرستان هنر و معماری
مطالعات طراحی خانه کودک + نقشه های اتوکدی
مطالعات طراحی مهد کودک + نقشه های اتوکدی
دانلود پلان معماری مدرسه/نقشه dwg
دانلود نقشه اتوکد حرفه ای معماری مناسب برای (دانشگاه,هنرستان,مدرسه و...)/نقشه dwg
دانلود پلان کامل معماری مدرسه(بسیار حرفه ای)/نقشه dwg
دانلود پلان کامل معماری مدرسه(بسیار حرفه ای)/نقشه مجموعه-های-آموزشی
مطالعات طراحی معماری مهد کودک
دانلود مطالعات معماری طراحی خانه کودک مهدکودک
دانلود مطالعات معماری طراحی مدرسه ابتدایی
دانلود مطالعات طراحی هنرستان
دانلود مطالعات طراحی مدرسه
دانلود مطالعات طراحی مدرسه معماری
مطالعات طراحی مدرسه،دبیرستان
مطالعات طراحی مدرسه با رویکرد تاثیر معماری برافزایش خلاقیت و توانمند سازی دانش آموزان
دانلود مطالعات طراحی هنرستان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد