خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت زندگینامه و آثار یوهانس کراهن Johannes Krahn

   تعدادبرگ: 35 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  3


پاورپوینت زندگینامه و آثار یوهانس کراهن Johannes Krahn 
 
بخشی از مطلب
یوهانس کراهن از سال 1923 تا 1927 در کالج های فنی آفن باخ  معمار ی خواند.وی تحصیلاتش را از 1927 تا 1928 در مدارس کارخانه کلن به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد از دومینیک بوم ادامه داد.جایی که او را به ساختمان کلیساها علاقه مند کرد.کراهن برای آینده ی حرفه ای خود  از سال 1928 تا1940 با رودولف شوارتز کار کرد. او به عنوان مهندس عمران  از دانشگاهRWTH Aachen  فارغ التحصیل شد.
 
بین سال های 1940 و 1945، Krahn در موقعیت ارشد در شرکت معماری هربرت Rimpl در برلین مشغول به کار شد .
 
در فرانکفورت وی مسئولیت بازسازی کلیسای سنت پل بعد از جنگ جهانی را بر عهده داشت.که در سال 1947 شروع شد.او به طور قاطع فعالیت خود را در به ریاست مدرسه هنر سیاه از آخن ادامه داد و از سال 1954 او  به عنوان استاد معماری در مدرسه Städel در فرانکفورت بود.  و در سال1954 وی آسمان خراش های اولیه را در فرانکفورت کامل کرد.
 
ساختمان کلیسا او سنت وندل، فرانکفورت (1957) با لوکوربوزیه از لحاظ مواد و جریان نور مقایسه شده است
 
در 1965 کراهن تنوعی در ساختار با شیشه و بتن در خیابان وندل در سنت مارتین، خلق کرد.
 
در 1966 سنت سباستین را در فرانکفورت ساخت. در  1973 با همراهی   ریچارد هایل، شهر سازی را در فرانکفورت شروع کرد.
 
در طول آخرین پروژه ی یوهانس کراهن در سال1974 در طراحی خیابان جایلز در شهر بن مرد  و  بعداز مرگ یوهانس کراهن  این پروژه به پسر وی (شرکت فرانکفورت) سپرده می شود.
 
 کراهن در دانشکده صنایع دستی و هنر  آخن معلم بوده واز سال 1954 به تدریس معماری در Städelschule فرانکفورت پرداخت.او مدیر Städelschule از سال 1965 تا 1970 بوده است. با فداکاری به جزئیات او بر عملکرد,ساخت وساز و مواد,و خودداری از زینت خالص تاکید میکرد.
 
جوایز:
 
·        1955 عضو آکادمی هنر، برلین
 
·        1951 مدال طلا برای Krahn-Stuhl (صندلی Krahn) در دی( 3بار). 9 میلان
 
 
 
 
جان Krahn در ماینز متولد شدواز سال 1923 کارآموزی وی در مدرسه ی آفن باخ در هنرهای های کاربردی آغاز می شود.او در سال 1924 به مدرسه  عالی معماری  در آفن باخ ودر سال 1927 به مدرسه ی کارخانه ی کلن راه یافت جایی که او یک دانشجوی کارشناسی ارشد از دومینیک بوم بود به گرایش های معماری مدرن کلیسای کاتولیک منجر می شود.
 
سال 1929در آخن در دانشگاه فنی تحت نظر پروفسور کارلinger l مطالعات خود را  به عنوان یک مهندس متخصص در مهندسی سازه بست داد. علاوه بر آموزش دانشگاهی که تا سن 20سالگی تحت سلطه ی آن بود جهت گیری به کار فرم و سبک صنعتگر قوی خود داشت. علاوه بر این هنر و صنایع دستی از جنبه های تاثیرگذار ی بودند که Krahn  در این سال ها از دومینیک بوم و رودولف شوارتز نیز مشخص تر بوده است.
 
سال1928-1930 او برای نخستین بار قاطعانه درگیر ساخت وساز کلیسای عیدبن عیسی در آخن بود.وی بعد از جنگ جهانی دوم مشغول ساخت ساختمان های خصوصی شد.
 
 همراه با رودولف شوارتز، یوجین بلانک و Gottlob  Schaupp  Krahn در بازسازی کلیسای سنت پال ، که از مجلس ملی آلمان در سال 1948 بازسازی شده دخالت دارند. کلیسای سنت پل در ساختار نمادین از معماری خود بیان جوان جمهوری فدرال است.
 
از ویژگیهای معماری Krahns  برجسته  پذیری بود.در حال حاضر  نیز  در پنجره های بیرون زده نما از اتاق زیر شیروانی.وجود دارد. به خصوص از اواسط دهه پنجاه به دنبال کیفیت مجسمهبودن یکی از ویژگی های ساختمان های آن است..
 
، در مادیت از کلیساهای خود، تاثیر لوکوربوزیه منعکس شده.
 
Krahn  از طریق استفاده متضاد از شیشه ای و ساخت مواد استخراج سنگ و بتن ایجاد ترکیبی از وزن های نوری و شفافیت، ایجاد یک اثر فضای مقدس تولید می شود.
 
در سال 1954 به عنوان یک معلم منصوب شد.
 
سال 1950،به بازسازی مدرسه Städel در فرانکفورت  پرداخت.
 
در دهه هفتاد، او وارد همکاری با معمار ریچارد هایل شد و ساخت آسمان خراش شهر برای بانکدار فارسی علی سلمی آغاز مرحله جدیدی از  رونق ساخت و ساز بلند در مرکز شهر فرانکفورت شد
 
سرانجام وی در طول تعطیلات  در تیسینس در سن 66 سال می میرد.
 
. پس از مرگ او دفتر ریچارد هایل به کار خود ادامه خواهد داد. علاوه بر Giefer و Mackler، گرهارد وبر و اتو اپل جان Krahn یکی از مهم ترین معماران فرانکفورت پس از جنگ جهانی دوم است.
 
 Krahn را به عنوان یک نماینده از ویژگی های نسل او  می شناسند..
 
آثار:
• عید بدن عیسی کلیسای آخن (1930، به عنوان کارمند رودولف شوارتز)
• بازسازی کلیسای سنت پل (1947. از کارکنان رودولف شوارتز)
• سفارت فرانسه، بد Godesberg (1950/52)
• بازسازی از موسسه هنر Städel، فرانکفورت (1953)
• کندوی عسل خانه، فرانکفورت (1954)
• ستاد فرانکفورتر Sparkasse (1955/1956)
• کلیسای کاتولیک سنت وندل، فرانکفورت (1956)
• صفحه اصلی از آموزش و پرورش کاتولیک بزرگسالان (با کلیسای کوچک)، فرانکفورت (1965)
• کلیسا کلیسای کاتولیک سنت سباستین، فرانکفورت (1966)
• کلیسا کلیسای کاتولیک سنت مارتین، Idstein (1965) [1]
• خوابگاه کاتولیک فردریش Dessauer در فرانکفورت-هوسن (1966)
• شهر خانه من (1973، به همراه ریچارد هایل)، محبوب به نام سلمی Hochhaus.
• کلیسا کلیسای کاتولیک سنت جایلز، روستای بن، بوش، پیش نویس (1974)، به اعدام با Krahn لارنس سوئر، فرانکفورت (1978-1980)
 
سنت عید بدن عیسی (آخن)
 
کلیسای منطقه سابق تحت نام "مقبره مقدس"  از نوامبر 2006 جای نگهداری خاکستر مردگان برای تدفین گلدان استفاده می شود.
 
ساختمان کلیسا از مکعب بسیار کم عمق سفید (شبستان) و 40 متر ارتفاع که با سقف شیروانی پوشش داده شده وبرج ناقوس با یک سطح مقطع مربع تشکیل شده است.
 
در داخل، رنگ فقط رنگ سفید و سیاه و سفید استفاده می شود: در و دیوار به طور کامل سفید دیوار محراب سفید در مقابل سیاه و سفید از سنگ محراب و کف و همچنین با اصطبل تاریک .پنجره های. کوچک ایجاد شده نیز  در  قسمت بالایی در منطقه محراب بی رنگ می باشد.
 
پیدایش:
 
با برنامه ریزی، این پروژه توسط معمار رودولف شوارتز ، که به عنوان مدیر دانشکده هنرهای کاربردی آخن توصیه کرده بود، راه اندازی شد.
 
به عنوان یک پرسنل سیاه و سفید،هانس Schwippert و یوهانس Krahn معماران درگیر در پروژه بودند.
 
کلیسای سنت پل
معماری
 
کلیسای سنت پل
 
 
کلیسای سنت پل در فرانکفورت 1789-1833 بعد از تخریب کلیسای فرانسیسکن در قرون وسطی ساخته شده بود.
 
در مارس 1944 پس ازجنگ جهانی دوم حمله  به  کلیسای سنت پل سوخته ,بازسازی شده به عنوان اولین ساختمان تاریخی در فرانکفورت است. برای صدمین سالگرد مجلس شورای ملی، او در ۱۸  مه 1948 به عنوان یک خانه از تمام آلمانی ها بازگشایی شد. آن زمان، او یک اثر ملی است و برای نمایشگاه ها و رویدادهای عمومی استفاده می شود.
 
 
کلیسای سنت پل ساختمان مرکزی بیضی شکل نئو کلاسیک ، که در ضلع جنوبی یک برج سه طبقه با پلان مربع است. جبهه ورودی برج یک شیروانی، است که توسط دو نیم ستون  تزئین شده است.
 
نمایشگاه ها
 
در سالن انتظار از زیر زمین در سال 1985 نمایشگاه دائمی "کلیسای سنت پل برگزار  شده .برای 150 امین سالگرد مجلس شورای ملی نماد آزادی های دموکراتیک و وحدت ملی "در سال 1998 راه اندازی و به روز و تجدید نظر شده است
 
در طول سال، پانل های متعدد و آثار تاریخی  برای بزرگداشت افراد مهم و یا رویدادی در تاریخ آلمان به نمای بیرونی کلیسا متصل شد، .در برج کلیسای سنت پل از سال 1964 یک بنای یادبود برای قربانیان ناسیونال سوسیالیسم واقع شده است. 
 
Bienenkorbhaus
 
کندوی عسل خانه یک دفتر شناخته شده و ساختمان تجاری در 1950 است و یکی از اولین آسمان خراش ها در شهرستان فرانکفورت  است. . . خانه در 1953-1954 وتوسط یوهانس Krahn معمار ، ساخته شده بود،
 
 
 
برنامه ریزی و ساخت و ساز 
 
پیش نویس  این طرح را Krahns به دنبال داشت ساختار غالب یک فضای شهری و نقطه شهری و کاربردی بین خیابان و میدان شهر جدید است. ساخت و ساز به سرعت رفت و تنها هفت ماه به طول انجامید. در 6 اوت 1954 در خانه باز شد.
 
ساختمان:
 
ارتفاع 43 متر به بالاترین ساختمان در فرانکفورت پس از جنگ معروف است.  این یک ساختار بتن مسلح است. سه طبقه می باشد که طبقه همکف و اول طبقه فوقانی هر دو شامل خرید بازی است طبقه های بالایی توسط دفاتر مورد استفاده قرار گرفت
 
کندوی عسل خانه
 
در ماه مارس 1981، کندوی عسل توسط یک اتصال کوتاه در ویترین مغازه در آتش آمدند و سپس به طور کامل بازسازی شد، که همچنین نما نیز تغییر یافت: پنجره فولاد ملیله دوزی با قاب آلومینیومی گسترده و زیر زمین را با عناصر آلومینیوم پوشیده شده بود جایگزین شد. بانک های پس انداز هنوز هم به عنوان مستاجر اصلی در ساختمان باقی مانده است.  بازسازی نما، این محقق نشد و فقط تمیز شد. تنها زیر زمین غارت شده و بازسازی شده و سازگار با فرمت جدید. در 24[آوریل 2009، هتل بازگشایی شد.
 
سفارت جمهوری فرانسه (بن)
 
سفارت جمهوری فرانسه در جمهوری فدرال آلمان 1955-1999  .ساختمان اداری سفارت ، ساخته شده در سال 1950 و 1952،بین جاده راین و جاده به بانوی چپل بالاتر از  هتل های راین.
 
معماری
 
دو ساختمان های اداری سفارت فرانسه 3-4 طبقه بود قاب فلزی ، ملبس با تراورتن با زمین های شیب دار به سمت جاده راین، تعداد طبقه افزایش یافته است. . راه پله نرده لعاب شد و  نرده های بالکن ساخته شده آنودایز آلومینیوم و پنجره ها دارای پروفیل های فولادی .
 
„به بیان Krahn جذابیت فرانسه در ساختمان این است که سبکی شاد، ظریف در جزئیات دارد.
 
خیابان وندل (فرانکفورت):
 
کلیسای کاتولیک سنت اسپیرال در فرانکفورت منطقه زاکسنهاوزن بین 1955-1957 توسط معماریوهانس Krahn ساخته شده بودو به سنت وقف شده است
 
این کلیسا روی تپه زاکسنهاوزن در یک منطقه مسکونی در لبه Südfriedhofs واقع شده است، و توسط یک مرکز و یک مهد کودک کامل می شود
 
معماری
 
این حدود 42 متر طول، 15 متر عرض و 16 متر ارتفاع دارد. .به سمت شمال غربی بالا می رود، حدود 34 متر برج ناقوس بالا می رود در شمال شرق، توسط یک کلیسای کوچک  تکمیل میشود.
 
دیوار از سنگ تراشی متشکل از آوارtrachyte ساخته شده .  شانزده ستون حمایت از پانل های دیوار، که توسط باند افقی و عمودی پنجره ها تقسیم شده است.آنها باعث این تصور که دیوارهای سنگی سنگین معلق در هوا بالاتر از سطح زمین. . پنجره های گسترده ای در سمت جنوب در اوج محراب واقع شده است. این کلیسا در ۱۰نوامبر 1957  وقف و سال 1976، توسط یک مرکز جدید یوهانس Krahn با پسرش تکمیل شده است
 
تجهیزات:
 
پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده در سمت جنوب بود . صلیب عیسی محراب از برنز است . در کلیسای کوچک یک مجسمه های چوبی مدونا و کودک از segnendem فرن 14 وجود دارد
 
جامعه و تاریخ:
 
 در سال 1938، به کارگردانی معمار مارتین وبر در یک سایت آبجوسازی سابق ,کلیسا به طور موقت برای جامعه  ساخته  شده است.  این به سختی در طول جنگ آسیب دیده بود و در سال 1957 توسط ساختمان جدید از کلیسای سنت وندل جایگزین شد . . امروزکلیسای شهرستان سنت  وندل بخشی از فضای معنوی زاکسنهاوزن-Oberrad است
 
سنت سباستین (فرانکفورت)
 
کلیسای سباستین یک کلیسای کاتولیک در شهرستان شمال غربی فرانکفورت است ، که این اثر تاریخی فرهنگی به نام بنای یادبود حفاظت است.
 
 
 
شرح:
 
مجموعه متشکل از مکعب های ساختمان تخت مسقف و یک برج ناقوس جداگانه. . همچنین، برج کلیسا متشکل از سنگ های خشن قطع کننده است. ساختار مکعبی که توسط دیواره ی به سمت داخل خم شده مشخص می شود.  آنها از بتن ساخته شده اند در حالی که توسط مفاصل شیشه ای عزل شده اند کنار دیوار ها از قلوه سنگ پوشیده شده است. در سمت شمال یک کلیسای کوچک به آن وصل شده است. . مفاصل شیشه ای در و دیوار و سقف مسطح خلاقانه از یکدیگر جدا شده اند.درب اصلی به سمت غرب باز می شود .
 
شهرستان خانه من
 
 
 
 
اطلاعات عمومی
     
 
 زمان ساخت و ساز :
     
 
 1971-1974
 
سبک :
     
 
 سبک بین المللی
 
 معماران :
     
 
Johannes Krahn , Richard Heil یوهانس Krahn ، ریچارد هایل
 
 
 قوانین و مقررات :
     
 
 ساختمان اداری، بانک
 
 مالک :
     
 
DZ Bank DZ بانک
 
 مشخصات
 
 ارتفاع :
     
 
142,1 
 
 عمق:
     
 
12,1 متر
 
طبقه :
     
 
42 طبقه از سطح زمین
 
فضای محصور :
     
 
200.000  متر مکعب
 
 مواد و مصالح ساختمانی :
     
 
بتون مسلح
 
: ساخت و ساز:
     
 
چارچوب
     
     
 
نشانی
 
 شهرستان:
     
 
 فرانکفورت
 
کشور:
     
 
آلمان
 
تاریخچه:
 
شهر خانه من نیز به عنوان سلمی Hochhaus پس از صاحب فارسی علی سلمی شناخته شده است. . این پروژه بود که در آن زمان بسیار مورد بحث بود. . در شب 23  اوت 1973 در طبقه فوقانی پوسته ساختمان  آتش سوزی رخ داد که تا کنون در سراسر شهرستان قابل مشاهده نبود و بسیاری از تماشاچیان را به خود جلب کرد. . آتش می توانست تا زمان هشت ساعت بعد حذف شود ولی آتش نشانی فرانکفورت هنوز برای انجام عملیات آتش نشانی در این سطح نبود. („این آتش سوزی بزرگ نقطه شروع آتش نشانی مدرن برای ساختمان ها در آلمان بود.
ل
 
ساخت و ساز
 
ساختار این ساختمان بتن مسلح است هسته مرکزی تشکیل شده با ابعاد بیرونی 17.4 متر
 
در  14.2 متر، این بنا پس از بازسازی مصرف انرژی ساختمان را در حدود 35 درصد کاهش می دهد. .  هزینه تبدیل مبلغ  53 میلیون یورو است.
 
  شهر فدرال بن:
 
ارتفاع :
     
 
60  متر
 
 ساکنان :
     
 
4409 نفر (2013 دسامبر 31)
 
 اختلاط :
     
 
1.   اوت 1969
 
 کد پستی :
     
 
53،117
 
 کد :
     
 
0228
 
 منطقه در حومه شمالی است ،حدود 4500 نفر جمعیت دارد. 
 
تاریخچه
 
از قرن دوم، مزرعه در روستای بوش توسط رومی ها مورد استفاده قرار گرفت.  بعدها یک قلعه برای محافظت از مسیر تجارت ساخته شده است.  . 
 
 برنامه ریزی یوهانس  (1908-1974)، پسر او (نیز جان) قصد دارد همراه با معماران لورنز و سوئر (Krahn لارنس سوئر، فرانکفورت) در در سال های 1978-1980 ادامه دهند 6پانل محراب خانه های یادگاری انگلبرت I.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,زندگینامه ,آثار یوهانس کراهن , Johannes Krahn ,معمار مطرح ,معمار مدرن ,معمار خارجی ,مشهورترین معماران ,معماران ناشناخته ,معمار سبک مدرن ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لئون باتیستا آلبرتی
پاورپوینت بررسی 5 درس از سخنرانی نورمن فاستر در باربیکان
بیوگرافی و آثار اوژن فلاندن نقاش و معمار فرانسوی ، پاورپوینت بررسی اوژن فلاندن
پاورپوینت بررسی 5 ایده لوکوربوزیه در معماری - Le Corbusier
ژان پرووه ، بررسی زندگینامه و آثار ژان پرووه (Jean Prouvé) ، پاورپوینت
کنگو کوما ، بررسی زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما ، پاورپوینت
دانلود رایگان پاورپوینت بررسی آثار والترگروپيوس
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ریچارد جوزف نوترا
پاورپوینت بررسی عقاید ایده ها و نظریات فیلیپ جانسون
پاورپوینت بررسی سبك معماري و کارهای لوكوربوزيه
پاورپوینت بررسی تاريخچه زندگي ، سبك ، تجزيه و تحليل آثار لوكوربوزيه ، پدر معماري و يكي از پيشگامان معماري مدرن
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار فرانک گهری
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانک گهری
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی رولان (رولاند) مارسل دوبرول
پاورپوینت بررسی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار تادائو آندو
دانلود ,زندگینامه معمار دانیل ليبسکيند Daniel Libeskind ,پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد