خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت زندگینامه و آثار دانیل هادسون برنهایم

   تعدادبرگ: 45 اسلاید   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 2253 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت زندگینامه و آثار دانیل هادسون برنهایم
 
بخشی از مطلب
دانیل هادسون برنهام ( 4 سپتامبر، 1846-1 ژانویه، 1912) یکی از معماران شیکاگو بود که نقش مهمی در توسعۀ اولیۀ آسمانخراش آمریکایی داشت. وی تا سال 1891 با جان ولبرن روت (1850-1891) همکاری کرد. این دو معمار جوان در سال 1872، زمانیکه هردو طراح دفتر کارتر، دریک و رایت در شیکاگو بودند، یکیدیگر را ملاقات کردند. در طی سالها آنهامشارکت موفقیت آمیزی را با یکدیگر شکل دادند، برنهام کارهای دفتری را سازماندهی می کرد و در سایت کار می کرد و روت طراحی ها را انجام می داد، تا سال1891که  روت از دنیا رفت. مهمترین موفقیت آنها ساختمان Monadnock در شیکاگو، به صورت یک رشته خانه های جمعی، بود که به عنوان نقطه عطفی در اجرای سازه های فولادین محسوب می شود. پس از مرگ روت (Root) برنهام به کارش ادامه داد که اغلب به صورت همکاریهای موقت با سایر طراحان- معماران بود.  برنهام در شیکاگو ترقی کرد. او خیلی زود تجاربی در یک دوره محدود به عنوان طراح در شرکت ویلیام لی بارون جنی(William Le Baron Jenney)، که به عنوان پدر آسمانخراش نامیده می شود، به دست آورد.
برنهام به عنوان معمارمسؤول برای World Columbian Exposition ، 1893، " شهر سفید"  را بر اساس معماری کلاسیک در یک طرح به یاد ماندنی، بخردانه و زیبا طراحی کرد.  برنهام ساختمان Flatiron در نیویرک (1902) و ساختمان زیبای Union Station ( واشنگتن دی سی) را طراحی کرد (Union Station ، یک ایستگاه قطار تشریفاتی است که به منظور ورودی واشنگتن دی سی طراحی شد و در سال 1907 گشایش یافت . این ساختمان یکی از مشهورترین و شلوغترین مکانها در واشنگتن دی سی است و هرساله 32 میلیون نفر از آن بازدید می کنند)، برنهام همچنین مأمور کمیسیون U.S. Philippine به منظورتهیه طرحهایی برای شهرهای استعماری Baguio و Manila در سال 1904 بود. در سال 1905 برنامه Manila به کمیسیون ارائه شد.
در سال 1909 دانیل برنهام و دستیارش ادوارد بنت (Edward H. Bennett) طرح {شهری} شیکاگو را آماده کردند، برنامه هایی که برای آینده شیکاگو طراحی شدند. آن اولین طرح جامع برای رشد کنترل شدۀ یک شهر امریکایی بود، یک شهر حاصل جنبش  " زیبا سازی شهری"( City Beautiful). طرح شامل پیشنهادهای بلند پروازانه برای کنار دریاچه و رودخانه و اعلام اینکه هر شهروند باید در نزدیکی محل سکونتش به یک پارک دسترسی داشته باشد. درخواست برای طرحهای برنهام جهت اجرا در دیگر شهرها ادامه یافت همچون: کلیولند(Cleveland)، سان فرانسیسکو، و Mall در واشنگتن دی سی(National Mall  یک پارک ملی باز است در مرکز شهر واشنگتن دی سی، پایتخت ایالات متحده امریکا. National Mall یک واحد از National Park Service (NPS) است که  بوسیله National Mall and Memorial Parks اداره می شود. )
 
برنهام در طول حیاتش مسوولیتهای مختلفی را بر عهده گرفت، همچون ریاست موسسه معماری امریکا در دو دوره. در سال 1912، زمانیکه او در هایدلبرگ، آلمان از دنیا رفت، شرکت وی ( D.H. Burnham and Co. ) یکی از بزرگترین شرکتهای معماری جهان بود. معمار برجسته ، فرانک لوید رایت بر این باور بود که: " برنهام به نحوی استادانه از روشها استفاده کرد... فردیکه علاقمند به شرکت در ساخت و سازهای عظیم بود... شخصیت قدرتمندش و عالی بود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , زندگینامه ,آثار دانیل هادسون برنهایم ,کارهای دانیل هادسون برنهایم ,معماری دانیل هادسون برنهایم ,دانیل هادسون برنهایم ,معمار مطرح ,معمار برجسته ,معمار امریکایی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار اتو یوجین آدامز معمار امریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار کنستانس آدامز معمار امریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ماکس آبراموویتز معمار امریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری جولیان فرانسیس آبله معمار امریکایی
ژان پرووه ، بررسی زندگینامه و آثار ژان پرووه (Jean Prouvé) ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار ریچارد جوزف نوترا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی آثار و کلیسای جامع کلن اثر پيتر زومتر
پاورپوینت بررسی سطوح مواج و مارپيچي در آثار آلوار آلتو
دانلود ,بررسی بيوگرافی و سير اتفاقات زندگی معمار نيکلای مارکف"Nikolai Markov,پاورپوینت
دانلود ,بررسی بیوگرافی و آثار معمار فرانک لويد رايت Frank Lloyd Wright architect,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار ريچارد راجرز Richard Rogers architect,پاورپوینت
دانلود ,بررسی نورمن فاستر Norman Foster architect,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار معروف برنارد چومی,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار هوشنگ سیحون,پاورپوینت
دانلود ,بررسی کامران دیبا به همراه 5 تا از آثار معروفش,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار مایکل گریوز,پاورپوینت
دانلود ,بررسی آثار گروه معماری بیگ BIG,پاورپوینت
دانلود ,بررسی زندگی نامه و آثار معمار فرشید موسوی,پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد