خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بیوگرافی و آثار معماری لکوربوزیه

   تعدادبرگ: 65 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بیوگرافی و آثار معماری لکوربوزیه 
 
بخشی از مطلب
لوکوربوزیه در لشودفوند (La Chaux -de- Fonds ) ، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس ، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد . لوکوربوزیه علاقه ی زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه ، که معلم یک مدرسه ی هنرهای زیبای محلی بود و خود در بوداپست و پاریس درس خوانده بود ، به آموختن مبانی هنر پرداخت . 
اولین خانه هایی که او طراحی کرد در لشودفوند و متعلق به خود وی بودند ، مانند ویلا فالت (Villa Fallet ) ویلا شوآب (Villa Schwob ) و ویلا ژان نرت ( این خانه ی آخر را برای پدر و مادرش ساخته بود ) . این خانه ها یادآور سبک معماری رایج ، منطبق بر طبیعت کوه های بومی در آن منطقه ، یعنی رشته کوه های آلپ بودند . 
 
لوکوربوزیه دائما ً برای فرار از محدودیت های حاکم در شهرش ، به دورتا دور اروپا سفر می کرد . در حدود سال 1907 به پاریس رفت . در آنجا در دفتر یک فرانسوی پیشگام تولید بتن تقویت شده ، به نام آگوست پرت (August Perret ) کار پیدا کرد . بین اکتبر 1910 و مارس 1911 برای پیتر بیرنس – معمار و طراح معروف آن زمان – در نزدیکی برلین کار کرد و در آنجا با لودویگ میس واندر روهه ی جوان ملاقات کرد . در آن موقع می توانست آلمانی را بسیار روان و سلیس صحبت کند .هر دوی این تجربه ها تأثیرات زیادی بر زندگی شغلی او در آینده گذاشتند 
لوکوربوزیه 1887 : شارل ادوارژانره معروف به لوکوربوزیه در ششم اکتبر در شهر لشودفوند در شمال غربی سوئیس پا به عرصه گیتی نهاد. پدرش ساعت ساز و مادرش موسیقیدان بود. 1906. وی در دانشکده هنر پاریس دررشته مبانی هنر به تحصیل پرداخت . 1907 : آغاز کار حرفه ای ، وی همزمان با ادامه تحصیل برای تأمین مخارج زندگی در دفتر ساختمان یک مهندس فرانسوی به نام « آگوست پره » به کار پرداخت . 1910 : لوکوربوزیه پس از پایان تحصیلاتش در پاریس به آلمان سفر کرد و در آنجا دردفتر پیتر بهرنس آلمان به کار پرداخت . او در سال 1965 به خواب ابدی فرورفت . معماران تأثیر گذار آگوست پره : یکی ازاولین پیشگامان استفاده از بتن مسلح در ساخت و ساز بود. لوکوربوزیه برای اولین بار در نزد او با بتن و چگونگی کاربرد و کارایی آن آشنا شد که این آشنایی باعث شد وی در اکثر کارهایش از بتن به عنوان سازه استفاده کند. 1952 : در مسابقات جهانی طراحی مجلس شورای اتحاد شوروی شرکت کرد و طرح وی بعنوان طرح برتر برنده شد. همچنین او عضو انجمن بین المللی معماران مدرن بود. کارهای برجسته خانه دم اینو مکان : فرانسه تاریخ ساخت : 1917 – 1915 میلادی ویژگی : برای اولین بار ازاسکلت و کنسول استفاده شد . و دیوارها دیگر نقشی در ایستایی و سازه ی ساختمان نداشته اند. فرم کلی پروژه مستطیل شکل است و کاربرد ستون های بستی برای نگهداری سقف و کف بدون اتکا به دیوارهای باربر بصورت کامل نشان می دهد. 
در این اثر لوکوربوزیه، معماری به اساسی ترین عوامل سازنده ی یعنی ستون ، کف و پله تجزیه شده است ویلا سیتروئن مکان : پاریس تاریخ ساخت : 1920 ویلا فاله مکان : پاریس تاریخ ساخت : 1923-1920 خانه اوزن فانت تاریخ ساخت : 1925-1922 ویلا ساوا مکان : پاریس تاریخ ساخت : 1931 – 1925 ویژگی : این ویلا که شاید مهمترین کار لوکوربوزیه باشد یکی از برجسته ترین کارهای اوست که می توان تمام تمام تفکرات ، اصول ، عقاید و ایده های او را در آن دید . ویلا ساوا در دل طبیعت ولی جدا از آن طراحی شده است و مانند نگین دردل طبیعت خود نمایی می کند و نظر بیننده را به خود جلب می کند درست عکس خانه ی آبشار رایت که در دل طبیعت و همگون در طبیعت اطراف خود است . آپارتمان های مارسی مکان : مارسی تاریخ ساخت : 1952 – 1947 ویژگی : هنگامی که از او برای طراحی مجتمع مسکونی مارسی دعوت بعمل آمد لوکوربوزیه ازاین فرصت برای به ظهور رساندن ایده هایی که 25 ساله روی آن ها تفکر کرده بود ، استفاده نمود. اهالی این مجتمع این ساختمان را صرفاً خانه لوکوبوزیه می داشتند. درا ین آپارتمان ها از رنگ های تند و خالص قرمز ، زرد و سبز استفاده شده است . ولی در نما از آنها استفاده نشده است . این مجتمع برای 1600 نفر ساخته شده است . 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بیوگرافی ,آثار معماری لکوربوزیه ,لوکوربوزیه در لشودفوند ,La Chaux -de- Fonds . ,لوکوربوزیه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت لوکوربوزیه ، زندگینامه و بیوگرافی ، عقاید و اندبیشه ها
پاورپوینت بررسی و تحلیل آثار معماری میس فن در روهه
پاورپوینت بررسی عقاید ایده ها نظریات و آثار لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی اندیشه های ارگانیک در آثار لوکوربوزیه ، ونتوری و لین
پاورپوینت بررسی اندیشه ها و آثار لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی سیر اندیشه های معمارانه و نظریات و کتابهای کنت فرمپتون
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار چارلز ادوارد ژان نرت- گریس لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار و عقاید لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی 5 ایده لوکوربوزیه در معماری - Le Corbusier
پاورپوینت بررسی و معرفی آثار معماری یورن آتزن
دانلود,پاورپوینت بررسی زندگی نامه لوکوربوزیه,pptx
پاورپوینت بررسی آثار و عقاید معماری لوکوربوزیه معمار سویسی الاصل فرانسوی
دانلود,پاورپوینت بیوگرافی یورن اوتزن ,pptx
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لوکوربوزیه Le Corbusier
بررسی عقاید ایده ها و نظریات لوکوربوزیه
لوکوربوزیه (Le Corbusier) ، بیوگرافی و تحلیل آثار ، پاورپوینت
سیر اندیشه های شهرسازی لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی لوکوربوزیه و اصول معماری آن
پاورپوینت بررسی بیوگرافی آقای لوکوربوزیه معماروشهرساز

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد