خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مجموعه ها و خانه های فرهنگی هنری و تخصصی
 
فهرست مطالب: مطالعات مرکز موسیقی

   تعدادبرگ: 150   قیمت: 35000 تومان   حجم فایل: 16463 kb  تعدادمشاهده  1




مقدمه: ۲
۱- ۱ – طرح چند سوال ۵
۱- ۳ – روش انجام کار ۶
۱-۴ – روش انجام پژوهش ۶
فصل دوم ادبیات موضوع و چهارچوب نظری ۸
۲-۱-مقدمه : ۸
۲-۲- تاریخچه موسیقی: ۸
۲-۲-۱ مصریها : ۸
۲-۲-۲ سومریها : ۸
۲-۲-۳ عیلامیها : ۹
۲-۲-۴ آشوریها : ۹
۲-۲-۵ سایر ملل شرقی: ۹
۲-۲-۶ موسیقی در دورههخامنشی: ۹
۲-۲-۷ موسیقی در دوره ساسانی : ۹
۲-۲-۸ موسیقی در دوره اسلامی: ۱۰
۲-۳- نهضت علمی موسیقی: ۱۰
۲-۴- مختصری از تاریخ موسیقی ایران ۱۱
۲-۵- تعریف صوت موسیقی : ۱۱
۲-۶- مشخصه های صوت از نظر موسیقی ۱۱
۲-۶-۱- نواک ۱۲
۲-۶-۲- دیرند ۱۲
۲-۶-۳- شدت ۱۲
۲-۷- طنین ورنگ ۱۲
۲-۸- موتیف ، ملودی و هارمونی به زبان ساده ۱۲
۲-۹- تئوری بنیادین موسیقی ۱۳
۲-۱۰- اجزایموسیقی ۱۳
۲-۱۱ – تولید صدای موسیقایی ۱۳
۲-۱۲- الفبای موسیقی ۱۴
۲-۱۲-۱- خط موسیقی ۱۴
۲-۱۲-۲ – نام نت ها ۱۴
۲-۱۲-۳- حامل ۱۴
۲-۱۳- ریتم ۱۵
۲-۱۳-۱- ریتم در دیگر هنرها ۱۵
۲-۱۵ – معماری موسیقی مجسم ۱۶
۲-۱۶- ارتباط معماری و موسیقی ۱۶
۲-۱۷- الهامات موسیقی ۱۷
۲-۱۸- شعر در معماری ۱۷
۲-۱۹- اشنایی با برخی مفاهیم مشترک: ۱۸
۲-۱۹-۱- ایده خلق اثر ۱۸
۲-۱۹-۲- هماهنگی در معماری ، رنگ بندی در موسیقی ۱۸
۲-۱۹-۳- تنوع و یکنواختی ۱۸
۲-۱۹-۴- وحدت، تنوع ، آشفتگی و انسجام ۱۸
۲-۲۰- ریتم و سکون ۱۹
۲-۲۰-۱- تعریف ریتم ۱۹
۲-۲۰-۲- در معماری : ۱۹
۲-۲۰-۴- برخی تاثیرات ۱۹
۲-۲۱- فضای موسیقی امروز ۱۹
۱- ۲۲- پیوندها و جداییهای دو جهان معماری و موسیقی ۲۰
۲-۲۳- موسیقی و معماری و اندوخته‏های فرهنگی ۲۱
۲-۲۴- نگاهی به ماده معماری و موسیقی در فضای زمانی- مکانی ۲۱
۲-۲۵- بارزمانی و مکانی شکل در معماری و موسیقی : ۲۲
۲-۲۶- ارتباط موسیقی و معماری ۲۳
۲-۲۷- موسیقی در بنا ۲۳
۲-۲۸-زیباشناختی در موسیقی ایرانی ۲۴
۲-۲۹- تقسیم بندی انواع موسیقی در ایران ۲۵
۲-۲۹-۱ -تقسیم بندی موسیقی از لحاظ جغرافیایی : ۲۶
۲-۲۹-۲- تقسیم بندی موسیقی از لحاظ تاریخی : ۲۶
۲-۲۹-۳- تقسیم بندی موسیقی از لحاظ ارزشی : ۲۶
۲-۲۹-۴- تقسیم بندی موسیقی از نظر فلسفی: ۲۷
۲-۲۹-۵ – تقسیم بندی موسیقی از لحاظ علمی : ۲۷
۲-۲۹-۶ تقسیم بندی موسیقی از لحاظ کاربردی : ۲۸
۲-۲۹-۷- تقسیم بندی موسیقی از لحاظ آموزشی : ۲۸
۲-۳۰- طبقه بندی موسیقی کنونی ایران : ۲۹
۲-۳۱- تعاریف : مقام ، دستگاه ، ردیف ۲۹
۲-۳۱-۱ . مقام ۲۹
۲-۳۱-۲- دستگاه ۲۹
۲-۳۱-۳٫ ردیف ۳۰
۲-۳۳- انواع سازهای موسیقی ۳۲
۲-۳۳-۱- کورنت: ۳۲
۲-۳۳-۲- کُر یا هورن یا فرنچ: ۳۲
۲-۳۳-۳- ترومبون: ۳۳
۲-۳۳-۴-گیتار: ۳۳
۲-۳-۵- کمانچه ۳۴
۲-۳۳-۶- نی ۳۴
۲-۳۳-۶-۱- نی کوتاه : ۳۴
۲-۳۳-۶-۲- نی بلند ۳۴
۲-۳۳-۶-۳- نی هفت بند : ۳۵
۲-۳۳-۷- عود ۳۵
۲-۳۳-۸- پیانو ۳۶
۲-۳۳-۹- رباب ۳۶
۲-۳۳-۱۰- تار ۳۷
۲-۳۳-۱۱- چنگ ۳۸
۲-۳۳-۱۲- سنتور ۳۸
۲-۳۳-۱۳- دف ۳۹
۲-۳۳-۱۴- سه تار ۳۹
۲-۳۳-۱۵- تمبک ۴۰
۲-۳۳-۱۶- تنبور ۴۰
۲-۳۳-۱۷- قانون ۴۱
۲-۳۴- رقص سنتی ۴۱
۲-۳۵-سماع ۴۱
۲-۳۶- تصویر خاکی دنیای عرفان ۴۱
۲-۳۷- صوفیان در سماع ۴۲
۲-۳۷-۱- عرفان ۴۲
۲-۳۷-۲- تصوف (یا صوفی‌گری) ۴۳
۲-۳۷-۳- شکل گیری و گسترش ۴۳
۲-۳۸- تعاریف علمی: ۴۳
۲-۳۸-۱ صدا: ۴۳
۲-۳۸-۲- بسامد(فرکانس): ۴۳
۲-۳۸-۳- فاصله: ۴۴
۲-۳۸-۴- فاصله هماهنگ و لحنی: ۴۴
۲-۳۹- صداشناسی – آشنایی مقدماتی با مفاهیم صوت شناسی ۴۴
۲-۴۰- بلندی – ارتفاع. ۴۵
۲-۴۱- صوت چیست؟ ۴۶
۲-۴۲- صدا چگونه منتشر می شود؟ ۴۶
۲-۴۳- موج صوتی ۴۶
۲-۴۳-۲ موج صوتی چیست؟ ۴۷
۲-۴۴- مشخصات فیزیکی ۴۷
۲-۴۵- امواج صوتی در جامدات و مایعات ۴۷
۲-۴۶- شدت صوت ۴۷
۲-۴۶-۱- دید کلی ۴۸
۲-۴۶-۲- عوامل موثر بر شدت صوت ۴۸
دامنه ارتعاش ۴۸
فاصله ۴۸
محیط انتشار ۴۸
۲-۴۷- طنین ۴۹
۲-۴۷-۱- مفهوم طنین ۴۹
۲-۴۷-۲- طنین چگونه بوجود می‌آید؟ ۴۹
۲-۴۸- مشخصه‌های صوت ۵۰
ارتفاع ۵۰
بلندی ۵۰
۲-۴۹- توصیف صوت موسیقی ۵۰
۲-۴۹-۱- فاصله موسیقی ۵۰
۲-۴۹-۲- گام موسیقی ۵۰
۲-۵۰- سرعت انتشار صوت ۵۱
۲-۵۱- خواص صوت ۵۱
۲-۵۲- شدت و دامنه امواج صوت ۵۱
۲-۵۳- تولید صوت ۵۲
۲-۵۴- ماورای صوت در صنعت ۵۲
۲-۵۴-۱- کاربرد ماورای صوت درتولید آلیاژها ۵۲
۲-۵۴-۲- تشخیص شکاف و حفره در فلزات: ۵۳
۲-۵۴-۳- سوراخ کردن مواد سخت: ۵۳
۲-۵۴-۴- سایر کاربردهای ماورای صوت در صنعت: ۵۳
۲-۵۵- موسیقی درمانی ۵۴
۲-۵۵-۱- موسیقی درمانی چیست؟ ۵۴
۲-۵۵-۲- کاربرد موسیقی درمانی ۵۴
۲-۵۵-۳- کاربرد موسیقی درمانی در نارسائی های گفتاری ۵۴
۲-۵۵-۴- کاربرد موسیقی درمانی در درمانمعلولیت های ارتوپدی ۵۴
۲-۵۵-۵- کاربرد موسیقی درمانی در درمان سالمندان ۵۵
۲-۵۶- اکوستیک ساختمانی ۵۵
۲-۵۷- زمان باز آوایش (reverberation) 55
2-58- آکوستیک موجی ۵۵
۲-۵۹- کنترل میزان ازدیاد شدت در برخورد به دیواره ۵۵
۲-۶۰- اتاق زنده (Live room) 56
2-61- شیشه و عایق صوتی ۵۶
۲-۶۲- آکوستیک ۵۶
۲-۶۳- الکترو اکوستیک ۵۷
۲-۶۴- موسیقی الکترونیک ۵۷
۲-۶۵- استودیوی صدابرداری ۵۷
۲-۶۶- ضبط و پخش صدا ۵۸
۲-۶۷- ضبط ۵۸
۲-۶۸- باز تولید ۵۹
۲-۶۹- قالب های ذخیره سازی صوت ۵۹
۲-۷۰- استودیوی صدابرداری، تجهیزات و عوامل ۶۰
۲-۷۰-۱- فرایند ضبط در استودیو ۶۰
۲-۷۰-۲- جمع بندی ۶۰
۲-۷۱- معماری فضا برای موسیقی ۶۱
۲-۷۱-۱- آکوستیک ۶۱
۲-۷۱-۲- سالن کنسرت موسیقی ۶۱
۲-۷۲- مبانی آکوستیک تالار و فرآیند واخنش ۶۲
۲-۷۳- پخش صوت: ۶۲
۲-۷۴- ارتباط پخش و میزان واخنش مناسب با فرم و سطوح معماری ۶۳
۲-۷۵- توصیه هایی دیگر در مورد اجرای سالن ۶۳
۳-۱-بررسی نمونه ها: ۶۶
۳-۱-۱- تئاتر شهر ۶۶
۳-۱-۱-۱- ساختمان ۶۶
۳-۱-۱-۲-سالن‌ها ۶۷
۳-۱-۱-۳- ساختمان‌های مشابه ۶۷
ساختمان ۶۹
۳-۱-۳ ساختمان اپرای سیدنیThe Sydney Opera House 70
3-1-4 خانه اپرای باستیل ۷۱
۳-۱-۷تالار کنسرت لیموژ (زنیت) ۸۲
۳-۱-۸- فیلارمونی لوکزامبورگ ۸۳
۳-۲- بررسی جدولی نمونه ها ۸۶
۳-۲-۱ مقایسه مجموعه طراحی شده با تئاتر شهر ۸۷
۳-۲-۲ مقایسه مجموعه طراحی شده با اپرای سیدنی ۸۷
۳-۲-۳ مقایسه مجموعه طراحی شده با پارکو دلا – رم ۸۷
۴-۱- تئاترها ومراکز هنری ۸۹
۴-۲- طراحی سالن های نمایش ۸۹
۴-۲-۱- تاریخچه ۸۹
۴-۲-۲- سازمان ۹۰
۴-۲-۳- پذیرش/ بریا نمای پسشین ساختمان تئاتر ۹۰
۴-۳- تالار نمایش ۹۰
۴-۴- کف ها وسقف ها ۹۱
۴-۵- انواع نقشه آرایش مربوط به ردیف صندلی: ۹۱
۴-۶- راهروها ۹۱
۴-۷- بالکن ها ۹۱
۴-۸- خروجی ها ۹۱
۴-۹- جلوصحنه یاپرده نمایش ۹۲
۴-۱۰ صحنه تراست ۹۲
۴-۱۱- استودیوی تئاتر ۹۲
۴-۱۲- کف صحنه ۹۲
۴-۱۳- ناحیه پشت صحنه ۹۲
۴-۱۴- کارگاه دکور ۹۳
۴-۱۵- کارگاه مبلمان: ۹۳
۴-۱۶- انباروسایل موسیقی: ۹۳
۴-۱۷- اتاق کارگردان ۹۳
۴-۱۸- اتاق گروه موسیقی: ۹۳
۴-۱۹- اتاق استراحت گروه ۹۴
۴-۲۰- اتاق مطالعه : ۹۴
۴-۲۱- اتاق مصاحبه: ۹۴
۴-۲۲- دیواره آتش ۹۴
۴-۲۳- قسمت اداری سالن: ۹۴
۴-۲۴- بخشخدماتی: ۹۴
۴-۲۵- انواع تئاتر به لحاظ کاربردی ۹۵
۴-۲۵-۱- تئاترهای اجاره ای ۹۵
۴-۲۵-۲تئاترهای سفارشی ۹۵
۴-۲۵-۳ تئاتر های تخصصی ۹۵
۴-۲۵-۴- تئاترهای دانشگاهی ۹۶
۴-۲۴-۴-۱ صحنه های میدانی ۹۶
۴-۲۵-۴-۲- صحنه ی مخاطی ۹۶
۴-۲۵-۴-۴- تئاترهای مرکزی ۹۷
۴-۲۵-۴-۵- تئاترهای پیش صحنه ای ۹۷
۴-۲۶- عناصر فضایی ۹۷
۴-۲۷- عناصر صحنه ۹۸
۴-۲۸- پشت صحنه ۹۸
۴-۲۹- بار انداز و انبار ۹۸
۴-۳۰- فضاهای ارتباطی پشت صحنه ۹۹
۴-۳۱- رختکن ۹۹
۴-۳۲- اتاق گریم ۹۹
۴-۳۳- فضای تمرین ۹۹
۴-۳۴- اتاق نور و صدا ۱۰۰
۴-۳۵- حجم فضا: ۱۰۰
۴-۳۶- خروج راه های فرار: ۱۰۰
۴-۳۷- نسبت های قسمت تماشاگران: ۱۰۰
۴-۳۸- ارتفاع صندلی ها ۱۰۱
۴-۳۹- سالن تماشاچیان ۱۰۱
۴-۴۰- آکوستیک ۱۰۲
۴-۴۱- فضاهای عمومی ۱۰۲
۴-۴۱-۱- لابی ۱۰۲
۴-۴۱-۲- ورودی ۱۰۲
۴-۴۱-۳- سیرکولاسیون ۱۰۲
۴-۴۱-۴- خروجی ها ۱۰۳
۴-۴۱-۵- راه پله ۱۰۳
۴-۴۱-۶- سرویس های بهداشتی ۱۰۳
۴-۴۲- نور پردازی ۱۰۳
۴-۴۳- انتخاب منابع نور ۱۰۴
۴-۴۴- حجم سالن ۱۰۴
۴-۴۵- شکل های مختلف صحنه ۱۰۵
۴-۴۶- تهویه صحنه : ۱۰۵
۴-۴۷- صحنه ها و فضاهای ثانویه ۱۰۵
۴-۴۸- رختکن ها ۱۰۵
۴-۴۹- برنامه فیزیکی طرح : ۱۰۶
۴-۵۰ راهکارها جهت طراحی ۱۱۰
۴-۵۱-۱ روش‌های کنترل وکاهش آلودگی صوتی ۱۱۰
۴-۵۰-۱-۱طراحی مناسب سایت پلان ۱۱۰
۴-۵۰-۱-۲- استفاده از کاربری هایبا آسیب‌پذیری کمتر به عنوان حایل ۱۱۲
۴-۵۰-۱-۳-طراحی مناسب درخصوصارتفاع ساختمان‌ها ۱۱۲
۴-۵۰-۱-۴- طراحی مناسب محوطه‌سازی ۱۱۲
۴-۱-طراحی محوطه سازی سایتها ۱۱۲
۴-۲- نقش فضای سبز ۱۱۳
۴-۳- طراحی بگونه‌ای صورت گیرد که حدکثر کاهش آلودگی صوتی را باعث شوند ۱۱۳
۴-۵۰-۱-۵- انتخابگونه‌های گیاهی مناسب ۱۱۳
۴-۵۰-۱-۶ رعایتنکات ترافیکی داخل سایت‌ها ۱۱۳
۴-۵۰-۱-۷ طراحیمعماری مناسب داخلی ۱۱۳
۴-۵۰-۱-۸عایقبندی ساختمان‌ها در برابر صوت ۱۱۳
۴-۵۰-۱-۹استفادهاز موانع صوتی ۱۱۴
۵-۱- تاریخچه ی کرج ۱۱۶
۵-۲- ارتفاعات و پستی و بلندی: ۱۱۶
۵-۳- رودخانه و نهر های موجود شهر : ۱۱۶
۵-۴- تغییرات زاویه تابش خورشید ۱۱۷
۵-۵- میزان وضوح دید ۱۱۷
۵-۶- روزهای یخبندان ۱۱۷
۵-۷- زمین شناختی : ۱۱۷
۵-۸ جمعیت و ترکیب آن در شهر کرج: ۱۱۸
۵-۹ زبان و گویش کرجی: ۱۱۸
۵-۱۰- وضعیت آب و هوایی: ۱۱۹
۵-۱۱- توپوگرافی و ویژگی های خرد اقلیمی: ۱۱۹
۵-۱۲- ویژگیهای اقلیمی: ۱۲۰
۵-۱۳- خاک شناسی : ۱۲۲
۵-۱۴- محله های شهر کرج ۱۲۳
۵-۱۵ جایگاه در تقسیمات کشوری ۱۲۳
۵-۱۶-موقعیت جغرافیایی کرج ۱۲۴
۶-۱-انتخاب سایت : ۱۲۷
۶-۲-معرفی سایت: ۱۲۷
۶-۳ سایت انتخابی مجموعه ۱۲۸
۶-۴ بررسی سایت: ۱۳۰
۶-۵- دسترسی ها : ۱۳۰
۶-۷شیب زمین و توپوگرافی : ۱۳۱
۶-۸- سازمان فضایی طرح: ۱۳۱
۶-۹- انالیز سایت از نظر باد و تابش خورشید: ۱۳۳
۶-۱۰ انالیزسایت از نظر دید و منظر و صدا : ۱۳۴
۶-۱۱انالیز سایت از نظر کار بری های اطراف: ۱۳۵
۶-۱۲- توضیحاتی راجع به سایت طراحی شده : ۱۳۸
مدارک طرح
منابع


کلمات کلیدی مرتبط:
رساله آماده مرکز موسیقی, دانلود رایگان رساله و مطالعات مرکز موسیقی, دانلود رایگان طرح نهایی مرکز موسیقی, دانلود رایگان مطالعات مرکز موسیقی, دانلود رایگان پایان نامه مرکز موسیقی, دانلود رایگان پایان نامه مطالعات مرکز علمی و پژوهشی, دانلود رایگان پروژه مرکز موسیقی, دانلود رساله آماده مرکز موسیقی, دانل,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحی معماری خانه هنر
دانلود،رساله،طراحی خانه موسیقی،با رویکرد پایدار
مطالعات طراحی خانه مد به همراه نقشه و پلان خانه مد dwg
دانلود مطالعات طراحی خانه کتاب کودکان و نوجوانان
دانلود مطالعات طراحی خانه شعر و ادبیات معاصر ایران
دانلود مطالعات طراحی خانه مد و فشن
مطالعات طراحی خانه موسیقی
مطالعات طراحی خانه معمار
مطالعات طراحی خانه موسیقی
مطالعات طراحی خانه موسیقی
مطالعات طراحی خانه موسیقی
مطالعات خانه معمار (مطالعات کانون معماران جوان) ۲۹۵صفحه
مطالعات طراحی خانه خط و خوشنویسی ۱۴۰ صفحه
مطالعات خانه مد
مطالعات طراحی خانه موسیقی با رویکرد معماری پایدار
مطالعات طراحی خانه کودک و نوجوان
مطالعات طراحی خانه تئاتر - طراحی خانه تئاتر
مطالعات خانه ی هنر- رساله خانه ی هنر
مطالعات طراحی باغ هنرمندان - طراحی باغ هنرمندان -طراحی باغ هنرمندان
مطالعات طراحی خانه موسیقی همراه با نقشه های کامل اتوکدی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد