خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مرمت تزئینات معماری , عمارت مسعودیه, تهران WORD

   تعدادبرگ: 39   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 1706 kb  تعدادمشاهده  18


دانلود
 پروژه
 مرمت
 تزئینات
معماری
عمارت
مسعودیه
 تهران

مطالب مرتبط  دراین زمینه :

عمارت مسعودیه یک ساختمان تاریخی مربوط به دوره قاجار است که در تهران، میدان بهارستان قرار دارد. این اثر در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۱۹۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.[۱]

باغ عمارت مسعودیه بادستور مسعود میرزا حاکم اصفهان، ملقب به ظل‌السلطان فرزند ناصرالدین شاه ساخته شده است.

فهرست مطالب :

در این بخش پروژه مرمت تزئینات معماری عمارت مسعودیه تهران برای دانلود قرار داده شده است. این پروژه در 39 صفحه،‌ با  فرمت WORD و کاملاً‌فرست و صفحه‌بندی شده می‌باشد. در ذیل فهرست مطالب آن آورده شده است.

 

مي توان چنين اظهار داشت كه عمارت اصلي يعني دو بناي واقع در جبهه جنوبي ( ديوانخانه ) و ( حوضخانه ، سفره خانه ) و عمارت سردر دچار تغييرات عمده اي نشده است وي بدنه غربي ( همجوار خيابان ملت ) و بدنه شرقي ( همجوار حياط و باغ و باغچه يعني حدفاصل بين بيروني و اندورني ) به طور كلي تخريب گرديده است. عمارت مشيريه و عمارت سيد جوادي نيز دچار تغييراتي شده است كه بيشتر نشات گرفته از تغييرات سليقه زمان ( احتمالاٌ دوره پهلوي اول حدود سال 1310 مي باشد ) و بازگرداندن آنها به شكل اصلي كار چندان پيچيده اي نيست. سردر كالسكه رو اصالت خود را جزء در موردي ناچيز محفوظ داشته است. بر اساس بررسي هاي انجام شده سردر كالسكه رو  در تاريخي پس از سردر اصلي برپا شده است و علي الاصول تمام بناهاي بخش غربي عموماٌ دوره اوليه فعاليت ساختماني را در مجموعه تشكيل مي دهد كه فاصله زماني زيادي با بخش شرقي ندارد.آنچه كه از عمارت مسعوديه باقي مانده است:
در واقع آنچه كه امروزه از بناي مسعوديه باقي مانده و به آن معروف است بخشي است كه رضاخان در سال 1342 براي دولت از همدم السلطنه خريداري كرد.
 گزارش اجمالي از مجموعه:
الف- موقعيت:
عرصه مجموعه به مساحت 15600 متر مربع است كه زمين كشيده اي در جهت شمال شرقي، جنوب غربي و به شكل ذوزنقه مي باشد. ضلع شرقي آن 188.5 متر و ضلع غربي آن 138.5 متر و ضلع جنوبي آن 86 متر و زائده اي ( حياط آبدارخانه )  در جنوب غربي كه چاپخانه آموزش و پرورش در آن قرار دارد.
بر حسب نقل قولي كه در فاصله سال 1342 و 43 از عمارت مسعوديه براي مدت كوتاهي بصورت دانشكده افسري استفاده شده است و نيز بر اساس مكاتباتي در سال 1304 مسئله حضور مدرسه حقوق در عمارت سردر مسعوديه مطرح بوده است. اين عرصه محدود به خيابان اكباتان ( معروف به درب مسعوديه ) از شمال ( شمال غربي ) به خيابان ملت ( ظل السلطان، پست خانه ) از غرب و بناهاي ايجاد شده در عرصه حياط و اندرون در شرق و بناهاي ايجاد شده در اراضي باغ وقفي در جنوب محدود مي شود.

و....


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , پروژه , مرمت , تزئینات ,معماری ,عمارت ,مسعودیه , تهران , ,مطالب مرتبط دراین زمینه : , ,مي توان چنين اظهار داشت كه عمارت اصلي يعني دو بناي واقع در جبهه جنوبي ( ديوانخانه ) و ( حوضخانه ، سفره خانه ) و عمارت سردر دچار تغييرات عمده اي نشده است وي بدنه غربي ( همجوار خيابان ملت ) و بدنه شرقي ,
مقالات مرتبط در این دسته
بررسی طرح مرمت و احیاء خانه ناصرالدین میرزا تهران
پروژه اتوکد طرح مرمت حمام تاریخی فاطمی در جمهوری آذربایجان
بررسی دتایل و جزییات اجرایی اتوکد مرمت بناهای تاریخی ، چهار دتایل پرکاربرد مرمتی
دتایل و جزییات اجرایی اتوکد کانال ناکش جهت پروژه های مرمت
دانلود بررسی مرمت حمام خان کاشان ,پاورپوینت
دانلود بررسی مرمت واحیای آب انبار مسجد شازده,
دانلود ,حمام رضوی قزوین, پاورپوينت
پروژه مرمت خانه طبیب زاده اصفهان،پاورپوینت
پروژه بررسی موزه هنرهای تزئینی ،رکیب خانه، اصفهان
دانلود , پروژه اتوکد مرمت قلعه آب در کشور رومانی, dwg
پاورپوینت مرمت ,گرمابه رضوی , شهر قزوین
مرمت , حمام خان , کاشان
مرمت ,حمام حسن خان, شهر کرمانشاه
پروژه مرمت و احیا خانه رجائی در مشهد
پاورپوینت مرمت مسجد طالب زاده اهواز
پروژه مرمت و احياء مسجد فرح آباد ساری،مرمت مسجد فرح آباد ساری + نقشه های اتوکد
پروژه طرح مطالعات و مرمت يخچال ترشنبه اسلامشهر
پروژه مرمت و احياء خانه شعاعي کاشان ،پاورپوینت مرمت خانه شعاعي کاشان
پروژه مرمت مدرسه خیرآباد،پاورپوینت مرمت ابنیه تاریخی مدرسه خیرآباد
پروژه مرمت خانه صادقی لاهیجان ،پاورپوینت خانه صادقی

Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد