خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مجموعه ها و خانه های فرهنگی هنری و تخصصی
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی خانه معلم

   تعدادبرگ: 185   قیمت: 40000 تومان   حجم فایل: 13470 kb  تعدادمشاهده  3



Contents
چکيده    4
جنبه هاي نو آوري پروژه:    4
مقدمه:    6
روند تحقيق    7
پيش فرض پژوهش    8
روش پژوهش    9
مطالعات کتابخانه اي:    9
مطالعات آماري، نقشه ها و تصاوير:    9
مطالعات ميداني:    10
مصاحبه هاي تخصصي:    11
پيشينه پژوهش    11
فصل 1 :    12
مطالعات پايه  و شناخت موضوع    12
تعريف واژه معلم    13
معلم    13
معلم    13
ويژگىهاى شخصيتى معلم و نقش آن در تدريس    14
معلمان شاگردنگر    15
تأثير شخصيت و رفتار معلم در فرآيند تدريس    17
ويژگى‌هاى شخصيتى و علمى معلم    21
ويژگى‌هاى شخصيتى معلم و نقش آن در تدريس    22
تأثير شخصيت و رفتار معلم در فرآيند تدريس    22
فصل 2 :    23
بررسي مباني نظري ماهيت خانه معلم    23
مباني نظري    24
آموزش و پرورش ژاپن    25
برنامه درسي تلفيقي    26
کاهش محتواي آموزشي    27
تعريف اقدام پژوهي:    28
تعريف اول    28
تعريف ديگري از پژوهش    28
مفهوم علم    28
معناي عالم با توجه به دو تعريف از علم    29
ارزش و مقام معلم    30
هنر معلمي:    31
معلم در کلام امام خميني (ره):    33
معلم در سخنان مقام معظم رهبري:    34
دست تواناي معلم است که چشم انداز آينده ما را ترسيم مي کند.    34
معلم در کلام استاد مطهري:    34
مقام معلم در نظر مرحوم استاد حسين  شهريار    35
افزايش رضايت شغلي مدير آموزگار    35
اهميت رضايت شغلي مدير آموزگار    37
عوامل مؤثر بر رضايت شغلي مدير آموزگار    38
پيامدهاي رضايت شغلي    38
راهكارهايي براي افزايش رضايت شغلي مدير آموزگار :    39
تأمين ايمني و امنيت مدير آموزگار    40
حرمت و منزلت معلم    41
آموزش اثر بخش معلم از نظر گوردون    42
زمينه آموزش اثربخش معلم    43
الگوي آموزش اثربخش    43
تفاوت بين نقش يك معلم اثر بخش و ناکارا درايفاي نقش خود به عنوان تسهيل كننده يادگيري در كلاس درس    46
معلمان اثر بخش :    46
معلمان اثر بخش :    46
حوزه هاي فعاليت مجموعه    54
بخش آموزشي    54
کانون هنرهاي تجسمي    55
اهداف کانون هنرهاي تجسمي    55
کانون صنايع دستي در خانه معلم    56
اهداف کانون صنايع دستي در خانه معلم    56
کانون موسيقي در خانه معلم    57
اهداف کانون موسيقي در خانه معلم    57
کانون نمايش در خانه معلم    58
بخش فرهنگي در خانه معلم    60
بخش اداري در خانه معلم    60
بخش خدماتي در خانه معلم    60
طبقه بندي عام فضاهاي اصلي و فرعي در خانه معلم    60
● فضاهاي آموزشي    61
● فضاهاي کمک آموزشي ( وابسته آموزشي)    61
● فضاهاي اداري، رفاهي و خدماتي    61
فصل 3 :    62
بررسي تطبيقي    62
نمونه هاي موردي    62
6-2-2- بنياد هنري پوليتزر    72
مجموعه فرهنگي پمپيدو (پاريس ) :    76
مرکز فرهنگي ژان ماري تجيبائو (نومهآ،کالدونياي جديد):    77
مركز فرهنگي جان مري جيبائو ،نومئا    78
فصل 4 :    83
بررسي وضعيت كلي شهر تهران    83
جمع آوري اطلاعات و بررسي در مورد تهران قديم و تهران جديد    83
ويژگيهاي محيطي منطقه تهران    87
ويژگيهاي اقليمي و جوي :    88
دما و تغييرات آن :    88
بارش و ميزان بارندگي    90
رطوبت نسبي هوا    93
باد :    94
تبخير :    94
تعداد روزهاي يخبندان :    95
تابش آفتاب :    96
فصل 5 :    102
شناخت و بررسي عرصه  طرح    102
سايت شناسي    102
شناخت و بررسي عرصه  طرح    103
سايت شناسي    103
فصل 6 :    110
بررسي استانداردهاي    110
محيطي و فضايي    110
ظرفيت راه خروج:    111
نيازها و استانداردهاي محيطي ساختمانهاي فرهنگي آموزشي:    113
دماي فضاهاي داخلي ساختمان آموزشي وفرهنگي    114
موارد حائز اهميت درطراحي اقليمي ساختمانهاي فرهنگي آموزشي:    114
جلوگيري از اتلاف حرارت:    115
سايه بان :    118
مصالح ساختماني:    118
استانداردهاي فضايي سالن آمفي‌تئاتر    119
آکوستيک:    119
روشنايي و نورپردازي:    121
ضوابط ايمني و حفاظتي:    122
ب) استانداردهاي فضايي قرائت‌خانه‌ آقايان و خانمها    122
- ابعاد و اندازه استاندارد ميزهاي مطالعه و فاصله استاندارد بين ميزها و ميز تا قفسه كتاب    123
فاصله استاندارد ميز مطالعه تا قفسه كتاب در حالت سيستم مخزن باز    124
- حداقل فاصله ميزهاي مطالعه يك نفره از هم با پارتيشن موجود بين آنها    124
انواع چيدمان مختلف ميز و صندلي    125
مطالعه و مبلمان كتابخانه با مدول    125
و اشكال متفاوت همراه با فاصله استاندارد    125
موجود بين آنها    125
- انواع چيدمان مختلف ميز و صندلي مطالعه با مدول و اشكال متفاوت همراه با فاصله استاندارد موجود بين آنها    126
ج) پاركينگ:    129
آمفي تئاتر ( جزء فضاها ) :    129
جايگاه تماشاگران و تنظيم زواياي ديد:    130
چگونگي تعيين شيب کف سالن‌هاي نمايش    131
جدول معرفي جزئيات طراحي رديف صندليها    132
پشت صحنه :    133
جايگاه تماشاگران و تنظيم زواياي ديد :    133
- چگونگي تعيين شيب کف سالن هاي نمايش    137
- جدول معرفي جزئيات طراحي رديف صندليها    139
عرصه اداري ( استانداردها - جزء فضاها ) :    140
استانداردها    140
جزء فضاها:    140
- نيازهاي فضايي در انواع چيدمان اتاق جلسات غير رسمي و رسمي    142
عرصه خدماتي ( استانداردها - جزءفضاها ) :    142
هواساز :    142
پارکينگ :    142
برنامه فيزيكي وايده هاي طراحي    142
استانداردهاي فضايي پروژه    143
8-1-1- معرفي حوزه هاي عملکردي پروژه    144
حوزه مديريت و بخش هاي اداري مجموعه    144
2) حوزه فعاليت هاي نمايشي و نمايشگاهي    145
حوزه فعاليت هاي عمومي و خدماتي    146
آشنايي با استانداردهاي فضايي پروژه     146
بخش اداري :    153
فضاهاي آموزش نظري :    153
سالن اجتماعات :    153
محل تماشاچيان    154
محل نشستن    154
راهروها :    155
نمايان کردن    156
دکوراتيو :    156
سرسرا يا لابي    156
اتاق رختكن (تنفس بازيگران)    157
اتاق سخنراني    157
ايمني از حريق    157
اتاق پروژكتور و ملحقات آن :    157
كتابخانه :    158
فصل 7 :    163
برنامه فيزيكي و ايده هاي طراحي    163
بررسي سرانه ها، متراژفضاهاو برنامه فيزيکي    164
برنامه فيزيکي طرح: (مشخص کردن فضاهاي اصلي و ريز فضاها به همراه سرانه و مساحت)    172
شناخت و بررسي مصالح طرح    182
شناخت سازه و تاسيسات طرح    182
سالن اجتماعات :    183
کتابخانه:    184
رستوران    184
اداري، آموزشي    184
موتورخانه    184
تأسيسات برقي    185
تأسيسات اطفاء حريق    185
منابع و مأخذ :    186
فهرست منابع فارسي    186


کلمات کلیدی مرتبط:
مطالعات خانه معلم، رساله ، دانلود خانه معلم، رساله خانه معلم، خانه معلم، برنامه فیزیکی ، سرانه ،اصول و ضوابط ، مبانی نظری ، ضوابط ، دیاگرام، نمونه مشابه ، نمونه تطبیقی ،تاریخچه ، دانلود رساله ،دیاگرام ، استاندارد ، برنامه فیزیکی ،طرح نهایی ، نمونه مشابه،نقشه ، پلان،طرح ، کانسپت خانه معلم،,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد