خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی مدرسه هنر و معماری

   تعدادبرگ: 400 صفحه فایل ورد   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 23472 kb  تعدادمشاهده  2


 

فهرست مطالب
عنوان  صفحه
چکیده 1 
پیش درآمد 2
فصل اول: شناخت موضوع
1  1  آموزش هنر 4
1  2  هنر در معماری 4
1  3  آموزش معماری5
1  4  اصول آموزش معماری6
1  5  نحوه انجام آزمون ورود به حرفه معماری در گذشته 7
1  6  مدرسه معماری 7
1  6  1  عناصر شاخص یک نظام آموزشی7
1  6  2  دانشجو 7
1  6  3  استاد7
1  6  4  سیستم آموزشی8
1  7  نظریه های نوین آموزشی 8
1  8  اندیشه مدرسه معماری10
1  9  نقش قطب های علمی معماری در ارتقا کیفیت آموزش معماری   11
1  10  مهارت های اجتماعی طراحی در حرفه و آموزش معماری 15
1  11  آفرینشگری و روند آموزش خلاقانه در طراحی معماری 19
  1  11  1  مقدمه19
  1  11  2  تعریف های بنیادین20
 1  11  2  1  خلاقیت 20
 1  11  2  2  هوش 21
 1  11  2  3  حافظه22   
1  11  3  محورهای آفرینشگری22
 1  11  3  1  آفرینشگری با محوریت شخص خلاق22
 1  11  3  2  آفرینشگری با محوریت فرایند ذهنی 22
 1  11  3  3  آفرینشگری با محوریت فرایند محیط22
 1  11  3  4  آفرینشگری با محوریت فرایند انجام عمل 22
 1  11  4  مراحل فرایند آفرینشگری 23
 1  11  4  1  بینش 23
 1  11  4  2  آمادگی23
 1  11  4  3  دوره نهفتگی23
 1  11  4  4  شهود، مکاشفه و اشراق 24
 1  11  4  5  اثبات 25
 1  11  5  پرورش آفرینشگری در طراحی معماری 25
1  11  5  1  خودشکوفایی 25
1  11  5  2  اعتماد به خود 25
1  11  5  3  پذیرا بودن تجربه26
1  11  5  4  آموزش مقتضی26
1 11  5  5  آموزش خلاق 26
 1   11  6  نتیجه گیری 26
1  12  هفت یادداشت کوتاه برای دانشجویان معماری 28
 
فصل دوم: پیشینه موضوع
2  1  چگونگی شکل گیری مدارس در ایران32
  2  1  1  مدارس و مراکز علمی در ایران32
  2  1  2  تاسیس نخستین مدارس اسلامی 32
 2  1  2  1  مدارس پیش از سلجوقیان33
 2  1  2  2  مدارس نظامیه34  
 2  1  2  3  مدارس بعد از نظامیه34
 2  1  3  مدارس صفوی : الگوی کلاسیک مدارس سنتی در ایران35
 2  1  4  پیدایش مدارس جدید38
2  1  4  1  تلاش های آغازین38
2  1  4  2  مدارس سنتی 40  
   2  1  4  3  مدارس وزارت خانه ها 40
   2  1  4  4  مدارس خارجیان 41
2  1  5  گسترش مدارس مدرن 43
2  1  6  نتیجه گیری 46  
2  2  سرگذشت آموزش معماری در ایران 46
 2  2  1   ارزیابی آموزش معماری در ایران53
2  2  2  تجربه علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان در جریان کار 54
2  2  3  چگونگی سامان دادن به آموزش معماری در ایران 54
2  2  4  قطع ارتباط آموزش حرفه ای قدیم و آموزش دانشگاهی 55
2  2  5  تاثیر گذاری معماری غرب و فقدان معماری غنی گذشته ایران در آموزش معماری در ایران 56
2  2  6  تجربه هایی از آموزش معماری در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران 58
2  2  7  تاریخچه آموزش آکادمیک معماری در ایران59
2  3  مروری بر روند آموزش معماری در غرب 61
 2  3  1  رنسانس61
 2  3  2  لوکوربوزیه62
 2  3  3   انستیتو تکنولوژی ایلی نویز63
 
فصل سوم: سیستم های آموزش معماری در جهان
3  1  مبانی مطلوب در آموزش سنتی67
 3  1  1  سیستم های آموزش معماری در ایران 68
3  1  1  1  نظام آموزش سنتی معماری 68
 3  1  2  شیوه های سنتی آموزش معماری 68
 3  1  3  نظام آموزش معماری در دانشکده های معماری ایران  70
 3  1  4  مفهوم و کارکرد فضای باز در مدارس سنتی و جدید  72
 3  1  5  نگره کلاسیک و الگوی عملکردی حیاط در مدارس معاصر  73
 3  1  6  نگره سنتی و الگوی عملکردی فضای باز در مدارس قدیمی ایران  73
 3  1  7  نگره مدرن و الگوی آموزش تجربی در فضای باز 74
 3  1  8  ایوان و کاربرد آن در مدارس اسلامی ایران 76
 3  1  9  نتیجه گیری از تغییر نظام سنتی به دانشگاهی در ایران78
3  2  دیدگاه  معماران ایرانی پیرامون معماری مدارس 79
 3  2  1  شرایط لازمه ساخت بناهای مدارس از دیدگاه کریم طاهر زاده بهزاد 79
 3  2  1  1  دبیرستان شاه رضا 82
 3  2  1  2  هنرستان راه آهن83
 3  2  2  نگاهی پیرامون معماری مدارس از دیدگاه استاد پیرنیا 86
3  2  2  1  مجتمع مدارس عاصمی 87
3  2  3  سه آتلیه ، سه استاد 90
3  3  نارسایی های آموزش امروز در مدارس ایران 93
3  3  1  نکاتی در باب نارسایی آموزش امروزین دانشگاه 94 
 3  3  1  1  نحوه ارائه طرح ها  94
 3  3  1  2  شناخت مسئله94
 3  3  1  3  سطحی نگری94
 3  3  1  4  طراحی ذر مقیاس 100/1 و 200/1 و94
 3  3  1  5  عدم وجود روند مشخص در ارائه دروس  94
3  3  1  6  جسارت  95
3  3  1  7  قضاوت 95
3  3  1  8  درک فضا 95
3  4  سیستم های آموزش معماری در جهان 95
 3  4  1  نظام آموزشی بریتانیا 95
 3  4  2  نظام آموزشی ایالات متحده 95
3  5  مراکز معماری در غرب  96
3  5  1  مرکز معماری کانادا  97
3  5  2  مرکز معماری ریبا در انگلستان102
3  5  3  مرکز معماری آرکام در آمستردام 104
3 5  4  مرکز معماریAA  در لندن105
 
فصل چهارم: اصول کار لویی کان
4  1  لویی کان و شخصیت معمارانه وی 109
4  2  اصول و ویژگی های معماری لویی کان 112
 4  2  1  احساس ترکیب در کل بنا 112
 4  2  2  استفاده از مواد و مصالح ساختمانی ،متناسب با طبیعت بنا 116
 4  2  3  احساس فضای معماری به عنوان هدف اصلی 117
 4  2  4  اهمیت نور بمنزله بخشی از طرح 117
 4  2  5   تنا سب ها و ارتباط های معمارانه119
4  3  کار های فلسفی لویی کان121   
 4  3  1  سکوت و نور 121
 4  3  2  احساس انسانی  124
 4  3  3  احساس مکان125   
 4  3  4  آداب و رسوم 126
4  4  مبانی فلسفی لویی کان128
4  4  1  مفهوم زبان از دیدگاه کان و هایدگر 128
4  5  جایگاه روان در جهان بینی لویی کان 129 
 4  5  1  ارتباط روان با اراده وجودی 129
4  6  مبانی علمی هندسه لویی کان129
4  7  زبان بیانگرایانه لویی کان129
4  8  تعمیم زبان هندسه لویی کان 130
4  9  ارتباط انسان و معماری از دید لویی کان 130
4  10  تحلیل و بررسی آثار لویی کان131
  4  10  1  نگارخانه هنر دانشگاه یال- سال های (53-1952) 131
  4  10  2  موسسه علمی سالک برای پژوهش های زیست شناسی – سال های(65- 1959)   135
  4  10  3  دانشکده هنر: فیلادلفیا- پنسیلوانیا- سال های (67-1964)144
  4  10  4  موزه هنری کیمبل: فورت ورس- تگزاس- سال های (72-1967) 145
  4  10  5  مرکز هنری فورت واین: ایندیانا – سال 64 – 1961151
  4  10  6  مرکز هنری پوکن : پنسیلوانیا – سال 1973154
 
 
فصل پنجم: تحلیل و بررسی نمونه های مدارس هنر و معماری داخلی و خارجی
5  1  مسجد دانشگاه جندی شاپور 159
5  1  1  بیوگرافی159
5  1  2  تصاویر 160
5  1  3  اسناد نقشه ای162
5  2  طراحی دانشکده هنر و معماری در بافت قدیم بوشهر164  
5  2  1  مقدمه164
5  2  2  منظر و سیمای عمومی بافت قدیمی بوشهر 164
5  2  3  معماری اقلیمی بوشهر165
 5  2  3  1  مقیاس منظر و سیمای شهری 166
 5  2  3  2  مقیاس معماری166
 5  2  3  3  مقیاس عناصر و جزییات معماری167
 5  2  4  گام ابتدایی  دانشکده هنر در بافت قدیم بوشهر 168
 5  2  5  اهداف کلان طراحی مجموعه 168
 5 2 6  سایت دانشکده هنر و معماری در بافت  قدیم بوشهر170
 5 2 7  طراحی مجموعه دانشکده هنر و معماری در بافت قدیم بوشهر174
 5 2  8  اسناد نقشه ای175
 5  2  9  جمع بندی180
5  3  مدرسه معماری باهاوس 181
5  3  1  تصاویر 182
5  3  2  اسناد نقشه ای 189
5  4  مرکز هنر و مطالعات بریتانیایی در دانشگاه یال: نیو هان 193
5  4  1  تصاویر193
5  4  2  اسناد نقشه ای 199
 
فصل ششم: استاندارد ها 
6 1  مبانی و مقدمات طرح201
 6  1  1  استانداردهای معماری201
 6  1  2  فضاهای آموزشی 201
 6  1  3  فضا های کمک آموزشی 201
 6  1  4  فضا های اداری201
 6 1  5  فضا های رفاهی و خدماتی201
6  2  مشخصات فضاهای آموزشی 201
 6  2  1  کلاس های تئوری، اتاق های سمینار و گرد همایی 202
 6 2  1  1  تبصره 1 203
 6   2  1  2  تبصره 2203
 6  2  1  3  مبلمان تیپ 203
 6  2  1  4  ابعاد استاندارد204
 6  3  2  کارگاه ها208
6  3  1  1  مشخصات عمومی کاراه ها209
6   3  3  رشته معماری209
 6  3  2  1  آتلیه ترکیب و طراحی209
 6  3  2  2  آتلیه شهرسازی209
 6  3  2  3  آتلیه فن و ساختمان 210
 6  3  2  4  کارگاه چوب 210
 6  3  2  5  کارگاه عکاسی 210
 6   3  2  6  تیپ مبلمان 211
 6  3  2  7  ابعاد استاندارد 211
 6  3  4  کلاس های گرد همایی و سمینار217
   6  3  3  1  ابعاد استاندارد 218
 6   3  5  کتابخانه 221
   6  3  5  1  تعداد مراجعه کنندگان 221
   6  3  5  2  مجموع مواد کتابخانه 221
   6  3  5  3  نحوه سازماندهی مواد222
   6  3  5  4  سالن قرائت جمع 222
   6  3  5  5  سالن مجلات222
   6  3  5  6 سالن اسناد و مدارک (پروژه ها)222
   6  3  5  7 سالن میکروفیلم ها222
  6  3  5  8   واحد خدمات اداری223
  6  3  5  9  بخش نقشه ها 223
  6  3  5  10  تیپ مبلمان224
  6  3  5  11  ابعاد استاندارد225
  6  3  5  12  حد فواصل و تجهیزات کتابخانه229
6  3  6  سالن اجتماعات 230
6  3  7  نمایشگاه 231
6  3  8  مرکز کامپیوتر231
  6  3  8  1  تیپ مبلمان231
6  3  9  کارگاه های زبان 232
6  3  10  تالارهای سخنرانی 235
 6  3  10 1  مبانی235
 6  3  10  2  محل استقرار و نشستن در تالار های سخنرانی 240  
 6  3  10  3  مقدار فضا برای هر دانشجو 240
 6  3  10  4  اصول اکوستیک و نورپردازی 240
 6  3  10  5  فضاهای اضافی مربوطه240
 6  3  10 6  نمایشگر های گروهی 240
6  3  11  فضا های اداری 242
 6  3  11  1  تیپ مبلمان242
 6  3  11  2  ابعاد استاندارد 243
 6  3  12  دفاتر استادان و پژوهشگران 246
 6  3  12  1  تیپ مبلمان246
 6  3  12  2  ابعاد استاندارد 247
 6  3  13  اتاق های جلسه 250
 6  3  14  فضاهای رفاهی و خدماتی257 
 6  3  14  1  نماز خانه257
 6  3 14  2  پارکینگ 257
 6  3  14  3  تاسیسات 257
 6  3  14  4  بوفه258
 6   3  14  5  اتاق غذاخوری 258
6   3  14  6  آبدارخانه 258
6   3  14  7   موتورخانه258
6   3  14  8  سرویس های بهداشتی259
6   3  14  9  انبار وسائل نظافت260  
6   3 14  10  سیستم گرمایش و سرمایش 260
6  3  14  11  سیستم تهویه مطبوع سالن260
6  3 14  12  سیستم تهویه مطبوع261
6   3  14  13  سیستم فاضلاب 261
6  3  14  14  سیستم آتش نشانی262
6  3  15  فضاهای ارتباطی 262
   6   3  15  1  فضاهای ارتباطی افقی (راهروها) 262
   6   3  15  2  فضاهای ارتباطی عمودی ( راه پله ها) 268
 6  3  16  تخصیص سطوح فضاها برای عرصه همایش ، گرد همایی، اطلاع رسانی275
 6  3  17  تخصیص سطوح فضاها برای عرصه آموزشی 278
 6  3  18  تخصیص سطوح فضاهابرای خدمات مدرسه280
 6  3  19  تخصیص سطح فضاها برای عرصه اداری 281
6  4  مکانیابی کالبدی و شرایط انتخاب سایت 281
6 4  1  سازگاری موقعیت مکانی 282
 6  4  1  1  آلودگی صوتی283
 6  4  1  2  آلودگی هوا284
 6  4  1  3  سایر آلودگی های محیطی284
 6  4  2  ارتباط کاربری آموزشی با کاربری های دیگر285
 6  4  2  1  کاربری آموزشی و کاربری مسکونی 285
 6  4  2  2  کاربری آموزشی و کاربری فرهنگی 285
 6  4  2  3  کاربری آموزشی و بهداشتی 285
 6   4  2  4  کاربری آموزشی وتجاری   285
 6   4  2  5  کاربری آموزشی و فضای سبز285
6  4  2  6  کاربری آموزشی و شبکه ارتباطی حمل و نقل 286
6  4  2   7  کاربری آموزشی و دیگر تاسیسات شهری 286 
 6  4  3  مطلوبیت 286
   6   4  3  1  مکانیابی فضا های آموزشی و شرایط محیطی286
   6  4  3  2  مکانیابی فضاهای آموزشی با توجه به اوضاع طبیعی 287
6  4  3  3  مکانیابی فضاهای آموزشی با توجه به شرایط اقلیمی287
6  3  5  باد287
 6  3  6  تابش آفتاب288
6   3  7  مکانیابی فضاهای آموزشی و دیگر عوامل طبیعی 288
6   3  7  1  سیل 288
6   3  7  2  زلزله288
6   3  7  3  ریزش کوه و بهمن288
6  3  7  4  اوریانتاسیون(جهت گیری بنا) 288  
 6   3  8  مکانیابی فضاهای آموزشی و شعاع دسترسی289
 6   3  9  انطباق مکان استقرار واحد آموزشی با نیاز های آموزشی 290
 6   3  10  دسترسی290
 6  3  10  1  دسترسی های پیاده290
6   3  10  2  دسترسی های سواره 291   
6  3  11  مقطع ابتدایی291
6   3  12  مقطع راهنمایی291
6  3  13  مقطع متوسطه 292
6  3  14  مکانیابی فضاهای آموزشی در ارتباط با استفاده از تاسیسات و خدمات شهری295
6  3  15   مکانیابی  فضاهای آموزشی در ارتباط با فرم و شکل زمین 295
6  3  16  اشراف دید ساختمان های همسایه به مدارس 295
6  3  17  ظرفیت295
6  3  18  آسایش محیطی298
 6  3  18 1  نور 298
  6  3  18 1  1  میزان شدت روشنایی مورد نیاز298
  6  3  18 1  2  مقدار انعکاس سطوح 299
  6  3  18 1  3  شفافیت 299
  6   3  18 1  4  کنتراست سطوح299
 6  3  18 2  نوع نور مورد نیاز301
6  3  18 2  1  استفاده از نور طبیعی خورشید 301
6  3  18 2  2  روشنایی مصنوع 303
 6  3  18 3  صوت 305
6  3  18 3  1  تاصیر صدا بر انسان 306
6  3  18  3  2  اصوات نامطلوب و مزاحم 307 
6  3  18  3  3  روش های کنترل نوفه 307
6  3  18  3  4  انتخاب جهت ساختمان به سمت های آرامتر 307
6  3  18  3  5  ایجاد موانع صوتی308
6  3  18  3  6  استفاده از جدارهای مناسب 310   
6  3  18  3  7  شرایط آکوستیکی 310
6  3  19  آب و هوا 311
  6  3  19  1  مقدار هوای مورد نیاز در فضای داخلی312
  6  3  19  2  شرایط مناسب هوا در فضاهای داخلی 313
 6  3  20  مهمترین ویژگی های اقلیمی برای ساختمان های آموزشی315  
 6  3  20  1  جلوگیری از اتلاف حرارت315
 6  3  20  2  بهره گیری از انرژی خورشید315
 6  3  20  3  جلوگیری از گرم شدن هوای کلاس315
 6  3  20  4  محافظت ساختمان در برابر بارندگی 316
 6  3  20  5  جلوگیری از گرم شدن کلاس ها با استفاده از باد 316 
 6  3  20  6  جلوگیری از گرم شدن و مرطوب شدن کلاس ها317 
 6  3  20  7  جهت استقرار ساختمان 317
 6   3  20  8  سازماندهی پلان ساختمان و و اندازه پنجره ها 318
 6  3  20  9  مصالح ساختمان319
 6 3  20  10  سایبان ها   320
 6  3  21  تناسبات انسانی و نقش آنها در طراحی ساختمان های آموزشی 320
6  3  21  1  مقایسه بین ارتفاع صندلی ها 325
6 3  21  2  حداقل فواصل ابعاد و اندازه های تجهیزات 328
6 3  21  3  حداقل فواصل ابعاد و اندازه های اداری332
 
فصل هفتم: برنامه ریزی فیزیکی
7  1  برنامه ریزی سایت 336
7 1  1  معرفی سایت 336
7  1  1  1  ویژگی های اقلیمی336
7  1  1  2 موقعیت طبیعی شهر تهران 337
7  1  1  3  موقع ریاضی ( مختصات عرض و طول جغرافیایی)338
7 1  1  4  آب و هوای تهران338
7  1  1  5  توده های هوای موثر و منشا بارندگی ها330
7  1  1  6 ویژگی های دمایی شهر تهران 341
7  1  1  6  1  دما و وارونگی هوا343
7  1  1  6  2  دما و بارش 343
7  1  1  6  3  تغییرات اقلیمی دما 344
7  1  1  6  4  دما و محدوده آسایش زیست محیطی 344
 7 1  1  7  بارش 345
 7  1  1  8  برف347
 7  1  1  9  تابش347
 7  1  1  10  رطوبت نسبی349
 7 1  1  11  درجه حرارت 351
 7  1  1  12  بررسی جریان باد 352
 7  1  1  12  1  بادهای محلی 353
 7  1  1  12  2  بادهای منطقه ای 353
 7  1  1  12  3  باد های سیارهای 354
 7  1  1  13  بررسی بادهای تهران و طبقه بندی آنها 354
 7  1  1  13  1  بادهای غالب354
7  1  1  14  عوارض طبیعی شهر تهران 355
 7  1  1  14  1  زمین شناسی و مقاومت خاک356
 7  1  1  14  2  لرزه شناسی 356
7  1  1  15  جهت استقرار ساختمان363
7  1  1  16  سرگذشت شکل گیری شهرک غرب در  دل شهر تهران364
7  1  1  17   موقعیت شهری زمین مورد نظر 372
7  1  1  18  موقعیت محلی 373
 7  1  1  18  1  دسترسی های پیاده 373
 7  1  1  18  2  مراحل دسترسی سواره محلی به زمین مورد نظر 375
7  1  1  19  کاربری های زمین مجاور377
7  1  1  20  ویژگی های زمین مورد نظر381
7  1  1  20  1   مساحت 381
7  1  1  20  2  توپوگرافی 382
7  1  1  20  3  جهت وزش باد غالب382  
7  1  1  20  4  جهت تابش نور خورشید382
7  1  1  20  5  دید و منظر382 
   7  1  1  20   5  1  دید زمین مورد نظر به اطراف382
   7  1  1  20 5   2  دید اطراف به زمین مورد نظر383
 7  1  1  25 6   جهت گیری بنا در سایت 384  
 7  1  1  20  7   ورودی به بنا384
7  2  سازماندهی فضایی 384 
7  2  1  زیر فعالیت های عمده هر فعالیت 384
7 2  1  1 فضاهای بسته384
7  2  1  2  فضاهای باز385
 7  2  2  تخصیص سطوح برای فضاها 385
 
فصل هشتم: طراحی
8  1  کانسپت390
8  2  سازه390
 8  2  1  انتخاب سیستم سازه390
8  3  اسکیس های مراحل طراحی391
 
فصل نهم: مراجع 395

 


کلمات کلیدی مرتبط:
مدرسه هنر و معماری, مطالعات , طرح نهايی ,مطالعات,پروژه,پروپوزال , برنامه فیزیکی , استاندارد, تحقیق ,پروژه ,معماری, ppt ,pptx ,doc,iran,نمونه تطبیقی,دانلود ,رايگان,طراحي , بررسی فضاها, طرح نهایی ,استانداردها, اصول, تاريخچه, مباني ,نمونه موردي,دانلود طرح کانسبت,پروژه معماري , اصول طراحی,تجزیه تحلیل,ا,
مقالات مرتبط در این دسته
بررسی مطالعات مبانی نظری دانشکده معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری و شهرسازی
دانلود مطالعات دانشکده هنر و معماری ,word
دانلود مطالعات طراحی دانشکده هنر و معماری ,word
مطالعات دانشکده معماری با رویکرد روانشناسی محیط
مطالعات طراحی و نقشه های مجتمع علمی آموزشی علوم اسلامی
مطالعات طراحی دانشکده هنر و معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری ،مطالعات معماری دانشکده
مطالعات طراحی دانشکده معماری با رویکرد معماری سبز
مطالعات دانشکده هنر و معماری ،رساله دانشکده هنر و معماری
مطالعات طراحی دانشکده هنر و معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری,
مطالعات طراحی دانشکده معماری
مطالعات طرح دانشکده معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری 115 صفحه فایل ورد
مطالعات طراحی دانشکده معماری 112 ص فایل ورد
دانلود مطالعات دانشكده هنر و معماری Architectural university
مطالعات طراحی دانشکده معماری
مطالعات طراحی دانشکده معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد