خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری

   تعدادبرگ: 43 برگ ورد   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 394 kb  تعدادمشاهده  50


مبانی نظری پژوهش  گردشگری
 
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
فهرست مطالب
گردشگری    1
2-2-1-1: انواع گردشگر و گردشگری    3
2-2-2: گردشگری پایدار    4
2-2-3: وفاداری مشتری    7
2-2-4: اعتماد    8
2-2-5: رضایت مشتری    9
2-2-6: کیفیت خدمات    10
2-2-7: بازاریابی پایدار    12
2-2-7-1: توسعه پایدار    12
2-2-7-2-1: اهداف توسعهي پايدار گردشگري    16
2-2-7-2: تأثیرات اقتصادی    17
2-2-7-2-1: اشتغال    19
2-2-7-3: تأثیرات اجتماعی فرهنگی    20
2-2-7-3-1: امنیت در گردشگری    23
2-2-7-4: تاثیرات سیاسی    25
2-2-8: بازاریابی سبز    27
2-2-8-1: ابزارهای بازاریابی سبز    28
2-2-9: تأثیرات زیست محیطی    29
2-2-10: بازاریابی گردشگری    31
2-2-11: جمع بندی از مبانی نظری پژوهش    32
2-3-1: پیشینه داخلی    33
2-3-2: پیشینه خارجی    34
فهرست منابع و ماخذ:    36
 
 
بخشی از مطلب
بطور کلی می¬توان گردشگران را بر حسب نوع گردشگری به دو دسته تقسیم نمود:
-    گردشگرانی که از خارج کشور وارد می¬شوند (گردشگر خارجی)؛ 
-    گردشگرانی که اهل یا مقیم آن کشورند (گردشگر داخلی یا بومی). به علت سهولتی که در بطن گردشگری داخلی وجود دارد، این نوع گردشگری از رونق بیشتری برخوردار است که از جمله عوامل این سهولت عبارتند از:
-     کوتاهی فاصله، 
-    آشنایی قبلی با محیط و فضا، 
-    آشنایی با زبان رایج، 
-    حذف مقررات عبور از مرز و گمرکات و تبدیل پول، 
-     اطمینان کلی مسافر به امنیت ناشی از بومی بودن، 
-    هزینه کم سفر در مقایسه با سفرهای خارجی(صیدایی و هدایتی مقدم، 1389،101). 
گردشگری دارای اشکال مختلفی است که بسته به شرایط محیطی، متفاوت است. یکی از انواع گردشگری، طبیعت¬گردی است و طبیعت گردی نوعی از گردشگری روستایی است(دادورخانی و نیک سیرت،1389، 101). كشورايران جزء ده كشور اول جهان از لحاظ جاذبه هاي گردشگري و جزء پنج كشور اول جهان از نظر تنوع گردشگري است(سازمان جهانی توریست ،2000). از آنجایی که اقتصاد کشور ایران، اتکاي شدیدي به درآمدهاي حاصل از صادرات نفت خام دارد و متغیرهاي کلان اقتصادي با دنباله روي از قیمت جهانی نفت در طول زمان دچار نوسانات شدیدي می¬شود، و با توجه به جوان بودن کشور و بالا بودن نرخ بیکاري، توسعۀ صنعت جهانگردي در کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار می¬باشد. ایران با پتانسیل¬هاي طبیعی و جاذبه¬هاي سیاحتی و فرهنگی بسیار و داشتن آب و هواي به اصطلاح چهار فصل به عنوان کشوري توانمند در آماده¬سازي شرایطی مطلوب براي علاقه¬مندان به مسافرت¬هاي داخلی و خارجی، می¬تواند قطب مهمی در صنعت جهانگردي به معناي عام، و جهانگردي ورزشی در معناي خاص به حساب آید. اما متأسفانه این صنعت نتوانسته است منبع قابل اعتمادي براي درآمد زایی به شمار آید. قابل ذکر است که سهم ایران از کل گردشگران ورودي بین المللی در سال 1999، تنها در حدود یک میلیون و 230 هزار نفر بوده است( خسروی،1388 ،74). 
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
مبانی نظری پژوهش گردشگری ,گردشگری ,انواع گردشگر ,گردشگری ,گردشگری پایدار ,وفاداری مشتری ,رضایت مشتری ,کیفیت خدمات ,بازاریابی پایدار ,توسعه پایدا ,اهداف توسعه ,پايدار گردشگري ,تأثیرات اقتصادی ,تأثیرات ,اجتماعی فرهنگی ,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحي معماري، مجموعه تفریحی و توریستی با رویکرد گردشگری
مطالعات طراحي معماري، مجتمع توريستي،اقامتي اصفهان
مطالعات طراحی مجموعه توریستی گردشگری
مطالعات طراحی مرکز توریستی گردشگری بیابان با رویکرد معماری کویری ایران
مطالعات طراحی مجموعه توریستی گردشگری
مطالعات طراحی مجموعه تفریحی و توریستی با رویکرد گردشگری
مطالعات طراحی مجتمع توریستی گردشگری با رویکرد تعاملات اجتماعی - دریافت لینک دانلود بلافاصله
مطالعات طراحی دهکده توریستی کوهستانی با رویکرد اکوتوریسم کوهستانی دماوند
مطالعات طراحی کامل مجموعه گردشگری
مطالعات مجتمع تفریحی و گردشگری
مطالعات طراحی مجموعه توریستی تفریحی گردشگری با رویکرد اکوسیستم منطقه
مطالعات طراحی مجموعه تفریحی گردشگری
پاورپوینت مطالعات پایه گردشگری
مطالعات و مبانی نظری مجموعه تفریحی ساحلی(مطالعات طراحی)
مطالعات طراحی مجموعه توريستي تفريحي کوهستان
مطالعات مجموعه گردشگری توریستی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد