خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت خصوصیات پنجره‌هایدو جداره

   تعدادبرگ: 20 اسلاید   قیمت: 5800 تومان     تعدادمشاهده  8


خصوصیات پنجره‌هایدو جداره
 
پنجره‌های دو جداره پنجره‌های کم‌مصرف
 
PVC نیز همانند چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمایی PVC پایین‌تر اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمایی چوب است.
 
در حالی‌که این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا 50% ، کاهش سرمایه‌گذاری لازم در ارتباط با تاسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهم‌ترین مزایای پنجره‌های UPVC است.
 
لازم به‌ذکر است تعداد جداره‌های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره در میزان هدایت گرمایی آن موثر است.
 
در عین حال پنجره‌های دو جداره به دلیل مقاومت الکتریکی بالا خطر برق‌گرفتگی را به حداقل رسانده و نیاز به سیستم «ارت» ندارند.
 
مقایسه پنجره‌های آلومینیومی با پنجره‌های UPVC
 
 
 
مقایسه پنجره‌های آلومینیومی با پنجره‌های ساخته شده از UPVC
 
آلومینیوم زنگ نمی‌زند ولی خورده یا پوسیده می‌شود. پنجره‌های UPVC زنگ نمی‌زند، پوسیده، ورقه ورقه و پوسته پوسته نمی‌شود.
 
آلومینیوم می‌تواند خیلی از تاثیرات الکترومکانیکی که روزانه از منابع مختلف ایجاد می‌گردد را تحمل کند. اما کودهای شیمیایی، گازها یا بخارهای نمکی، آلودگی‌های طبیعی باعث می‌شود تا پنجره آلومینیومی بد منظره و غیرقابل اطمینان شود. آلودگی‌های هوا باعث آسیب به پنجره‌های UPVC نمی‌شود. گازهای نمکی، باران‌های اسیدی، آلودگی‌های صنعتی، آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی، بخار وسایل آلاینده‌های هوا که روزانه وجود دارند باعث از بین رفتن رنگ و آسیب به پنجره‌های UPVC نمی‌شود.
 
میعان حاصل از تغییرات دمای داخل و خارج خانه باعث آسیب به سطح پنجره و منسوجات داخل خانه، کاغذ دیواری و سطوح چوبی داخل خانه می‌شود. میعان در پنجره‌های UPVC به دلیل عایق حرارتی بودن این ماده وجود ندارد.
 
آلومینیوم رسانای گرما است. UPVC به‌صورت طبیعی عایق است. حتی هنگامی‌که سرمای زمستان خانه را محاصره کرده ، فریم درب و پنجره‌ها هنوز گرم است.
 
پنجره‌های آلومینیومی هم این حفره‌ها را دارند. ولی به خاطر خاصیت ماده اولیه (خاصیت رسانایی فلز)، ویژگی این حفره‌ها کاهش می‌یابد. در پنجره‌های UPVC می‌توان از پروفیل‌های چند حفره (Multi Chambered) استفاده کرد. که وجود این حفره‌ها عامل بسیار مهمی در کاهش میزان هدایت حرارتی در این پنجره‌هاست. پنجره‌های UPVC این خاصیت را دارند که به وسیله یک ماده نارسانا احاطه شده‌اند، این بدین معناست که پنجره‌های UPVC خانه شما را عایق‌تر می‌کنند و هزینه‌های مربوط به سیستم گرمایش و سرمایش شما را کاهش می‌دهند.
 
 
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های ساکت
 
با توجه به رواج استفاده از شیشه‌های دوجداره و سه‌جداره در پنجره‌های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره‌های مزبور علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی بسیار خوبی نیز هستند و مانع از انتشار آلودگی‌های صوتی می‌شوند. با توجه به نوع شیشه مصرفی تعداد لایه‌های شیشه و نوع گاز مصرفی در جدار میانی شیشه‌های چند‌جداره شدت آلودگی صوتی فضاهای داخلی تا حد 20 تا 40 دسی‌بل کاهش می‌یابد.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های زیبا
 
پروفیل‌های UPVC به دلیل خصوصیت گرمانرم (Thermoplastic) بودنشان، قابلیت جوش‌پذیری داشته و با بهره‌مندی از ماشین‌آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ پنجره، در طول چند دقیقه پنجره‌های UPVC با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه‌دار، خم و ... به سادگی قابل تولید هستند و با تمامی طرح‌های معماری مدرن و کلاسیک سازگاری دارند. در عین حال با استفاده از دستگاه لمینیت ویژه می‌توان این پنجره‌ها را به صورت رنگی، طرح چوب از سوی نمای داخل یا خارج، درآورده و یا با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی، پنجره‌ها را با نمای خارجی آلومینیوم، برای سازگاری با نماهای آلومینیومی، تولید کرد.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های نفوذ‌ناپذیر
 
با در نظر داشتن آلودگی‌های نگران‌کننده هوا و محیط‌های شهری کشور ما و نیز در مناطق بیابانی و غبار‌آلود، پنجره‌هایUPVC با ساختار ویژه خود، مانع بسیار خوبی در برابر انتقال ذرات غبار، آلاینده‌ها و ... هستند. در عین حال نفوذناپذیری این پنجره‌ها باعث می‌شود، هنگام شست‌و‌شو از خارج و یا بارندگی‌های شدید، آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سازگار
 
با برخورداری از انواع یراق‌آلات متنوعی که در تولید پنجره‌های UPVC قابل استفاده‌اند، امکان باز شدن پنجره در اشکال مختلف مایل (Tilt)، چرخشی (Turn)، کشویی (Sliding) و نیز اشکال ترکیبی و چند حالته از جمله Tilt & Turn،Lift-Sliding Tilt-Sliding (فولکس واگنی)، Slide ـ Folding (آکاردئونی) و ... به‌منظور سازگاری با سلیقه و نیاز طراح و مصرف‌کننده فراهم آمده است.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های همیشه جوان
 
پنجره‌های UPVC در شرایط مختلف جوی از جمله در مناطق بسیار سرد‌سیر، در مناطق گرمسیر، در برابر باد و باران‌های اسیدی و نمکی، در برابر آب‌های شور و در محیط‌های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری هم‌چون پوسیدگی، زنگ‌زدگی و... در آنها ایجاد نمی‌شود.
 
 
 
پنجره‌های UPVC پنجره‌های تمیز
 
از خصوصیات سطحی درب و پنجره‌های UPVC آن است که قابلیت تولید در رنگ‌های مختلفی را داشته و در عین حال به سادگی به کمک محلول‌های شوینده خانگی و آب تمیز می‌شوند و برخلاف پنجره‌های چوبی و آلومینیومی خش را در سطح خود نشان نداده و بنابراین نیاز به هرگونه جلا و رنگ‌آمیزی و تعمیرات دوره‌ای ندارد. این خصوصیت از دیدگاه زیبایی و افزایش جلوه بنا نیز حایز اهمیت است. ضمن آن‌که هزینه‌های رنگ‌آمیزی اولیه نیز در این پنجره‌ها به کلی حذف می‌شوند.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های خود خاموش‌کن
 
از جمله خصوصیات UPVC آن است که دمای شروع به احتراق آن C°385 در مقایسه با چوب C°260، بسیار بالا است. چنان‌چه بعد از شروع احتراق، منبع آتش‌زا از محصول PVC دور شود، شعله خود‌به‌خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حریق جلوگیری به عمل می‌آید. در عین حال شدت تولید بخارات سمی در هنگام احتراق پروفیل‌های PVC بسیار کند است.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های مصون
 
PVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده شیمیایی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می‌دهد و این خصوصیات، استفاده از پنجره‌‌های UPVC را در محیط‌های شیمیایی و صنعتی حایز اهمیت می‌سازد. پنجره‌های UPVC از زنگ‌زدگی و خوردگی نیز مصون هستند.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های پاک
 
دیگر خصوصیات PVC آن است که در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها بسیار محدود است و این ویژگی، استفاده از آن را در محیط‌های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی برجسته ساخته است.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سبک
 
استفاده از پروفیل‌های فلزی در ساختار چندحفره‌ای پروفیل‌های UPVC، موجب شده این محصولات در عین وزن ناچیز، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند. به عنوان مثال، هنگام وزش باد و طوفان، عدم لرزش و ایجاد اصوات مزاحم از خصوصیات این نوع پنجره‌ها است.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های ایمن
 
یکی از خصوصیات پنجره‌های UPVC امکان استفاده از یراق‌آلات ویژه و متنوع در آن‌ها است . یکی از انواع این یراق‌آلات ، گونه‌های ضدسرقت آن‌ها است که به‌ویژه در ساختمان‌های ویلایی مورد
 
توجه است.
 
 
 
پنجره‌های UPVC، پنجره‌های بازیافت شونده
 
پنجره‌های UPVC نیز هم‌چون اغلب محصولات پلیمری دیگر، قابل بازیافت بوده و از نظر زیست محیطی آلاینده نیستند. در مرحله تولید پنجره، می‌توان ضایعات و بریده‌های غیر‌قابل استفاده پروفیل UPVC را به‌منظور بازیافت مجدد در صنایع دیگری استفاده کرد.
 
 
 
پنج مرحله در انتخاب پنجره‌های UPVC
 
1. نوع و رنگ پروفیل
 
علاوه بر پروفیل‌های سفید رنگ مرسوم، به منظور پاسخ‌گویی به نیاز و سلیقه مشتریان، تولید و عرضه پنجره با استفاده از پروفیل‌های رنگی، طرح چوب و نیز پنجره‌هایی با رنگ آلومینیوم جهت تناسب با نماهای خارجی آلومینیومی نیز در این پنجره‌ها
 
میسر است.
 
 
 
2. شکل و نوع باز شدن پنجره
 
این پنجره‌ها در مکان‌های مختلف ، پاسخ‌گوی نیازهای متفاوتی هستند. متناسب با سلیقه و انتظاری که از عملکرد یک پنجره وجود دارد، می‌توان آن‌ را در اشکال مختلف ساخته و به روش‌های متفاوتی باز و بسته کرد.
 
 
 
3. نوع شیشه
 
انتخاب نوع شیشه نیز هم‌چون انتخاب نوع پروفیل پنجره حایز اهمیت است. انتخاب شیشه مناسب می‌تواند میزان اتلاف انرژی‌های گرمایشی و سرمایشی را به حداقل رسانده و از فرسایش مبلمان، فرش و . . . جلوگیری کند . استفاده از شیشه‌های رنگی یا رفلکس نیز می‌تواند در هماهنگی با دکوراسیون داخلی و یا نمای خارجی ساختمان موثر باشد .
 
 
 
4. نوع یراق
 
استفاده از یراق‌آلات باکیفیت بالا و استاندارد می‌تواند در طول عمر و سهولت عملکرد پنجره هنگام باز و بسته شدن نقشی اساسی ایفا کند. در عین حال در ساختمان‌های ویلایی و درب‌های ورودی ، با استفاده از یراق‌آلات متناسب می‌توان امنیت و ایمنی را به حداکثر رساند.
 
 
 
5. انتخاب ویژه
 
با استفاده از قابلیت انعطاف و شکل‌پذیری پروفیل‌های UPVC می‌توان انواع پنجره‌های منحنی، چند وجهی، قوس‌دار، زاویه‌دار و ... را تولید کرد و با یک راه حل مناسب شکوه و زیبایی یک بنا را به حداکثر رساند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
خصوصیات پنجره‌هایدو جداره , ,پنجره‌های دو جداره پنجره‌های کم‌مصرف , ,PVC نیز همانند چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمایی PVC پایین‌تر اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمایی چوب است. , ,در حالی‌که این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا 50% ، کاهش سرمایه‌گذار,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی استاندارد ها و ضوابط آتش نشانی در معماری ساختمان
پاورپوینت بررسی پنجره های ارسی در سازه های سنتی
پاورپوینت بررسی پنجرة اُرُسي در معماری سنتی ایران
پاورپوینت بررسی نقش و انواع پله در محوطه‌سازی و بررسی پله های بیرون ساختمان
پاورپوینت بررسی مشخصات پله تعریف پله اجزاء پله انواع و جزئیات اجرایی پله
بررسی کاربرد چوب در تزئینات معماری ایران
پاورپوینت بررسی کف سازی و دیوار در ساختمان سازی
پاورپوینت بررسی انواع آجرچینی ایرانی روش‌های چیدمان آجر
پاورپوینت بررسی معماری استخر بی نهایت و نمونه های موردی
پاورپوینت بررسی معماری پله گرد و انواع و اصول و ضوابط طراحی
پاورپوینت بررسی انواع مصالح ساختمانی
پاورپوینت بررسی مصالح و فرآورده های ساختمانی مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ایران
پاورپوینت بررسی سنگ بوکسیت
پاورپوینت بررسی انواع پله ساختمان بهمراه دستورالعمل ترسیم صحیح پله, رمپ و آسانسور
پاورپوینت بررسی انواع سنگ های ساختمانی
پاورپوینت بررسی ویژگیها و کاربرد ترمووود در معماری - Thermowood
بررسی تهویه مطبوع در ساختمانها
پاورپوینت بررسی چوب در ساختمان سازی از نظر معماری
پاورپوینت بررسی معماری سرویس بهداشتی
پاورپوینت بررسی سقف های کرمیت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد