خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,پاورپوینت بررسی تهویه طبیعی در ساختمان,pptx

   تعدادبرگ: 28 اسلاید .   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 760 kb  تعدادمشاهده  2


دانلود,پاورپوینت بررسی تهویه طبیعی در ساختمان,pptx
 
 
 مطلب مفید 
 
تهویه هوای محیط داخلی ساختمان
 
تهویه مطبوع، شرط اساسی ایجاد شرایط آسایش در ساختمان است. تهویه ساختمان به دو صورت طبیعی و مصنوعی تأمین می گردد. در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه به تهویه مطبوع، مزیت و ضرورت تهویه هوای محل زندگی و … بپردازیم.
به طور کلی ایجاد تهویه طبیعی در ساختمان، به اختلاف فشار هوای میان سطوح خارجی و داخلی بنا بستگی دارد. تهویه هوا، علاوه بر ایجاد شرایط آسایش و بالا بردن سطح بهداشت محیط داخلی ساختمان، موجبات صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می آورد. تأثیرات تهویه طبیعی در ساختمان به طور کلی به دو دسته تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم، تقسیم می شوند.
تأثیر مستقیم
– تأثیر بر دمای محیط و تعیین میزان رطوبت سطوح داخلی ساختمان
تأثیر غیرمستقیم
تأمین بهداشت و سلامت افراد ساکن، از طریق ایجاد کوران و تعویض هوای آلوده و گرم درون ساختمان.
عملکردهای تهویه مطبوع در ساختمان عبارتند از:
– خنک سازی مصالح درون ساختمان
– تأمین هوای تازه و قابل تنفس
– تأمین آسایش فیزیکی بدن انسان (تبخیر عرق روی پوست انسان توسط جریان هوا، از افزایش دمای داخلی بدن و ایجاد شرایط آزاردهنده جلوگیری به عمل می آورد.)
 
 
 
 
 
. در این پاورپوینت روش های تهویه و جابه جایی، تهویه هوا، تهویه طبیعی، عملکرد تهویه و نیاز به آن در ساختمان و… را مورد بررسی قرار داده ایم. در ادامه به معرفی کامل این پاورپوینت معمار خواهیم پرداخت:
فهرست مطالب پاورپوینت تهویه طبیعی در ساختمان:
 
    روشهای تهویه و جابه جایی (حرارت)
    استفاده از تهویه ی هوا ( ون تیلیشن)
    تهویه ی طبیعی
    جابه جایی طبیعی، در زبان مهندسی انتقلال حرارتی
    تأثیر باد بر ساختمان
    عملکرد تهویه و نیاز به آن در ساختمان
    تهویه برای سلامت
    تهویه برای ایجاد آسایش
    تهویه برای خنک سازی ساختمان
    نیاز به تهویه در ساختمان با توجه به نوع اقلیم
    معیار ارزیابی شرایط تهویه در داخل ساختمان
    مکانیزم تهویه ی طبیعی
    تهویه مورد نیاز و اقلیم
    ۱۰ نکته تهویه طبیعی برای خانه شما
 
تهویه طبیعی
 
پاورپوینت معماری تهویه طبیعی در ساختمان تمامی عوامل تهویه طبیعی در ساختمان به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته شده است همچنین امکانات مدرن برای بهرگیری در تهویه در ساختمان و از طرفی دیگر به بررسی راهکارهای معماری در تهویه طبیعی و واکاوی مکانیزم تهویه طبیعی در ساختمان پرداخته شده است از طرفی دیگر برای برای خانه هایی که طراحی شده اند ۵راحل ارائه شده است و همچنین برای خانه جدید نیز راحل هایی در نظر گرفته شده که در این پاورپوینت معماری به بررسی هر کدام از آنها به طور جداگانه پرداخته شده است.
تهویه مورد نیاز و اقلیم
 
پس از بررسی عملکرد تهویه ی طبیعی و ضرورت ایجاد آن در داخل ساختمان اکنون به لزوم یا عدم لزوم ایجاد تهویه ی طبیعی در ساختمان و میزان نیاز به آن یا توجه به شرایط اقلیمی ایران – اشاره نموده و اصول آن را مطرح می کنیم. تهویه طبیعی امکان سریع خنک شدن هوای داخلی را به وجود می آورد . نیاز به کوران هنگام عصر و شب ، وجود پنجره های بازشو را ضروری می سازد . ولی باید به این نکته توجه داشت که کارایی تهویه با اندازه ی پنجره ها متناسب نیست. با هماهنگ کردن محل ، شکل و نحوه ی باز شدن پنجره ها می توان اندازه ی  آنها را به قدری کوچک انتخاب کرد که حرارت جذب شده از طریق آنها به حداقل برسد و در عین حال ، امکان تهویه مؤثر فراهم شود .
تهویه برای ایجاد آسایش
 
سرعت مطلوب جریان هوا برای ایجاد آسایش در داخل ساختمان ، به دمای آن هوا بستگی دارد. هرچه هوا گرم تر باشد . این سرعت باید بیشتر باشد. البته این رابطه تا زمانی برقرار است که دمای پوست بدن انسان ( ۳۵ درجه سانتی گراد) با دمای هوای اطراف یکسان شود. وقتی هوا از ۳۵ درجه ی سانتی گراد گرم تر باشد ، افزایش سرعت هوا باعث افزایش حرارت جذب شده ی بدن از طریق جابه جایی می شود . ولی اثر نهایی سرعت باد بر بدن ، به رطوبت هوای در حال جریان ، نوع پوشش و قدرت متابولیکی بدن بستگی دارد.
تهویه برای سلامت
 
عملکرد تهویه برای سلامت این است که اکسیژن مورد نیاز برای تنفس ساکنین و سوخت وسایل جلوگیری نماید. وقتی وسایل گرم کننده یا وسایل پخت و پز داخل ساختمان فاقد دودکش باشد. میزان تعویض هوا باید در حدی نگه داشته شود که مقدار اکسیژن کربن و سایر گازهای حاصل از سوخت این وسایل از سوخت این وسایل به میزانی نرسد که سلامت ساکنین آن را به مخاطره بیندازد.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود,پاورپوینت بررسی تهویه طبیعی در ساختمان,pptx , , , مطلب مفید , ,تهویه هوای محیط داخلی ساختمان , ,تهویه مطبوع، شرط اساسی ایجاد شرایط آسایش در ساختمان است. تهویه ساختمان به دو صورت طبیعی و مصنوعی تأمین می گردد. در این مطلب قصد داریم به طور خلاصه به تهویه مطبوع، مزیت و ضرورت تهویه هوای محل زندگی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی استاندارد ها و ضوابط آتش نشانی در معماری ساختمان
پاورپوینت بررسی پنجره های ارسی در سازه های سنتی
پاورپوینت بررسی پنجرة اُرُسي در معماری سنتی ایران
پاورپوینت بررسی نقش و انواع پله در محوطه‌سازی و بررسی پله های بیرون ساختمان
پاورپوینت بررسی مشخصات پله تعریف پله اجزاء پله انواع و جزئیات اجرایی پله
بررسی کاربرد چوب در تزئینات معماری ایران
پاورپوینت بررسی کف سازی و دیوار در ساختمان سازی
پاورپوینت بررسی انواع آجرچینی ایرانی روش‌های چیدمان آجر
پاورپوینت بررسی معماری استخر بی نهایت و نمونه های موردی
پاورپوینت بررسی معماری پله گرد و انواع و اصول و ضوابط طراحی
پاورپوینت بررسی انواع مصالح ساختمانی
پاورپوینت بررسی مصالح و فرآورده های ساختمانی مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ایران
پاورپوینت بررسی سنگ بوکسیت
پاورپوینت بررسی انواع پله ساختمان بهمراه دستورالعمل ترسیم صحیح پله, رمپ و آسانسور
پاورپوینت بررسی انواع سنگ های ساختمانی
پاورپوینت بررسی ویژگیها و کاربرد ترمووود در معماری - Thermowood
بررسی تهویه مطبوع در ساختمانها
پاورپوینت بررسی چوب در ساختمان سازی از نظر معماری
پاورپوینت بررسی معماری سرویس بهداشتی
پاورپوینت بررسی سقف های کرمیت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد