خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری

   تعدادبرگ: 75   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 6682 kb  تعدادمشاهده  35


در این مطلب دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری را برای شما کاربران فهیم سایت  در قالب ۷۵ صفحه به صورت word آماده کرده ایم.
توضیحات کوچکی در باب این پروژه :

 ﺑﻴﺎن ﻣﺴﺌﻠﻪ

ﺑﺎ آﻏﺎز اﻧﻘﻼب ﺻﻨﻌﺘﻲ و رﺷﺪ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی و ﻧﻮآوری ، ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺠﺎری ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺑﻨﺎﻫﺎی ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺮﺗﺒﻪ و ﺑﺎ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﺑﺮای ﻧﻴﺎزﻫﺎی ﺳﺎﻛﻨﻴﻦ ﺧﻮد در ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن اﻳﺠﺎد ﻣﻲ ﺷﻮد . ﻫﺪف اﻳﻦ ﻃﺮح دﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ راﻫﺒﺮد ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ، ﺑﺮای ﺗﻜﺎﻣﻞ روش ﻫﺎ و اﻳﺪه ﻫﺎی راﻳﺞ در ﻣﻌﻤﺎری اﺻﻴﻞ ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺠﺎری اﻳﺮاﻧﻲ و اﻧﻄﺒﺎق آن ﺑﺎ ﻧﻴﺎز ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ – ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻃﻮری ﻛﻪ ﺿﻤﻦ ﺗﺪاوم ﺣﻴﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ – رﻓﺎﻫﻲ ، ﻣﺤﻞ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ از ﻃﺮﻳﻖ رﺳﻴﺪن ﺑﻪ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻧﻮ ﺑﺮای ﺟﻮاﺑﮕﻮﻳﻲ ﺑﻪ ﻧﻴﺎزﻫﺎی ﻣﻨﻄﻘﻲ ، ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ دارای ﻫﻮﻳﺖ و ﭘﻴﻮﻧﺪ درﺳﺖ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻪ و آﻳﻨﺪه ﺑﺎﺷﺪ .

در اﻳﻦ ﻣﺮﻛﺰ ﺳﻌﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺎزار ﻫﺎی اﻳﺮاﻧﻲ و ﺑﺎ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻀﺎﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ – ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ ، ﺑﺮ رواﺑﻂ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺗﺎﻛﻴﺪ ﺷﻮد و ﻫﻢ ﭼﻨﻴﻦ ﺑﺎ در ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻦ ﻓﻈﺎﻫﺎی ﭼﻨﺪ ﻣﻨﻈﻮره ﺑﺎزارﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ در اﻳﻦ ﻣﺮﻛﺰ ﻧﻴﺰ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﻲ ﭼﻮن ﺗﺮﻳﺎ ، رﺳﺘﻮران ، ﻣﻜﺎن ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ، ورزﺷﻲ و ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮد.


۱-۳- اﻫﺪاف ﭘﮋوﻫﺶ

۱٫ اﻳﺠﺎد ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺿﻤﻦ ﻓﺮاﻫﻢ ﺳﺎﺧﺘﻦ اﺣﺘﻴﺎﺟﺎت روز ﻣﺮه زﻧﺪﮔﻲ اﻣﺮوزی ، در وﻗﺖ و ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻧﻴﺰ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻲ ﻛﻨﺪ. ﻋﻼوه ﺑﺮ آن از ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ و رﻓﺎﻫﻲ ﻧﻴﺰ ﺑﺮﺧﻮردار ﺑﺎﺷﺪ.

۲٫ اﻳﺠﺎد ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺷﺎد و ﻣﻬﻴﺞ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﻣﻼﻗﺎت ﻫﺎی ﻏﻴﺮ رﺳﻤﻲ را در ﺧﻮد ﺟﺎی دﻫﺪ ، ﻋﻼوه ﺑﺮ آن ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎﻛﻨﻴﻦ ﻧﻴﺰﻣﻄﺎﺑﻘﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

۳٫ ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﺿﻤﻦ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺼﻴﺼﻪ ﻫﺎی ﻣﻌﻤﺎری ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ ، ﺑﺮﻃﺮف ﻛﺮدن ﻧﻴﺎزﻫﺎی اﻣﺮوز و آﻳﻨﺪه را ﻧﻴﺰ در ﭼﻬﺎرﭼﻮب اﻫﺪاف ﺧﻮد ﻗﺮار داده ﺑﺎﺷﺪ.

۱-۴- ﻓﺮﺿﻴﻪ ﻫﺎ ﻳﺎ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎ

۱٫ آﻳﺎ ﻣﻲ ﺗﻮان روش ﻣﻄﻠﻮﺑﻲ ﺑﺮای رﺳﻴﺪن ﺑﻪ ﻳﻚ ﻛﻠﻴﺖ ﻓﻀﺎﻳﻲ ، ﺷﻜﻠﻲ و ﻋﻤﻠﻜﺮدی ﺑﺮای ﻣﺮاﻛﺰ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﻪ ﻛﺎر ﺑﺮد ﻛﻪ دارای ﻫﻮﻳﺖ و ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﻮده و ﭘﻴﻮﻧﺪی ﺻﺤﻴﺢ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻪ و آﻳﻨﺪه داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ؟

۲٫ ﭼﻪ اﻟﮕﻮﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ ﺑﺮای داد و ﺳﺘﺪ ﻫﺎی اﻣﺮوزی و ﺑﻬﺮه وری ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻛﺎراﻳﻲ دارد و ﭼﻪ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺟﺎﻧﺒﻲ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ اﻳﻦ ﻓﻀﺎﻫﺎ را ﺑﺎ ﻧﺸﺎط ﺗﺮ و ﺟﺬاب ﺗﺮ ﻛﻨﺪ ؟

۳٫ در ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻌﻤﺎران اﺻﻴﻞ در ﺷﻬﺮﺳﺎزی و ﻣﻌﻤﺎری ﺑﺎ ﭼﻪ ﺗﻔﻜﺮی ﺑﻪ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری و ﻣﺮاﻛﺰ داد و ﺳﺘﺪ و ﻛﺎﻟﺒﺪ آن ﻫﺎ ﺑﺮﺧﻮرد ﻣﻲ ﻛﺮده اﻧﺪ؟

۱-۵- ﺗﻌﺎرﻳﻒ

۱٫ اﺳﺘﺨﻮان ﺑﻨﺪی : راﺳﺘﺎﻫﺎی اﺻﻠﻲ ﺷﻬﺮ ﻛﻪ ﺷﻜﻞ دﻫﻨﺪه ﺑﺎﻓﺖ ﺷﻬﺮ اﺳﺖ .

۲٫ ﻓﻀﺎ « : از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺎ ﻓﻀﺎ ﮔﺴﺘﺮه ای اﺳﺖ از ﭼﻮﻧﻲ ﻫﺎ ی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻛﻪ ﻫﻤﺰاد و ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ اﻧﺪﻳﺸﻪ و ﭘﻨﺪار ﻫﺎی آدﻣﻴﺎن در ﻫﺮ ﻣﻜﺎن ، رﻧﮓ و ﺣﺎﻟﻲ ﺧﺎص ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ و دارای ﺗﻮان ارزﺷﻲ ﻣﺘﻔﺎوﺗﻲ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ( » . ﻓﻼﻣﻜﻲ ، ۱۳۸۱ ، ص ۲ )

۳٫ ﻓﻀﺎی ﺳﺒﺰ : ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻗﻄﻌﺎت زﻣﻴﻨﻲ ﻛﻪ دارای ﭘﻮﺷﺶ ﮔﻴﺎﻫﻲ ﺑﻮده و در اﺧﺘﻴﺎر ﻋﻤﻮم ﻗﺮار ﻣﻲ ﮔﻴﺮد .

۴٫ ﭘﻼزا : ﻓﻀﺎﻫﺎﻳﻲ ﺑﺎز ﻛﻪ ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ﻣﻼﻗﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺮدم ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻏﻴﺮ رﺳﻤﻲ و ﻣﻌﻤﻮل راداﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ . اﻳﻦ ﻓﻀﺎﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻳﻚ ﮔﺸﺎﻳﺶ ﻓﻀﺎﻳﻲ در ﻛﻨﺎر ﻛﺎرﺑﺮی ﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺑﻮده اﻧﺪ ﻛﻪ ﺗﺎﺛﻴﺮات آن ﻫﺎ در اﻓﺰاﻳﺶ ﺗﻌﺎﻣﻼت اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻚ ﻓﻀﺎی رﻓﺎﻫﻲ – ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ .

۵٫ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻣﺎل :ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﺗﺠﺎری ﺑﺰرﮔﻲ ﻛﻪ در آن ﺗﻌﺪاد زﻳﺎدی ﻣﻐﺎزه وﺟﻮد دارد .

۱-۱-۲- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﻪ ﻣﺜﺎﺑﻪ ی ﻛﻠﻴﺘﻲ در دﺳﺘﺮس ﺑﺮای ﻫﻤﻪ ﻣﺮدم و ﺑﺎ آزادی ﻣﻮﺟﻮد ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﺪه اﺳﺖ.ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﺴﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﻛﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺮدم ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎی ﻛﺎرﻛﺮدی و ﻣﺮاﺳﻤﻲ را ﻛﻪ ﭘﻴﻮﻧﺪ دﻫﻨﺪه اﻋﻀﺎی ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺳﺖ در آن اﻧﺠﺎم ﻣﻲ دﻫﻨﺪ، ﭼﻪ در روزﻣﺮﮔﻲ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﭼﻪ ﺟﺸﻨﻮاره ﻫﺎی دوره ای ، ﺻﺤﻨﻪ ای اﺳﺖ ﻛﻪ روی ﻧﻤﺎﻳﺶ زﻧﺪﮔﻲ ﺟﻤﻌﻲ، در ﻣﻌﺮض دﻳﺪ ﻗﺮار ﻣﻲ ﮔﻴﺮد.ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ را ﻣﻲ ﺗﻮان، ﻛﺎﻟﺒﺪی ﺑﺮای ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﻳﻲ ﺑﻪ ﻧﻴﺎزﻫﺎی و ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ اﻧﺴﺎن ﻗﻠﻤﺪا د ﻛﺮد. ﺑﺮ اﻳﻦ اﺳﺎس و ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ اﻳﻦ ﻧﻴﺎزﻫﺎ ، اﻣﻜﺎﻧﺎت و ﺗﻔﻜﺮات زﻧﺪﮔﻲ اﻧﺴﺎن، ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ آن وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎ ﭘﺪﻳﺪ ﻣﻲ آﻳﻨﺪ. اﻳﻦ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎ در ﮔﺬر زﻣﺎن دﺳﺘﺨﻮش دﮔﺮﮔﻮﻧﻲ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ و ﺑﺮ اﻳﻦ اﺳﺎس، ﻓﻀﺎ ﻧﻴﺰ ﺗﺤﻮل ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ. ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﻳﮕﺮ، ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻳﻚ ﻣﻜﺎن اﺳﺖ. ﻣﻜﺎﻧﻲ ﺑﺮای ﻋﺮﺿﻪ، ﻧﻤﺎﻳﺶ، ﻛﻨﻜﺎش در ﺗﻔﺎوت ﻫﺎ و ﻫﻮﻳﺖ ﻫﺎ، ﻋﺮﺻﻪ ای ﺑﺮای ﺑﺎزﺷﻨﺎﺧﺖ، ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻓﺮد ﺑﺎ ﺑﺎزﻧﻤﺎﻳﻲ ﺗﻔﺎوت ﻫﺎ، از ﺧﻮد و دﻳﮕﺮان ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺑﺪﺳﺖ ﻣﻲ آورد .

۲-۱-۲- درک ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

درک ﻣﺎ از ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻠﻔﻴﻘﻲ از دو دﻳﺪﮔﺎه ﺑﺎﺷﺪ. ﻧﻴﺎز دارﻳﻢ ﻛﻪ ﻫﻢ از ﺑﺎﻻ و ﻫﻢ از ﭘﺎﻳﻴﻦ و از ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮ زﻧﺪﮔﻲ روزﻣﺮه اﻓﺮاد و ﮔﺮوه ﻫﺎ ﺑﻪ آن ﻧﮕﺎه ﻛﻨﻴﻢ. ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اﻳﻦ ﻓﻀﺎﻫﺎ ﻓﻀﺎﻳﻲ اﺳﺖ ﻣﺎدی ﺑﺎ اﺑﻌﺎد اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و روان ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ اش و ﺷﻜﻞ ﺷﻬﺮ ﻫﻨﺪﺳﻪ اﻳﻦ ﻓﻀﺎﺳﺖ .

ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ

ﻓﺼﻞ اول : ﻛﻠﻴﺎت ﭘﮋوﻫﺶ ﺻﻔﺤﻪ

۱-۱- ﻣﻘﺪﻣﻪ

۱-۲- ﺑﻴﺎن ﻣﺴﺌﻠﻪ

۱-۳- اﻫﺪاف ﭘﮋوﻫﺶ

۱-۴- ﻓﺮﺿﻴﻪ ﻫﺎ ﻳﺎ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎ

۱-۵- ﺗﻌﺎرﻳﻒ

ﻓﺼﻞ دوم :ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ی ﭘﮋوﻫﺶ

ﻓﻀﺎ در ﻣﻌﻤﺎری

۱-۲- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

۱-۱-۲- ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

۲-۱-۲- درک ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

۳-۱-۲-  ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ دﻳﺮوز و اﻣﺮوز اﻳﺮان

۴-۱-۲-  ﺗﻔﺎوت ﻧﺤﻮه ﺣﻀﻮر ﻣﺮدم در ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

 ﺑﺎ اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻳﺎ ﺑﺼﻮرت ﭘﻴﺎده

 ۵-۱-۲-  ﭘﻼزا :ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻚ ﻓﻀﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ

۲-۲- ﺗﻌﺎرﻳﻒ و ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻣﻮﺟﻮد در ﺑﺎزار ﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ

۱-۲-۲- ﺗﻌﺮﻳﻒ واژه ﺑﺎزار

۲-۲-۲-  ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻣﻮﺟﻮد در ﺑﺎزار

 ۳-۲-۲- ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻫﺎی ﺑﺎزار ﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ

۱-۳-۲-۲- ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻫﺎی ﻛﺎﻟﺒﺪی ﺑﺎزارﻫﺎی ﺷﻬﺮی اﻳﺮان

۲-۳-۲-۲-  ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﺎزارﻫﺎ

۳-۳-۲-۲- ﺳﺎﺧﺘﺎرﻫﺎی اﻗﺘﺼﺎدی ﺑﺎزارﻫﺎ

۴-۲-۲-  ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در ﻧﺤﻮه اﺳﺘﻘﺮار ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎ در ﺑﺎزار

۵-۲-۲- وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﺑﺎزارﻫﺎی ﺷﻬﺮی اﻳﺮان

۱-۵-۲-۲- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﭘﺮ و ﺧﺎﻟﻲ

۲-۵-۲-۲- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﭘﻴﺎده

۳-۵-۲-۲- ﻧﻮر در ﺑﺎزار

۴-۵-۲-۲- وﺣﺪت در ﻛﺜﺮت

۶-۲-۲- ﻧﻈﺎم داد و ﺳﺘﺪ ﺑﺎزار و ارﺗﺒﺎط آن ﺑﺎ ﻣﻌﻤﺎری و ﺷﻬﺮﺳﺎزی

۷-۲-۲- ﺑﺮرﺳﻲ ﻳﻚ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻣﻮﻓﻖ از ﺑﺎزارﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ

۱-۷-۲-۲- ﺑﺮرﺳﻲ ﺑﺎزار اﺻﻔﻬﺎن

۸-۲-۲- ﺑﺮرﺳﻲ اﻧﻮاع ﺑﺎزارﻫﺎ در ﻣﻌﻤﺎری اﻳﺮان

۱-۸-۲-۲- ﺑﺎزارﻫﺎی ادواری

۲-۸-۲-۲-  ﺑﺎزارﻫﺎی روﺳﺘﺎﻳﻲ

۳-۸-۲-۲- ﺑﺎزارﮔﺎه ﻫﺎ

۴-۸-۲-۲- ﺑﺎزارﻫﺎی ﺷﻬﺮی

۵-۸-۲-۲- ﺑﺎزارﭼﻪ ﻫﺎ

۶-۸-۲-۲- ﺑﺎزارﭼﻪ ﻫﺎی ﺑﻴﻦ راﻫﻲ

۹-۲-۲-  ﺳﻴﺮ ﺗﺤﻮل ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری از ﻧﮕﺎه ﺗﺎرﻳﺦ ﻣﻌﻤﺎری در ﻏﺮب

۱-۹-۲-۲- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری اوﻟﻴﻪ

۲-۹-۲-۲- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﻳﻮﻧﺎن ﺑﺎﺳﺘﺎن

۳-۹-۲-۲-  ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری روم ﺑﺎﺳﺘﺎن

۴-۹-۲-۲-  ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری در ﻗﺮون وﺳﻄﻲ

۵-۹-۲-۲-  اﻧﻘﻼب ﺻﻨﻌﺘﻲ و ﺗﺎﺛﻴﺮ آن ﺑﺮ ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی

 ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری ﺗﺎ ﻗﺮن ﺑﻴﺴﺘﻢ

۶-۹-۲-۲-  ﻧﻴﻤﻪ دوم ﻗﺮن ﺑﻴﺴﺘﻢ

۱۰-۲-۲- ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺮاﻛﺰ ﺧﺮﻳﺪ و اﻧﻮاع آن

۱-۱۰-۲-۲- ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺠﺎری در ﺣﻮﻣﻪ ﺷﻬﺮ

۲-۱۰-۲-۲-  ﻣﺮاﻛﺰ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻳﺎ ﻣﺮاﻛﺰ ﺷﺒﻴﻪ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻛﻮﭼﻚ

 ۳-۱۰-۲-۲- ﻣﺮاﻛﺰ ﻧﺎﺣﻴﻪ ای

۴-۱۰-۲-۲- ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﻣﺮاﻛﺰ ﺷﻠﻮغ ﺷﻬﺮ

۱۱-۲-۲-  ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎزارﻫﺎ ﺑﺎ shopping malls ( ﮔﺮدش ﺑﺎزار ﻫﺎ )

۱۲-۲-۲-  ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﺸﺎﺑﻪ

۱-۱۲-۲-۲- ﻣﺮﻛﺰ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﻴﺪان

۲-۱۲-۲-۲- ﻣﺮﻛﺰ ﻫﻤﺎﻳﺶ وﺧﺮﻳﺪ ﻏﺮب

۳-۱۲-۲-۲- ﺳﻠﻔﺮﻳﺠﺰ در ﺑﻴﺮﻣﻨﮕﺎم

۴-۱۲-۲-۲- ﻣﺮﻛﺰ ﺳﻴﺘﻲ ﺳﻨﺘﺮ اﺻﻔﻬﺎن

ﻓﺼﻞ ﺳﻮم : ﻣﺘﺪوﻟﻮژی و ﺷﻴﻮه ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺗﻲ

۱-۳- ﻣﻘﺪﻣﻪ

۲-۳- ﺷﻴﻮه ﺗﺤﻘﻴﻖ

۳-۳- ﻧﻮع ﺗﺤﻘﻴﻖ

۴-۳- اﺑﺰار ﺗﺤﻘﻴﻖ

۵-۳- ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن

۱-۵-۳-  وﻳﮋﮔﻲ ﺗﺎرﻳﺨﻲ ﻫﺎی

۲-۵-۳- وﻳﮋﮔﻴﻬﺎی اﻗﺘﺼﺎدی

۳-۵-۳- وﻳﮋﮔﻴﻬﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ

 ۱-۳-۵-۳-  ﺧﺼﻮﺻﻴﺎت ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ

۲-۳-۵-۳- ﺧﺼﻮﺻﻴﺎت ﺟﻤﻌﻴﺘﻲ

۴-۵-۳- وﻳﮋﮔﻴﻬﺎی ﺟﻐﺮاﻓﻴﺎﻳﻲ اﺻﻔﻬﺎن

۱-۴-۵-۳- ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ و وﺳﻌﺖ

۲-۴-۵-۳- ﻣﺸﺨﺼﺎت اﻗﻠﻴﻤﻲ

۳-۴-۵-۳- ﺑﺎرﻧﺪﮔﻲ و رﻳﺰش ﻫﺎی ﺟﻮی.

۴-۴-۵-۳- دﻣﺎی ﻫﻮا

۵-۴-۵-۳- رﻃﻮﺑﺖ ﻧﺴﺒﻲ ﻫﻮا

۶-۴-۵-۳- وﺿﻌﻴﺖ ﺑﺎدﻫﺎ

۵-۵-۳- زﻣﻴﻦ ﺷﻨﺎﺳﻲ و ﺗﻮﭘﻮﮔﺮاﻓﻲ

۶-۳- ﻣﻌﺮﻓﻲ و ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺳﺎﻳﺖ

۱-۶-۳- ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺳﺎﻳﺖ

۲-۶-۳- دﺳﺘﺮﺳﻲ ﻫﺎی ﻣﻮﺛﺮ ﺳﺎﻳﺖ

۳-۶-۳- ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ ﺳﺎﻳﺖ

۴-۶-۳- ﻣﺤﺪودﻳﺖ ﻫﺎ

ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم : ﻧﺘﺎﻳﺞ ﭘﮋوﻫﺶ و اراﺋﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎ

۱-۴- ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﺑﺮرﺳﻲ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺳﻨﺘﻲ

۲-۴- ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﺳﻴﺮ ﺗﺤﻮل ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری در ﻣﻌﻤﺎری ﻏﺮب

۳-۴- ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺮاﻛﺰ ﺧﺮﻳﺪ و ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺗﺠﺎری

۱-۳-۴- ﻣﺸﺨﺼﻪ ﻫﺎ و وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی ﻣﺮاﻛﺰ ﺧﺮﻳﺪ

۴-۴- ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻌﻴﺎرﻫﺎی ﺷﻬﺮﺳﺎزی وﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻲ

ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ :ﻣﻌﺮﻓﻲ اﻳﺪه و اراﺋﻪ ﻃﺮح

۱-۵- ﺑﻴﺎن روﻧﺪ ﻃﺮاﺣﻲ و اﻳﺪه ﻃﺮح

۲-۵- اراﺋﻪ ﻃﺮح

 


کلمات کلیدی مرتبط:
رساله مجتمع تجاری, دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری, دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری و مراکز خرید, دانلود پلان جتمع و ساختمان تجاری, مطالعات طراحی مجتمع تجاری, طراحی مجتمع تجاری, طرح مجتمع تجاری, طرح نهایی مجتمع تجاری, مطالعات مجتمع تجاری, معماری مجتمع تجاری, مطالعات طراحی مجتمع تجاری, پایانامه مجت,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحی مجتمع تجاری
مطالعات طراحی مجتمع تجاری تفریحی
مجتمع تفریحی تجاری, دانلود مطالعات- معماری
دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد معماری ارگانیک
دانلود مطالعات مجتمع تجاری
مطالعات طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد طبیعت گرا
مطالعات طراحی مجتمع تجاری
دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری فرهنگی
مطالعات مجتمع تجاری تفریحی >>>>۱۱۵ص
مطالعات طراحی مجتمع تجاری رفاهی پایدار با رویکرد زمینه گرا
دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری تفریحی
مطالعات طراحی مجتمع تجاری و اداری
مطالعات مجتمع تجاری صنعتی به همراه نقشه های اتوکدی کامل
مطالعات طراحی مجتمع تجاری-اداری در منطقه 22 با رویکرد معماری پایدار
مطالعات طراحی مجتمع تجاری هایپر مارکت
دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری
مطالعات مجتمع تجاری اداری
مطالعات طراحی مجتمع تجاری تفریحی
فایل کامل مطالعات مجتمع تجاری
فایل کامل مطالعات مجتمع تجاری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد