خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار لویی کان در معماری متاخر

   تعدادبرگ: 65 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار لویی کان در معماری متاخر
 
لوئیس کان، که نام اصلی آن استیلیوفسکی (Schmalowski) بود، به یک خانواده فقیر یهودی در پرنوا [4] که قبلا در امپراطوری روسیه بود، او دوران کودکی خود را در جزیره ساراما، و سپس بخشی از استان لیوونیایی امپراتوری روسیه گذراند. [1] در سن سه سالگی او ذغال سنگ را در اجاق گاز دید و توسط نور ذغال سنگ جذب شد. او زغال سنگ را در پیشانی اش گذاشت و آتش گرفت و چهره اش را سوزاند. [5] او این زخم ها را برای بقیه عمر خود همراه او بود
 
در سال 1906، خانواده اش به ایالات متحده مهاجرت کردند، زیرا آنها از اینکه پدرش در جنگ نظامی روسیه و ژاپن می میرد، می ترسید. سال تولد او ممکن است اشتباه در روند مهاجرت ثبت شده باشد. با توجه به فیلم مستند پسرش 2003، خانواده نمیتوانست مداد را بفروشد. آنها چوب های زغال چوب خود را از شاخه های سوز ساخته شده به طوری که لوئیس می تواند پول کمی از نقاشی. بعدا او با پخش پیانو به همراه فیلمهای خاموش در سینما درآمد. او در 15 ماه مه 1914 شهروند طبقاتی شد. پدرش نام خود را به کان در سال 1915 تغییر داد. [7]
حرفه
کنیسه در محله ی تاریخی فیلادلفیا قرار دارد . طرح کلی با یک سری اجزای استوانه ای سازه بندی شده که محراب و نمازخانه را احاطه می کند . توسط این استوانه ها نور پراکنده ای به داخل ساطع می گردد که بر فرم های معماری تاکید بیشتری می کند .
در ساختمان آموزشی نیز همان شکل های نورگیر منتها به صورت وارونه به کار رفته است . مصالح ساختمانی این بنا به طور عمده از آجر و سیمان تشکیل شده است.
سال های 68-1965 ، دیر خواهران مقدس فرقه ی دومینیکن : مدیا ، پنسیلوانیا – طرح
لویی کان از همان ابتدای طراحی سلول های صومعه را همچون نمازخانه های انفرادی تلقی می کرد . بنابراین آنها را مانند کمربندی در اطراف مجموعه سالن های مشترک قرار می دهد . در این طرح از ایجاد راهروها خودداری شده چرا که لویی کان آن را بی فایده می داند .در ساختمان برج مانند ، ورودی عمارت و همچنین سالن های انتظار ملاقات کنندگان ، کتابخانه ، سالن های اداری و اتاق های مهمان سرا واقع شده است . سالن نمازخانه با یک سری فضاهای راهرو مانند فراخ ، احاطه شده که این فضاها ، خود ، گذرگاهی به سوی سالن نهار خوری هستند.
سال 1963- موسسه امور اداری هنر : احمد آباد ( هندوستان )
کار جدید لویی کان ، در شهر با فعالیت های تجاری ، سیاسی و روشن فکرانه آغاز می شود که آن عبارت است
از یک عضو بسیار مهم که باید در کنار یک سری ساختمان های موجود قدیمی و جدید به آنها افزاده شود . خصوصیات اجتماعی و موقعیت محلی مکان مورد نظر ، دقت و احتیاط ویژ ه ای را در سازمان دهی فعالیت ها و همچنین در ایجاد شکل های ظاهری معماری می طلبد .
سال 67-1964 ، دانشکده ی هنر : فیلادلفیا – پنسیلوانیا .
محله ای که طرح مورد نظر باید در آن اجرا می شد در مرکز اقتصادی شهر در کنار شریان اصلی ترافیک قرار داشت . نقشه ی ساختمان در اطراف دو محوطه ی روباز ترکیب یافته بود . کارگاه ها و آزمایشگاه ها در قسمت شمالی واقع شده، در حالی که کلاس های درس ، اتاق های اداری و سرویس های خدماتی در بخش جنوبی حیاط قرار گرفته اند . در لبه ی انتهایی طرح ، در جهت خیابان برد (Bread streat) تالار بزرگ نمایشگاه همراه با کتابخانه و سالن مطالعه پیش بینی شده است . طرح این ساختمان عمدتاً به خاطر گسترش بنای مدرسه ی موجود که ساختمان های با ارزشی را اشغال کرده بود تهیه شد.
سال های 72-1967 ، موزه ی هنری کیمبل : فورت ورس – تگزاس
این موزه در باغی قرار دارد که اطراف آن را زمین وسیعی احاطه کرده است . بنابراین تصمیم گرفته می شود که ساختمان آن در سطح افق گسترش یابد و برای ایجاد روشنایی طبیعی ، از نورگیرهای سقفی استفاده شود . اشیای موزه در مجموع از آثار نسبتاً ظریف مربوط به قرن نوزدهم و قبل از آن تشکیل شده اند و چون نور فضاهای موزه به طور طبیعی تامین می شود، لذا لویی کان تصمیم می گیرد اشیای آن را نیز با نور طبیعی در معرض دید قرار دهد . بنابراین از دو طریق نور را ره داخل هدایت می کند . یکی نور نقره ای رنگ آسمان که از شبکه های آلومینیومی گذشته و انعکاس آن از صفحات منحنی شکل به فضاهای داخلی می رسد و دیگر نور سبز رنگ که از انعکاس نور خورشید بر روی برگ های درختان و گیاهان باغچه واقع در سه حیاط و صفحه های منحنی به داخل موزه سرایت می کند ..
سال های 77- 1969 ، مرکز هنر و مطالعات بریتانیایی در دانشگاه یال :
ساختمان این مرکز هنری برای گردآوری و نمایش تابلوهای نقاشی ، مهر ، چاپ ، تمبر و کتاب اختصاص داده شده است .
بنای اصلی از یک اسکلت بتون مسلح تشکیل یافته است و دیوارها از پانل های غیر باربری است که در سطح خارجی با ورق های فولادی ضد زنگ پوشیده شده اند و در داخل از پوشش چوب بلوط سفید استفاده شده است . در تمام سطح پشت بام نورگیرهایی با حالت بخصوصی طراحی شده اند که علاوه بر ایجاد روشنایی طبیعی اجزای تاسیسات ، جریان هوا نیز از طریق آنها به گردش در می آید . بقیه ی تاسیسات خدماتی ، در صفحه های دیوارهای مجوف قرار گرفته است.
سال 61-1959 ، کنسول گری ایالات متحده ی امریکا در لو آندا ( آنگولا )
در این طرح ، دو ساختمان پیش بینی شده است : یکی ساختمان اداری و دیگری بنای مسکونی کنسول . لویی کان در هر دو طرح ، بنای مشترکی را برای طرح مساله ی تابش آفتاب و نور شدید و خیره کننده ی آن در نظر گرفته است .
دیوارها به طور مستقل و آزاد ساخته می شود و نورگیرهای شیشه ای وسیع ، توسط آفتاب شکن ها ی مخصوصی محافظت می شود تا آفتاب به صورت مستقیم بر آنها نتابد و نور غیر مستقیم وارد فضای داخلی شود . سقف ساختمان از دو پوشش تشکیل شده است . پوشش خارجی به فاصله ی 80/1 متری پوشش زیرین قرار دارد و از قطعات پیش تنیده بتونی ساخته شده که حالت سایه بان برای سقف زیرین دارد . اسکلت بنا از قطعات بتونی پیش ساخته و دیوارهای آن از بلوک های سیمانی معمولی می باشد .و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بیوگرافی و تحلیل آثار لویی کان , در معماری متاخر ,پاورپوینت بررسی ,لوئیس کان، ,استیلیوفسکی (Schmalowski) ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ورنر پنتون معمار و طراح مشهور دانمارکی
پاورپوینت بررسی آثار آن لاکاتون و ژان فیلیپ واسال
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار رولان مارسل دوبرول
پاورپوینت بررسی اندیشه های ارگانیک در آثار لوکوربوزیه ، ونتوری و لین
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری عبدالعزیز فرمانفرمائیان
پاورپوینت بررسی سیر اندیشه های معماری و آثار هرنان دیاز آلونسو
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار فیلیپ کورتلیو جانسون
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار چارلز ادوارد ژان نرت- گریس لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار رم کولهاس
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار زاها حدید
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار والتر گروپیوس
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار چارلز جنکس (Charles Jencks)
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیلی بر اثار فیلیپ جانسون
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری چارلز جنکز (Charles Jencks)
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری ریچارد راجرز – Richard Rogers
پاورپوینت بررسی آثار و عقاید ژاك فراسكو نظريه پرداز معماري پايدار
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری ریچارد راجرز
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری خوزه رافائل مونئو وایس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد