خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی مرکز مداخله در بحرانهاي اجتماعي (مرکز نگهداری،حمایت و بازپروری زنان روسپی)

   تعدادبرگ: 248 برگ ورد فونت 14 و فهرست رفرنسی   قیمت: 75000 تومان   حجم فایل: 16406 kb  تعدادمشاهده  55


مطالعات طراحی مرکز مداخله در بحرانهاي اجتماعي (مرکز نگهداری،حمایت و بازپروری زنان روسپی)
 
 
بخشی از مطلب
 ما انسانهاي به ظاهر آگاه و متفکر هر چند از بعضي جهات نسبت به بعضي مسائل اجتماعي و سياسي ديد بهتر و روشنتري داريم ولي در بسياري مواقع نسبت به موضوعات مهمي که بسيار جنبه اجتماعي دارد و پاي حيثيت و احترام به حقوق انسانها در ميان است ، کمتر توجه نموده و عميقاً متوجه زندگي و موقعيت هاي نامتناسبي که برازنده انسان نمي باشد ، نيستيم آيا تا کنون به انساني طرد و بي کس و رانده شده التفاتي نموده ايد ؟
بي شک اکثريت قريب به اتفاق از برخورد با زني به عنوان روسپي ، چهره درهم کشيده با نگاهي او را تحقير و خوار مي شمارند . چرا روسپي را در اجتماع ما اين اندازه طرد مي کنند و از حقوق انساني و آزادي که حق هر انساني است ، بي بهره مي دانند . او را متاعي مي شمارند که فقط براي فروش مداوم و پي در پي آماده است ، آيا اين پستي انسان و بي قانوني اجتماع را نمي رساند ؟
آيا مي دانيد چه کسان و چه عواملي و چگونه اينان را که خود روزي چون شما مردمي آبرومند و آزاده بوده اند و مثل هزاران انسان آزاده اي مي خواهند شرافتمند بمانند ، بدين منجلاب کشانيده است ؟
اگر عوام الناس و مردم کوچه و بازار با ديدي سطحي و ظاهري قضاوت کنند ، حق دارند زير ديدگاه آنها بر حسب شرايط زماني و مکاني به همان اندازه است ، ولي متاسفانه در جامعه ما در تمام سطوح حتي بسياري از تحصيلکرده هاي دانشگاهي ديدي سطحي دارند و عميقاً در اين مقوله نيانديشيده اند و موضوع را تجزيه و تحليل نکرده اند . در صورتيکه يکي از معضلات بزرگ و اجتماعي محسوب   مي شود و عواقب و تأثير و تأثر آن به داخل جامعه و افراد خانواده ها ممکن است نفوذ کند و جوانان بيگناه را از مسير اصلي زندگي که مي توانند براي اجتماع مفيد باشند ، منصرف نمايد . چرا بايد چنين ساده و آسان ، فساد و تباهي در جامعه منزل کند و ما بي تفاوت و بي پروا از کنار گود ، بدبختيهاي اين گروه را نظاره کنيم ؟ چرا در پياده روي  پيدا کردن علل و تجزيه و تحليل مسأله بر نمي آييم ؟
 
بيان مسأله 
انحراف اجتماعي يعني رفتار فردي و گروهي که با الگوها هنجارهاي اجتماعي انطباق ندارد و از قرن 19 مورد توجه قرار گرفت به همين مناسبت بود که دورکيم جامعه شناس فرانسوي رفتار بهنجار را از رفتار نابهنجار جدا ساخت . ولي پديده هايي را که در جوامع مختلف پيوسته به چشم مي خورد ، غير عادي تلقي کرد . اين بدان معني است که اين چنين جامعه اي ديگر نمي تواند برخي از افراد خود را طبق معيارهاي موجود بار آورده و آنها را به حد معمول ارتقاء دهد . 
هنگامي که مسايل را از ديدگاه جامعه شناسي تجزيه و تحليل مي کنيم ، اين نوع استنباط کاملاً درست و با نظريه دورکيم انطباق داده ، بدين معني که امر اجتماعي از خارج و از طريق القاء تقليد به افراد تحميل مي شود .
دردها و آسيب ها ناشي از کجرويها همه جوامع و گروهها را در برگرفته و فساد و تقلب در همه شئون زندگي بشر رخنه کرده است . در کمتر جامعه به ظاهر متمدن ممکن است نشانه هايي از فحشا و    بي نظمي ها و نابساماني هاي اجتماعي نباشد . اين موارد در همه اعصار وجود داشته است و عصر ما به دلايلي چون گسترش فقر ، عموميت جنگ ، عدم توجه به جنبه معنوي انسان ، سستي و تزلزل ارکان اخلاقي سقوط خانواده ها پوچ گرايي ها و لذت طلبي ها و بالاخره عدم کنترل زمامداران توسعه بيشتري يافته است .
زن ضربان حيات خانواده است و قلب جامعه در سينه خانواده مي تپد . از همين رو صعود يا سقوط هر جامعه اي را بايد به چگونگي معيشت زنان و جايگاه اجتماعي آنان نسبت داد .
بشريت براي ادامه حيات شرافتمندانه خود نياز به جامعه سالم دارد ، جامعه اي که در آن نظم باشد و بايد ضابطه اي انديشيد که جلوي ناامني ها و اضطرابات گرفته شود .
وجود فحشا   در جامعه حکايت از بيماري آن جامعه دارد و در جامعه بيمار زندگي سالم بسي دشوار خواهد بود . بدين سان ضرورت عقلي ايجاب مي کند که در رابطه با ريشه کن کردن فحشا تدابيري بينديشيم .
با توجه به مسايل بيان شده تحقيق حاضر درصدد شناسايي وضعيت فردي ، اقتصادي ، اجتماعي و خانوادگي زنان روسپي در مرکز مداخله در بحرانهاي اجتماعي شهر تهران ، است.و...
 
 
 
 
فهرست کلی مطالب
چکیده
 
مقدمه
 
تعاریف
 
فصل اول مطالعات پایه  - پروپوزال طرح
 
فصل دوم مبانی نظری و بیان رویکرد موضوعی
 
فصل سوم اقلیم و موقعیت قرارگیری - معرفی سایت طراحی  - اقلیم منطقه
 
فصل چهارم استانداردها و ضوابط - ابعاد محیطی و فیزیکی  سرانه ها
 
فصل پنجم برنامه فیزیکی و ریز فضاها  و مساحات
 
فصل ششم بررسی نمونه های موردی و تطبیقی - تحلیل نمونه های  ایرانی و خارجی
 
فصل هفتم  ایده و کانسبت - توضیح طرح  و نحوه شکل گگیری حجم
 
فصل هشتم بررسی سازه و تاسیسات
 
فصل نهم منابع و ماخذ 


کلمات کلیدی مرتبط:
مطالعات طراحی ,مرکز مداخله در , بحرانهاي اجتماعي ,(مرکز نگهداری،حمایت و بازپروری زنان روسپی) , , ,تعاریف , ,فصل اول مطالعات پایه ,پروپوزال طرح , ,فصل دوم مبانی نظری ,بیان رویکرد موضوعی , ,فصل سوم اقلیم و موقعیت قرارگیری ,معرفی سایت طراحی - اقلیم منطقه , ,فصل چهارم استانداردها و ضوابط ,اب,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحی معماری کمپ ترک اعتیاد سومصرف و ترک وابستگی به مواد
مطالعات طراحی مرکز نگهداری کودکان مبتلا به سندروم داون
مطالعات طراحی و معماری پرورشگاه کودکان ، مجتمع کودکان بی سرپرست
مطالعات طراحی و معماری سرای دوستی ، مرکز نگهداری از کودکان خیابانی
دانلود,پاورپوینت سرای سالمندان محل نگهداری سالمندان,ppt
مطالعات طراحی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با رویکرد ایجاد امنیت خاطر
مطالعات طراحی و معماری خانه سالمندان
پاورپوینت کودکان بد سرپرست و بی سرپرست
مطالعات طراحی زندان و مرکز بازپروری مجرمين با رویکرد معماری هایتک
دانلود مطالعات طراحی مجتمع کودکان بی سرپرست
مطالعات طراحی، خانه کودکان بی سرپرست ، با رویکرد ارامش
مطالعات طراحی خانه کودکان بی سرپرست بارویکرد ارتقاء آرامش روانی
مطالعات طراحی مرکز خلاقیت کودکان
مطالعات طراحی خانه ای برای سالمندان
مطالعات طراحی کمپ و مرکز بازپروری معتادین
مطالعات کمپ و کلینیک ترک اعتیاد، مطالعات طراحی معماری مرکز بازپروری معتادین
مطالعات طراحی خانه بازی کودک با رویکرد تعاملات اجتماعی کودکان
مطالعات طراحی مهدکودک با رویکرد معماری پایدار
مطالعات طراحی سرای سالمندان – مطالعات طراحی معماری سرای سالمندان
مطالعات طراحی خانه سالمندان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد