خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت زندگینامه و آثار معماری کریس بوس Chris_Bosse

   تعدادبرگ: 18 اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  5


بخشی از مطلب
کریس بوس(30 سپتامبر 1971) معمار متولد آلمان، ساکن در سیدنی. کریس در آلمان و سوییس تحصیل کرد ودر چندین شرکت بزرگ اروپایی قبل از عضویت درشرکت معماران PTW در سیدنی، استرالیا کار کرد.
 
کریس رویکرد متفاوت و منحصر به فردی را به شرکت معماران PTW آورد و به طراحی بسیاری از پروژه های این شرکت استرالیایی شامل مرکزشنای ملی برای المپیک پکن در چین و 9 ساختمان ورزشی  پارک المپیک سیدنی کمک کرد که در سطح بین المللی با تحسین رو به رو شدند.
 کریس طراح اصلی " مرکز ورزشهای آبی پکن" بود که برای المپیک تابستانه 2008 ساخته شد. مرکز بازیهای آبی ملی یا "مکعب آب"، مجموعه ای است در کنار "استادیوم ملی پکن" در محل المپیک. مرکز بازیهای آبی مکعبی شکل، یک قاب فولادی است که توسط غشایی مرکب از ETFE با انرژی کارآمد، موادی شبیه پلاستیک، پوشیده شده است. طراحی "مکعب آب" بر اساس الگوهای سلولی و حبابهای صابون است. بالشهای ETFE آن حالت حبابی را ایجاد می کنند. حبابها انرژی خورشیدی را دریافت می کنند وبه گرمای استخرهای شنا کمک می کنند.  برای سالهای بسیاری، بوس کارش را بر مبنای بررسی محاسباتی ساختارهای ارگانیک و تاثیر مفاهیم فضایی استوار کرد.  تحقیق وی در جستجوی  سازه های غیر معمول { از طریق} سوق دادن مرزهای درک سنتی ساختار و معماری با فرم یابی تجربی و دیجیتالی بوده است.  کریس بوس در مقطع کارشناسی ارشد به اجرای محیط مجازی درون معماری پرداخت. او عضو معماران PTW در سیدنی بود، جاییکه او در حال شکل دادن مقدماتی "مکعب آب" پکن از میان چندین پروژه  بین المللی دیگرش بود.
 کریس موسس آزمایشگاه معماری نظری (L.A.V.A.) واستادیار وعضو نوآوری پژوهشی در دانشگاه تکنولوژی سیدنی است.
LAVA در سال 2007 با دفاتری در سیدنی، اشتوتگارت و ابوظبی تاسیس شد.  اخیرا شرکت LAVA طراحی برج قهرمان جهان مایکل شوماخر(Michael Schumacher World Champion Tower) در ابوظبی؛ هتل  Future Hotel Showcase در آلمان؛ و نصب دو اثر معماری "تهی سبز" ( Green Void) و "ببرهای اریگامی دیجیتالی" (Digital Origami Tigers) در سیدنی را تکمیل کرده است. ببرهای اریگامی دیجیتال سیدنی بوسیله بنیاد جهانی حیات وحش برای سال ببر انتخاب شدند و در ایستگاه مرکزی برلین تا 30 آگوست نمایش داده می شوند. ببرها، برای سال جدید چینی در" Customs House" سیدنی و هفته طراحی کوالالامپور به نمایش درآمدند. { ببرهای اریگامی} توسط کریس بوس از LAVA طراحی شده اند، آنها به فانوسهای سنتی در روش ساختشان، با طراحی لبه های برش خورده و فناوری ساختمان، سنت و نوآوری، از شرق و غرب در یک زمان اهمیت دادند. ببرها اندازه یک واگن باری هستند با 2.5 متر ارتفاع و 7 متر طول اما وزن آنها تنها 200 کیلوگرم است و در ساخت آنها کاملا از مواد بازیافتی، آلومینیوم و Barrisol       ( سیستمی مبتنی بر کشش است با بهره گیری از لبه دور آلومینیوم و ساختار پایه که در مناطق چندگانه ای چون سقف، دیوارها، زیر طبقات شیشه ای و ستونهای ساختگی و یا ساختاری می تواند اعمال شود) استفاده شده است.
اخیرا معماران شرکت LAVA مناقصه ای را برای طراحی یک مرکز خرید درجهت تداوم اکو-شهر مصدر در امارات متحده عربی برنده شدند.  LAVA یک مرکز خرید صحرایی بر پایه مراکز خرید رایج اروپایی که تعامل اجتماعی را تشویق خواهند کرد، در نظر گرفته اند. هر چند آب و هوای خشک مصدرایجاد فضاهای باز را تابع گرمای سوزان بیابان ساخته است، برای بهبود این مشکل و ایجاد مکانی راحت جهت تجمع و خرید،  معماران فناوریهای ساختمانی تطبیق پذیر را ادغام کردند، وبا استفاده کارآمد از انرژی و آب مرکز خریدی خیره کننده خلق کردند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,زندگینامه ,آثار معماری ,کریس بوس ,معماری کریس بوس ,معمار آلمان، , ساکن در سیدنی. , کریس در آلمان ,معمار برجسته,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی و تحلیل فلسفی آثار معماری پیتر آیزنمن
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار آدریان دی اسمیت Adrian Smith معمار برجسته آمریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار سزار پلی معمار برجستهٔ آرژانتینی‌تبار آمریکایی
دانلود,پاورپوینت بررسی بیوگرافی زاها حدید ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی زندگینامه و تفکرات رابرت ونچوری,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی سانتیاگو کالاتراوا (زندگی نامه و مشخصه معماری,pptx
دانلود,پاورپوینت معمار دانیال لیبسکند ,pptx
دانلود,پاورپوینت معرفی معمار فیلیپ جانسون ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی معرفی معمار تادائو آندو ,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی حرکت، سبک و آثار سانتیاگو کالاتراوا,pptx
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل روش های طراحی گرگ لین
ژان پرووه ، بررسی زندگینامه و آثار ژان پرووه (Jean Prouvé) ، پاورپوینت
دانلود,پاورپوینت معرفی زاها حدید و تحلیل آثارش,pptx
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ریچارد جوزف نوترا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و کلیسای جامع کلن اثر پيتر زومتر
پاورپوینت بررسی سطوح مواج و مارپيچي در آثار آلوار آلتو
دانلود ,بررسی بيوگرافی و سير اتفاقات زندگی معمار نيکلای مارکف"Nikolai Markov,پاورپوینت
دانلود ,بررسی بیوگرافی و آثار معمار فرانک لويد رايت Frank Lloyd Wright architect,پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد