خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ژاپن

   تعدادبرگ: 29 اسلاید   قیمت: 3000 تومان   حجم فایل: 17860 kb  تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی معماری ژاپن

بخشی از مطلب
آب و هوای ژاپن : ژاپن کشوری با آب و هوای متفاوت است . زمستانهای سرد و تابستان های معتدل و شرجی دارد . به دلیل جزیره ای بودن این کشور میزان رطوبت آن به ویژه در شهرهای ساحلی زیاد است و در زمستان میزان درجه حرارت آن در نقاط مختلف متفاوت است. ژاپن دارای جزایر اصلی شامل هوکایدو – هنشو – شیکوگو و کویشو است که همواره در برابر باران موسمی – زلزله –توفان و گرد و باد قرار دارد .بلندترین قله آن کوه فوجی یاما به ارتفاع 3779 متر است .
پیشینه تاریخی : براساس افسانه ژاپنی ، ژاپنی ها از تبار الهه ی خورشیدند . ژاپنی ها متشکل از سه عنصر نژادی هستند : نژاد آینو ( سفید پوستان بومی ) نژاد مغولی ( زرد پوستان کره ای ) نژاد مالایایی و اندونزی ( با پوست قهوه ای ) خلاقیت هنری ژاپن در دوران پیش از تاریخ آغاز گردید . که ظروف سفالی از نوع " یایویی ” وگنبدهای بسیار عظیم ساخته شد . نفوذ فرهنگ آسیا به ژاپن کاملا مشخص است .
آیین های ژاپن : آیین های ژاپن عبارتند از: مذهب شینتو – کنفوسیوسی – بودایی – مذهب بومی ژاپن ( شین تائو ) است که ریشه اش در باورهایی است که ژاپنی های باستان به اصالت و پایندگی روح داشتند .شینتو همراه با معابد خانوادگی و رب النوع های محافظ به شکل یک مذهب در جامعه گسترش یافت .
کنفو سیوسی : کلمه کنفوسیوسی به معنای " استاد بزرگ " است . اصول کنفوسیوسی از قرن ششم از چین وارد ژاپن شد . و اصولی شامل عقل گرایی ، زندگی ساده، وفاداری به گروه و شجاعت استواربود که بر رفتار ژاپنی تاثیر عمده ای داشته است . بودایی : دین بودا نیز در اواسط سده ششم از چین وارد ژاپن شد وپس از حمایت امپراتور در سراسر کشور انتشار یافت ، دین بودا در ژاپن وابسته به دین " ماهایانایی " دین بودا است . که بطور کلی رستگار شدن در بهشت را برای هرکسی تلقی میکند تا تکامل نفس را ،شاخه ای بودایی موجود در ژاپن عبارتند از : بودو ،جودوشین ، میچرن و ....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ژاپن ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل جنبش هاي هنري قرن 21
پاورپوینت بررسی و تحلیل سبک معماري هاي تک , اصول فکري و طراحي هايتک
پاورپوینت بررسی آشنایی با معماری اسلامی صفوی ، سبک اصفهانی
پاورپوینت سبک معماری پایدار ECOTEC
پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن
معماری قاجار ، تحلیل و بررسی معماری قاجاریه پاورپوینت
دانلود پاورپوینت تحلیل شاخص های پایدار زیبایی شناسی در معماری پست مدرن و ارزیابی آن با سبک مدرن
دانلود بررسی معماری پارامتریک پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری معاصر ایران پهلوی دوم و بعد از انقلاب
پاورپوینت بررسی معماری سبک رنسانس
پاورپوینت بررسی معماری مکتب شیکاگو
پاورپوینت بررسی معماری اسلامی،سبک خراسانی
پاورپوینت بررسی مقایسه معماری مدرن و معماری پست مدرن
پاورپوینت بررسی هنر و معماری یونان از باستان تاکنون
پاورپوینت بررسی معماري قرون وسطي
پاورپوینت بررسی معماری شيوه آذري
پاورپوینت بررسی گزیده ای از سبک دی کانستراکشن
دانلود بررسی واژه شناسی معماری ایران پیرنیاپاورپوینت
پاورپوینت بررسی سبک معماری های تک و اکوتک
پاورپوینت بررسی مساجد و آرامگاه به سبک معماری آذری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد