خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت زندگینامه و آثار ادوارد کلینگ ورث edward killingsworth

   تعدادبرگ: 22 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب
edward killingsworth  در 4 نوامبر 1917 در تفت به دنیا آمد و اصلیتی آمریکایی دارد.
 
 پس از کشف نفت در سیگنال هیل در سال 1921،  اویلمن پدر ادوارد همراه خانواده به  لانگ بیچ نقل مکان کردند . در طول سال های تحصیل ادوارد در  دبیرستان ویلسون، جاه طلبی های اصلی خود را برای تبدیل شدن به یک نقاش در پیش گرفت.
 
اما او به چیزی که  کمی کاربرد بیشتری داشت در دانشگاه جنوب کالیفرنیا تصمیم گرفت.او لیسانس خود را در سال 1940 از (یو سی اس)دریافت کرد و همچنین از موسسه معماری آمریکا مدالی را برای داشتن بالاترین مدارک تحصیلی دریافت کرد.شروع کار حرفه ای ادوارد به دلیل خدمات به سپاه مهندسین ارتش ایالت متحده در جهان به تعویق افتاد.
 
او به عنوان یکی از شرکت کنندگان در هنر و معماری مورد مطالعه در اواسط 1950 شناخته شده است. او  هتل های لوکس متعددی در سراسر جهان و بخش بزرگی از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، دانشگاه لانگ بیچ طراحی کرده است.و در جهان معماری، نام خود را با جنوب کالیفرنیا و اواسط قرن مدرن همراه کرده است.
 
 
به عنوان یکی از معماران بازمانده از گذشته و مطالعه آثار طراحی او  ، ادوارد، ، یک قهرمان آرام در جامعه معماری است. تمام زندگی حرفه ای او او همواره پایدارو کم حرف، دقیق و نسبتا ناشناخته در مقایسه با معاصران جنوب کالیفرنیا بوده است. همراه با چهره های شناخته شده مانند ، پیر کونیگ، کریگ الوود و رافائل سوریانو است، او یکی از تعداد اندکی از ، معماران خوش  فکر جامعه است که مفاهیم غیر متعارف از طرح، فرم و ساختار را در معماری مسکونی مورد آزمایش قرار داد.
 
تاکید بر نوآوری های تکنولوژیک در معماری مدرن او تعریف شده است
 
 
فعالیت معماری:
 
 
 
برای 10 سال اول زندگی کار خود را، ادوارد در کار مسکونی در جنوب کالیفرنیا متمرکز شده بود. وی پروژه های متعددی را در لانگ بیچ طراحی کرد که برنده جایزه و بسیار تحسین شده اند ، از جمله کاخ Opdahl و مجلس فرانک، مطالعه موردی خانه شماره 25 . در اوایل 1960، او گسترش عمل خود را که شامل ساختمان های مدنی و تجاری.بسط داد که هتل هیلتون در سال 1964 او را به عنوان یک طراح هتل مشهور جهان مطرح کرد.
 
طراحی خانه های مدرن زیبا در جنوب کالیفرنیا و هتل های لوکس در هاوایی، اندونزی و کره جنوبی از جمله کارهای مهم اوست. مدت کوتاهی پس از تشکیل (1953) شرکت های معماری ادوارد، بردی و اسمیت، ادوارد شروع به طراحی خانه های کم هزینه در تعداد زیادی کوچک، در میان آنها خیره کننده Opdahl خانه، که در در سال 1958 ساخته شده بود. جان Entenza، سردبیر مجله هنر و معماری، انتخاب ادوارد برای شرکت در این پروژه مورد مطالعه خانه طراحی خانه های مقرون به صرفه مدرن است. او شش خانه های طراحی شده، چهار نفر از آن ساخته شد، بهترین شناخته شده بودن مورد مطالعه خانه شماره 25، خانه ادی فرانک، که در سال 1962 ساخته شده بود
 
 
سبک و شیوه معماری:
 
 
 
ادوارد به لحاظ استفاده از عناصر و فرم و جزییتات معماری جزو معماران مدرنیسم محسوب میشود.استفاده از فرم ساده و بی آلایش و تداخل فضای داخل با خارج توسط شیشه و نور از عمده تفکرات وی در این عرصه است.
 
به لحاظ بازه زمانی و مکانی ادوارد در زمره سبک معماری مدرن متاخر قرار دارد
 
 
 
وجه مشترک طراحیهای وی :ارتباط با فضای خارج و لندسکیپ
 
استفاده از نور؛شیشه  به عنوان عناصر کاربرذی


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , زندگینامه ,آثار ادوارد , کلینگ ورث , edward killingsworth ,edward killingsworth ,معمار برجسته ,معمار خارجی ,معمار سبک مدرن ,بیوگرافی معمار ,معمار برجسته,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار دانیل لیبسکیند
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار آدریان دی اسمیت Adrian Smith معمار برجسته آمریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار سزار پلی معمار برجستهٔ آرژانتینی‌تبار آمریکایی
دانلود,پاورپوینت بررسی بیوگرافی زاها حدید ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی زندگینامه و تفکرات رابرت ونچوری,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی سانتیاگو کالاتراوا (زندگی نامه و مشخصه معماری,pptx
دانلود,پاورپوینت معمار دانیال لیبسکند ,pptx
دانلود,پاورپوینت معرفی معمار فیلیپ جانسون ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معرفی معمار تادائو آندو ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی حرکت، سبک و آثار سانتیاگو کالاتراوا,pptx
ژان پرووه ، بررسی زندگینامه و آثار ژان پرووه (Jean Prouvé) ، پاورپوینت
دانلود,پاورپوینت معرفی زاها حدید و تحلیل آثارش,pptx
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ریچارد جوزف نوترا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و کلیسای جامع کلن اثر پيتر زومتر
پاورپوینت بررسی سطوح مواج و مارپيچي در آثار آلوار آلتو
دانلود ,بررسی بيوگرافی و سير اتفاقات زندگی معمار نيکلای مارکف"Nikolai Markov,پاورپوینت
دانلود ,بررسی بیوگرافی و آثار معمار فرانک لويد رايت Frank Lloyd Wright architect,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار ريچارد راجرز Richard Rogers architect,پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد