خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
مقالات سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: دانلود, معرفی چند نمونه از معماری بیونیک, پاورپوینت

   تعدادبرگ: 21   قیمت: 1800 تومان     تعدادمشاهده  1


دانلود, معرفی چند نمونه از معماری بیونیک, پاورپوینت
 
 
مفهوم واژه ي بيونيک
برای تعریف معماری بیونیک ابتدا باید واژه ی "بیونیک" را تعریف کرد. واژه ايي به نام "بيونيک" از ترکيب دو لغت "بيولوژي" و "تکنيک" به معناي زيستار شناختي يا بکارگيري اندام‌هاي ساختگي طبيعت که به فارسي "زيست فني" ميباشد بيان گرديده است.
بيونيک را علم سيستم‌هايي که شالوده و پايه ي تمامي سيستم‌هاي زنده‌اند ميدانند. امروزه هرجا سخن از تکنولوژي به ميان مي‌آيد تصوير همان دستاوردهاي مهم تکنولوژي به ذهن مي‌آيد اما اگرکمي به مسيرتکنولوژي دقت کنيم هر پديده صنعتي يا ساختماني، از الگوي زنده طبيعت الهام گرفته است. هم اکنون بيونيک از هر جهت، هنر به کارگيري دانش سيستم‌هاي زنده در حل مسائل فني است. از رهاورد تحقيقات علمی، با تلفيق دو واژه «بيولوژي» و «تکنيک»، ‌علم «بيونيک» را به عنوان دانشي که مسايل فني را از را ههاي زيستي حل مي‌کند، بنا نهاده‌اند. 
 
 
 بخشی از مطلب 
 
تیم برنده طرح المپیک آبی لندن با مدیریت زاها حدید در سال 2005 از میان 200 شرکت داوطلب در سراسر دنیا که برای طراحی در لندن ثبت نام کرده بود انتخاب شد در این طرح مرکز ورزش های آبی المپیک ساخته خواهد شد.
 
ایده اولیه: شکل موج های آب رودخانه تیمز لندن
تیم طراحی: زاها حدید
برج کاکتوس
این برج بزرگترین کاکتوس بتنی جهان می باشد. نکته ی مهم در این برج، شکل دادن بتن به گونه ای است که حتی خلل و فرج کاکتوس نیز در آن رعایت شده است.
با این که برج از لحاظ بخش تکنولوژی خیلی قوی نیست، اما تاثیری که در کاهش دی اکسید کربن در محیط اطرافش می گذارد، قابل توجه و یک امتیاز برای آن محسوب می شود.
این برج در روتردام هلند در 19 طبقه ساخته شده و 98 واحد دارد. به دلیل طراحی بالكن‌های این واحدها، هر واحد از نور بسیار خوب و كافی برخوردار است. ظاهر زیبا و عجیب این برج خیره‌ كننده است.
قسمت بالايي شامل يک گردشگاه طويل با يک مجموعه باغ در سه خط مي باشد که از آنجا نماي زيبايي از کل شهر علم و هنر قابل مشاهده مي باشد.
ورودي شهر هنر و علم شامل فضاي سبز عظيم و فوق العاده اي است که 320 متر طول و 60 متر عرض دارد. باغ ها به وسيله تعداد زيادي نخل و درختان پرتقال و بوته هاي توت فرنگي متنوع احاطه شده اند.
موزه هنر میلواکی
این بنا در سال 1994 آغاز و در سال 2004 خاتمه یافت. این سازه مانند پرنده ای که بالهای خود را باز و بسته می کند را نمایش می دهد این سازه را که روی قسمت الحاقی به موزه قرار گرفته است سایبان می نامند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,معرفی چند , نمونه ,از معماری , بیونیک ,پاورپوینت ,مفهوم واژه ي بيونيک ,برای تعریف معماری بیونیک ابتدا باید واژه ی "بیونیک" را تعریف کرد. واژه ايي به نام "بيونيک" از ترکيب دو لغت "بيولوژي" و "تکنيک" به معناي زيستار شناختي يا بکارگيري اندام‌هاي ساختگي طبيعت که به فارسي "زيست فني" ميباشد بيان ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی از ۰ تا ۱۰۰ سبک معماری بیونیک به همراه بررسی نمونه موردی
پاورپوینت نمونه های تطبیقی معماری بیونیک
پاورپوینت بررسی سبک معماری بیونیک
پاورپوینت بررسی کلیه ابعاد سبک معماری بایونیک ، بیونیک
پاورپوینت بررسی و تحلیل سبک معماری بیونیک
پاورپوینت بررسی و تحلیل سبک معماری رنسانس
پاورپوینت بررسی و معرفی سبک معماری بیونیک ، مرجع کامل معماری بیونیک
پاورپوینت بررسی معماری بیونیک
دانلود پاورپوینت تحلیل شاخص های پایدار زیبایی شناسی در معماری پست مدرن و ارزیابی آن با سبک مدرن
بررسی زمینه های شکل گیری مکتب باهاوس ، پاورپوینت
بررسی معماری سبک بین‌المللی یا شیوه بین‌المللی ، پاورپوینت
بررسی معماری زبره‌کاری یا معماری بروتالیست ، پاورپوینت
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری بیونیک,pptx
دانلود بررسی معماری و نهضت باروک پاورپوینت
دانلود بررسی معماری دوره پارتی پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری پست مدرن در ایران
پاورپوینت بررسی معماری دوره انقلاب صنعتی
پاورپوینت بررسی معماری مکتب بیونیک ، سبک معماری بیونیک
پاورپوینت بررسی معماری مکتب بیونیک ، سبک معماری زنده
پاورپوینت بررسی سبک و فلسفه دكانستراكشن

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد