خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
معماری/ پروژه های رو.ستا
 
فهرست مطالب: دانلود,اتوکد طراحی خانه روستایی در اقلیم سرد,dwg

   تعدادبرگ:    قیمت: 32500 تومان   حجم فایل: 7123 kb  تعدادمشاهده  0


دانلود,اتوکد طراحی خانه روستایی در اقلیم سرد,dwg
 
 مطلب مفید 
ویژگی اقلیم سرد
کوهستان‌های غربی که دامنه‌های غربی رشته کوه‌های مرکزی ایران را شامل می‌شوند با توجه به این که میانگین دمای هوا در گرمترین ماه سال در آن‌ها بیش از ۱۰و میانگین حداقل دمای هوا کمتر از ۳- درجه سانتیگراد است. گرمای شدید دره‌ها در تابستان زیاد و در زمستان بسیار کم است. زمستان‌های طولانی، سرد و سخت بوده و چندین ماه از سال زمین پوشیده از یخ است. میزان بارندگی در تابستان کم و در زمستان زیاد است. فصل بهار کوتاه بوده و زمستان و تابستان را از هم جدا می‌کند. شهر هایتبریز ،ارومیه، سنندج وهمدان را می‌توان در این اقلیم قرار داد.  در سراسر این منطقه ازآذربایجان تافارس زمستان‌ها به شدت سرد است سرما از اوایل آذر ماه شروع می‌شود و تا آخر فروردین ماه کم وبیش ادامه می‌یابد. 
 
 
 
پروژه معماری طراحی خانه روستایی در اقلیم سرد در ۸۰ متر مربع طراحی شده است و شامل تمامی مدارک طراحی می باشد و فایل نهایی این پروژه با استفاده از نرم افزار اسکیچاب مدل سازی شده است. این پروژه با نمای سنگی و پنجره های کوچک و همچنین طراحی پلان بسته تمامی ویژگی های معماری اقلیم سرد را دارا می باشد. 
مدارک موجود در طراحی خانه روستایی در اقلیم سرد
 
    پلان فنی
    نما
    برش
    رندر های با کیفیت
    فایل ۳d skb
 
پلان
پلان
 
این پروژه در یک طبقه بروی همکف و همچنین یک بهار خواب به عنوان یک فضای خلوت و خصوصی طراحی و در نظرگرفته شده است پلان طبقه همکف  پروژه معماری خانه روستایی در اقلیم سرد شامل فضای پارکینگ به عنوان یک فضای مستقل می باشد این فضا دارای دسترسی از فضای نشیمن فضای آشپزخانه و همچنین فضای بیرون که به عنوان دسترسی اصلی در نظر گرفته شده است،می باشد همچنین طبقه همکف این پروژه معماری به فضاهای آشپزخانه که این فضا نیز خود دارای یک فضای مطبخ می باشد. فضای نشیمن و فضای غذاخوری و سرویس های بهداشتی به عنوان در نظرگرفته شده برای این طبقه میباشد.
پلان طبقه اول و بهار خواب
 
طبقه همکف خانه روستایی در اقلیم سرد  شامل دو اتاق خواب و همچنین یک اتاق خواب مستر برای والدین  می باشد  یک اتاق کار نیز برای اعضای خانواده طراحی و در نظرگرفته شده است. این طبقه کاملا خصوصی طراحی شده است. فضای بهار خواب این پروژه به مساحت ۲۲ متر مربع طراحی و در نظر گرفته شده است.
فرم بنا
 
برودت بسیار زیاد هوا در بخش عمده ای از سال در منطقه کوهستانی ، باعث شده است تا حداکثر استفاده از تابش آفتاب.بهره گیری از نوسان روزانه دما ، حفظ حرارتی و جلو گیری از باد سرد زمستانی در فضاهای مسکونی امری ضروری گردد که در این پروژه معماری تماما لحاظ شده است. در این پروژه معماری فرم بنا در جهت مقابله با سرمای شدید طراحی و اجرا شده است .
فرم بام این پروژه معماری
 
انتخاب بام های مسطح در اقلیم سرد مشکلی ایجاد نمی نماید چرا که با نگهداری برف بر روی بام ازآن به عنوان عایق حرارتی در مقابل سرمای زیاد هوای خارج که چندین درجه کمتر از درجه حرارت برف است استفاده می شود که این خود از بهترین ویژگی های طراحی در اقلیم سرد وکوهستانی می باشد که همچنین در این پروژه معماری رعایت گردیده است . دو جداره بودن سقف بنا در این اقلیم برای حفظ گرمای بنا حائز اهمیت است .
اتاق های کوچک با ارتفاع کم
 
در نواحی کوهستانی که در واقع محل مورد نظر برای طراحی این پروژه می باشد ،از ایجاد اتاق ها و فضاهای بزرگ داخل بنا اجتناب شده است چرا که با افزایش سطح تماس آنها با فضای سرد بیرونی ، گرم کردن این فضای وسیع مشکل خواهد بود .بنابراین در این پروژه معماری سقف اتاق ها را پائین تر از اتاق های مشابه در سایر حوزه های اقلیمی در نظر گرفته شده است تا حجم اتاق کاهش یابد و سطح خارجی نسبت به حجم بنا حداقل گردد . ارتفاع کم سقف در تالار ها و اتاق های مهم و طاق راسته ها و حجره های بازارهای مناطق کوهستانی نیز مشهور است.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود,اتوکد طراحی خانه روستایی در اقلیم سرد,dwg , , مطلب مفید ,ویژگی اقلیم سرد ,کوهستان‌های غربی که دامنه‌های غربی رشته کوه‌های مرکزی ایران را شامل می‌شوند با توجه به این که میانگین دمای هوا در گرمترین ماه سال در آن‌ها بیش از ۱۰و میانگین حداقل دمای هوا کمتر از ۳- درجه سانتیگراد است. گرمای شدید دره,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روستای اخته چی قائم شهر
پاورپوینت بررسی روستا قادیکلا ساری بهمراه نقشه هاي اتوكد
پاورپوینت بررسی روستاي دركش بجنورد خراسان
پاورپوینت بررسی روستای فخر داوود مشهد
پاورپوینت بررسی روستاي مايان طرقبه مشهد
پاورپوینت بررسی روستای حطیطه بردسکن
پاورپوینت بررسی روستای دوین مشهد
پاورپوینت بررسی روستای برازق سبزوار
پاورپوینت بررسی روستا شير علي آباد
پاورپوینت بررسی روستاي استون آباد شهرستان بندر گز
پاورپوینت بررسی روستا قره تپه بندر ترکمن
پاورپوینت بررسی روستاي گوش مشهد
پاورپوینت بررسی روستاي آسياب سر شهرستان بهشهر
پاورپوینت بررسی طرح هادی روستای کلاته نو بردسکن
پاورپوینت بررسی دهستان بفروئيه ميبد یزد بهمراه فایل ورد و نقشه هاي اتوكد
پاورپوینت بررسی روستاي بسطاق شهرستان فردوس خراسان طرح هادي
پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای کورانه قزوین
پاورپوینت بررسی روستای احمد آباد خزائی تربت حیدریه
پاورپوینت بررسی معماری روستاي ماژان شهرستان بيرجند
پاورپوینت بررسی طرح هادی روستای ایزی شهرستان سبزوار

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد