خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت معماری پرندگان شکاری ، الهام از پرندگان شکاری در معماری (انسان طبیعت معماری)

   تعدادبرگ: 82 اسلاید .   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 1423 kb  تعدادمشاهده  4


 در ساحل دریاچه میلواکی آمریکا، پرنده‌ای باوقار و عظیم از جنس فولاد اوج گرفته و رو به آسمان دارد، گویی از دوران گذشته می‌آید و همچون تندیسی زیبا و هنرمندانه‌ای می‌درخشد. این موزه دارای غرفه‌های متنوعی است که سازه آن متحرک و به صورت بادگیر روزنه‌دار با قابلیت باز و بسته شدن (همچون یک پرنده بزرگ) است. برخی نیز آن را تداعی‌کننده‌ی کشتی‌های قدیم Brise Soleil می‌دانند. 
 
بخش اول : آشنایی با عقاب ( 30 اسلاید ) :
 
    عقاب سرطاس
    مشخصات این پرندگان
    عقاب در حال فرود برروی اب
    نقش بالها
    عقاب نر در حال صید ماهی
    عکس عقاب ماده
    شناسایی عقاب سرطاس
    تغذیه
    چنگال های عقاب
    عقاب درحالت فرود و شکار
    گرفتن خرگوش توسط پرنده شکاری
    عقاب در حال خوردن شکار
    جدال عقاب ها برسر شکار
    مهاجرت عقاب ها
    طول عمر عقاب
    لانه سازی عقاب
    تولید مثل
    عقاب در حال لانه سازی
    عقاب و شکل لانه آن
    اتودی از اسکلت عقاب
 
بخش دوم : مقایسه اسکلت عقاب با دو شاهکار بزرگ معماری
 
    موزه میلواکی (12 اسلاید )
    فرودگاه لیون ( 35 اسلاید )
و....
 
بخشی از متن
-نام عقاب سرطاس ،  از کلمه انگلیسی Balde به معنی سفید روی گرفته شده است و در گذشته به معنای سفید بوده که با مرور زمان معنی آن به تاس تغییر یافته است.این عقابها بالغ و دارای سینه و پشت قهوه ایی و سیاه و همچنین دارای سر و دم سفید هستند. . منقار آنها زرد و پاهایشان بر خلاف عقاب طلایی با پر پوشیده نیست.جنسیت عقابهای سرطاس را می توان از روی منقار آنها تشخیص داد که نوع ماده منقاری خمیده تر دارد.
 
-عقابهاهمانند سایر پرندگان شکاری در بالای زنجیره غذایی قرار دارند.آنها عموما از ماهی و حیوانات کوچک مانند اردک ، خرگوش ، مار ، لاکپشت و… تغذیه می کنند و بعضا لاشه خواری می نمایند.
 
-عقاب های سر طاس در حالت عادی طو.ل عمری در حدود 30 الی 40 سال را دارند و در اسارت ممکن است بیشتر نیز عمر کنند. عمر متوسط آنها 15 الی 20 سال است .
 
اشیانه این عقاب از پر شاخه های کوچک خزه وعلف تشکیل می شود که عمق آن حدود 60 سانتی متر است. و قط آن حدود 1.5 متر می باشد.
 
-آنها آشیانه خود را بر بالای درختان می سازند. و هرساله آن را تعمیر می کنند . شکل لانه با تو جه به نوع تکه های چوب مورد استفاده فرق می کند. اگر از شاخه های بلند استفاده شود شکل لانه مخروطی شکل است. اگر از شاخه های خمیده استفاده شود ، شکل لانه مسطح و اگر شاخه های کوچک استفاده شود ، لانه به شکل پیاله خواهد بود آنها عموما در همسایگی محل تولد خود لانه سازی می کندد و برای ساختن یک آشیانه مدت زمانی حدود 20 هفته نیاز دارد.
 
در این پاورپوینت در بخش ابتدایی توضیحاتی پیرامون آشنایی با وجوه مختلف زندگی عقاب ها ارائه شده است و در بخش دوم ، دو اثر شاخص معمار بزرگ سانتیاگوکالاتراوا که با الهام از عقاب و بال های غول پیکر او در هنگام پرواز ساخته شده ، مورد بررسی قرار گرفته است .و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت معماری ,پرندگان شکاری ، الهام از پرندگان ,شکاری در معماری ,انسان طبیعت معماری ,اسکلت عقاب, الهام از طبیعت, الهام از عقاب در موزه, الهام از عقاب در موزه میلواکی, الهام از لانه سازی, الهام از معماری حیوانات, الهام از معماری عقاب, الهام در معماری, انسان طبیعت معماری, حیوانات و معماری, خان,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی انسان و معماری
پاورپوینت بررسی هشت مبحث در خصوص انسان طبیعت معماری
پاورپوینت زندگی شیرها
پاورپوینت بررسی عنکبوت و معماری
پاورپوینت بررسی تقارن تعادل و تناسب در معماری پروژه انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی مفهوم انسان طبیعت معماری در بافت روستای ابیانه
پاورپوینت بررسی کلیات انسان طبیعت و معماری
پاورپوینت بررسی مورچه در معماری ، پروژه انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی کاربرد و رابطه پیله ی کرم ابریشم با معماری
پاورپوینت بررسی معماری موریانه
پاورپوینت بررسی معماري حيوانات و مقایسه با معماری انسانها ، انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی ساختار جانوران در معماری ، انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری ، انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی ویژگی های بامبو ، انسان طبیعت معماری
پاورپوینت بررسی ویژگی های بامبو ، انسان طبیعت معماری
دانلود,بررسی پاورپوینت خانه های آینده ,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت ریاضی در معماری,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت معماری خانه های ایرانی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت معماری و خاک,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی با الهام از طبیعت,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد