خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار آنتونی گائودی

   تعدادبرگ: 220 اسلاید در قالب سه فایل +1فایل هدیه .   قیمت: 9900 تومان   حجم فایل: 16131 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار آنتونی گائودی


آنتونی گودی، کاتالان به طور کامل آنتونی گودی I Cornet، اسپانیایی آنتونیو Gaudi y Cornet، (اسپانیایی متولد 25 ژوئن 1852، Reus، اسپانیا، 10 ژوئن 1926، بارسلونا)، معمار کاتالان، سبک خاص خود را با آزادی شکل، رنگ دلخواه و بافت و وحدت ارگانیک. گاودی تقریبا به طور کامل در بارسلونا یا نزدیک آن کار می کرد. بخش عمده ای از حرفه او با ساخت معبد انحصاری خانواده مقدس (Sagrada Familia)، که در سال 1926 در سال 1926 ناتمام بود، اشغال شد.
زندگی
گوید در کاتالونیا استانی در ساحل مدیترانه اسپانیا متولد شد. از ریشه های فروتن، او پسر کودن بود که در زندگی بعد از او زندگی می کرد، همراه با یک خواهرزاده. گوید هرگز ازدواج نکرد علاقهی اولیه به معماری، او در سال 1869/70 به تحصیل در بارسلونا، سپس مرکز سیاسی و فکری کاتالونیا و شهر مدرن اسپانیا رفت. او تا هشت سال پس از آن فارغ التحصیل نشد، تحصیلاتش توسط خدمات نظامی و سایر فعالیت های متناوب قطع شده بود.

سبک معماری گوید از چندین مرحله گذشت. در ظهور دانشکده معماری والیتی در بارسلونا در سال 1878، وی در مورد پروژه های مدرسه اش مشهور بود، اما وی به سرعت از طریق ترکیبات بی نظیر توده های هندسی که سطوح آن سنگ آجر و سنگ، گیاهان سرامیکی گیاهان و گلدان یا خزندگان سنگی بسیار متحرک است. اثر کلی، اگرچه نه جزئیات، موریه یا Mudjjar است، به عنوان مخلوط ویژه اسپانیایی از طراحی مسلمانان و مسیحی نامیده می شود. نمونه هایی از سبک مودجار او Casa Vicens (1878-80) و El Capricho (1883-85) و کاخ Güell Estate و Güell بعد از 1880s هستند، اما El Capricho در بارسلونا قرار دارد. بعد، گادي با امكانات پویا سبک های تاریخی، گوتيك در کاخ اسقفی، آستورگا (1887-93) و كاسا د لاوس بوتینس، لئون (1892-94)، آزمایش كرد. و باروک در Casa Calvet در بارسلونا (1898-1904). اما پس از 1902، طرح های وی از عناوین سبک های معمول استفاده می کردند.


فهرست مطالب
نهضت هنر نو یا آرت نئو
زندگی نامه آنتونی گائودی
معرفی آثار آنتونی گائودی
کلیسای ساگرادا فامیلیا یا کلیسای خانواده مقدس
مدرسه ساگرادا فامیلیا یا مدرسه خانواده مقدس
خانه کاسا میلا
پارک گوئل
ویلا bellesguard
سرداب کلیسای کواونیا گوئل
خانه کالوت
خانه فرناندز و آندرس
کاخ اسقف
خانه ویسنز
کاخ گوئل
مجموعه ساختمانی Finca Guel
خانه باتلو
آنتونی گائودی و ویکتور ارتا
ویکتور ارتا


کلمات کلیدی مرتبط:
نهضت هنر نو یا آرت نئو ,زندگی نامه آنتونی گائودی ,معرفی آثار آنتونی گائودی ,کلیسای ساگرادا فامیلیا ,کلیسای خانواده مقدس ,مدرسه ساگرادا فامیلیا ,مدرسه خانواده مقدس ,خانه کاسا میلا ,پارک گوئل ,ویلا bellesguard ,سرداب کلیسای کواونیا گوئل ,خانه کالوت ,خانه فرناندز و آندرس ,کاخ اسقف ,خانه ویسنز ,کاخ ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معمار چارلز بولفینچ (1763-1844)
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معمار معاصر گابریل گورکیان
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی معماری و زندگینامه وارطان هوانسیان - 37 اسلاید
اسکار نیمایر,دانلود ,بررسی آثار و زندگی نامه, -پاورپوینت
دانلود پاورپوینت تحلیل آثار لویی کان
دانلود پاورپوینت بررسی تاریخ معماری معاصر ایران از سال 1332 تا 1357
دانلود پاورپوینت لویی کان
دانلود پاورپوینت انديشه ها ، بیوگرافی و آثار اسکار نیمایر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد