خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
معماری/ پروژه های رو.ستا
 
فهرست مطالب: دانلود پروژه روستا ۲ – بررسی روستای کلوان ( البرز )

   تعدادبرگ: 61 اسلاید .   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 4151 kb  تعدادمشاهده  9


۱- معرفی کلی روستا
۱-۱ویژگی های اجتماعی:
تعداد و بعد خانوار: بر اساس اطلاعات سرشماری عمومی تعدادخانوار در روستای کلوان از۶۲ خانوار در سال ۱۳۴۵ به ۷۱ خانواردر سال ۱۳۷۵ رسیده است و بعد از ان بر کوچک تر شدن اندازه خانوار دلالت دارد که این امر بیان روشنی بر افزایش روند مهاجرت طی این سال ها دلالت دارد.
 
دانلود پروژه روستا 2,دانلود پروژه آماده روستا کلوان البرز,پروژه آماده روستا 1,دانلود پروژه روستا 2,پروژه کامل روستا 1 و2,دانلود پروژه درس روستا,دانلود پروژه پاورپوینت روستا,پروژه پاورپوینت روستا 1 و2,پروژه روستای کلوان کرج,دانلود پروژه روستای کلوان,نقشه روستا کلوان,دانلود پروژه روستا در تهران,پروژه روستا در کرج
 
ساختار سنی و جنسی جمعیت: بر اساس اطلاعات اخذ شده از خانه بهداشت از مجموع روستای کلوان در سال ۱۳۸۳ تعداد۳۸ نفر در گروه های سنی ۱۴-۰ سال. تعداد ۱۷۹ نفر در گروه های سنی۶۴-۱۵ و ۳۰ نفر در گروه های سنی ۶۵ سال و بالا تر قرار داشتند. انچه که در خصوص ترکیب سنی جمعیت این روستا حایز اهمیت می باشد پایین بودن نسبت سنی جمعیت در گروه های کمتر از ۱۵ سال نشان می دهد که ترکیب سنی جمعیت این روستا سالخورده می باشد. این ارقام مربوط به افرادی است که سکونت دایم در این سکونتگاه دارند.
 
۲-۱-ویژگی های اقتصادی: فعالیت های اقصادی روستا شامل سه گروه ذیل می باشد.
باغداری :
باغداری مهمترین فعالیت بخش کشاورزی می باشد که نقش اصلی را در تأمین معیشت ساکنین ایفا می نماید. دارد.لازم به ذکر است که عواملی نظیر کوچک بودن قطعات باغی ، عدم امکان به کارگیری روشهای نوین ، عدم برنامه ریزی صحیح و درست در مورد بازاریابی محصولات و فراهم کردن امکانات سموم دفع آفات از جمله مشکلات باغداران محسوب می شود .
 
دامداری و طیور:
دامداری در روستای مورد مطالعه عمدتا” به شیوه سنتی و اغلب در محدوده بافت کالبدی و به صورت پراکنده معمول می باشد . ضمن اینکه برخی از روستاییان در خارج از بافت کالبدی روستا اقدام به پرورش دام و طیور می نمایند . علاوه بر دام ، نگهداری انواع طیور در بین خانوارهای روستایی رایج است چنانکه به طور متوسط هر خانوار روستایی بین ۵ تا ۱۰ قطعه طیور در منزل نگهداری می نماید . همچنین پرورش طیور در سالنهای کوچک و به صورت سنتی از دیگر فعالیتهای زیربخش دام به شمار می رود که در اطراف روستا صورت می پذیرد . بخشی از محصولات تولیدی این واحدها در بازارهای محلی عرضه گردیده و بخش دیگر نیز به مناطق دیگر عرضه می گردد .
 
صنایع دستی:
روستای کلوان دارای دو گونه صنایع دستی می باشد :
 
جاجیم بافی :
از صنایع دستی قدیمی این روستا بوده که امروزه به دلیل مشغله زیاد ساکنان روستا از رونق افتاده و به تدریج در حال فراموش شدن می باشد .
 
سبد بافی :
(به وسیله ساقه های بید مروارید ) که قبلا در روستا انجام می شده ولی هم اکنون کار ساخت آن در شهر انجام می شود و فقط جمع آوری ساقه ها توسط روستاییان انجام می گردد .
 
۳-۱-ویژگی های طبیعی و اقلیمی:
بارندگی
میزان بارش سالانه منطقه تحت تاثیر عواملی چون جریانات جوی وارتفاعات در نقاط مختلف متفاوت است.بیشترین میزان بارش درنواحی شمالی و ارتفاعات اتفاق می افتد که متوسط آن حدود ۳۹۵ میلی متر گزارش شده است.همچنین کمترین میزان بارش در نواحی جنوبی و دشتی شهرستان اتفاق می افتد که متوسط آن ۱۸۲ میلی متر می باشد.
 
جهت وزش باد غالب
به دلیل قرار گرفتن روستای کلوان در کوهپایه های شمال کشور، جهت وزش باد غالب از غرب و شمال غرب می باشد.
کوه به عنوان یک محافظ در برابر باد غالب عمل می کند. همچنین جبهه غربی اکثر خانه های ده بسته است و خود عامل مقاومی در برابر باد غالب می باشد.
 
خصوصیات و شرایط آب و هوایی کلی این منطقه بدین صورت است :
روستای کلوان در اقلیم سرد کوهستانی واقع است .
زمستان های سرد و تابستان های معتدل
بارش اغلب به صورت برف
رطوبت کم هوا
اختلاف دمای شب و روز زیاد
 
دانلود پروژه روستا 2,پروژه کامل روستا 1 و2,دانلود پروژه درس روستا,دانلود پروژه پاورپوینت روستا,پروژه پاورپوینت روستا 1 و2,پروژه روستای کلوان کرج,دانلود پروژه روستای کلوان,نقشه روستا کلوان,دانلود پروژه روستا در تهران,پروژه روستا در کرج
 
 
 
و…
 
 
 
 
 
فهرست مطالب:
۱-معرفی کلی روستا:
۱-۱-ویژگی های اجتماعی
۱-۲-ویژگی های اقتصادی
۱-۳-ویژگی های طبیعی و اقلیمی
۲-ویژگی های جمعیت
۳-ویژگی های کالبدی روستا:
۳-۱-نقشه های پایه:
۳-۱-۱-نقشه پایه اتوکد
۳-۱-۲-عکس هوایی
۳-۱-۳-نقشه کیفیت ابنیه
۳-۱-۴-نقشه طبقات
۳-۱-۵-نقشه قدمت ابنیه
۳-۱-۶-نقشه کاربری زمین
۳-۲-ارزیابی کمی کاربری زمین
۳-۳-ارزیابی کیفی کاربری زمین(سازگاری کاربری ها)
۳-۴-ویژگی های شبکه معابر
۳-۴-۱-عرض معابر
۳-۴-۲-سلسله مراتب معابر
۴-تحلیل فضایی روستا
۴-تحلیل فضایی روستا
۴-۱-سازمان فضایی روستا
۴-۲-سیمای کالبدی روستا
۵-جمع بندی(جدول(swot


کلمات کلیدی مرتبط:
تحلیل روستا کلوان کرج, تحلیل و بررسی روستای کلوان البرز کرج, جدول swot روستای کلوان کرج, دانلود پروزه روستا 1 معماری, دانلود پروژه آماده روستا کلوان البرز, دانلود پروژه درس روستا, دانلود پروژه درس روستا معماری, دانلود پروژه روستا 2, دانلود پروژه روستا در تهران, دانلود پروژه روستای کلوان, دانلود پروژ,
مقالات مرتبط در این دسته
ماسوله گیلان ، بررسی معماری ، پاورپوینت ماسوله ، روستای ماسوله
دانلود,پاورپوینت بررسی روستای شوند در استان همدان,ppt
دانلود ،روستای بوژان، تحقیق ورد
پاورپوینت بررسی و تحلیل روستای اغشت در 43 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دانلود پروژه روستا ۱ – روستای قمیک قزوین ۵۲ اسلاید
پروژه روستای اسپاس شهرستان ابهر زنجان ۴۷ اسلاید – ۴۰ صفحه طرح هادی و نقشه های اتوکد
پروژه کامل روستا ۲ – روستای بهرام آباد اسلامشهر 61 اسلاید + ۲۳ صفحه و نقشه های اتوکد
دانلود پروژه کامل روستا ۲ – پروژه روستای حسنجون طالقان ۷۴ اسلاید + تصاویر و نقشه های اتوکد
پروژه روستا ۲ – پروژه پاورپوینت روستای میمند ۱۴۹ اسلاید – روستای تاریخی و صخره ای میمند
پروژه برداشت از بناهای تاریخی – پروژه کامل روستای ماسوله ۱۱۲ صفحه + عکس و نقشه ها + اسکیس
دانلود پلان های تحلیل روستای باشماق کردستان
دانلود پلان های تحلیل روستای امین الدوله آمل
نقشه های کامل درس روستا استان ایلام روستای نهر غلام ویس
پروژه کامل درس روستا استان ایلام پروژه کامل درس روستا استان ایلام
برداشت از بناهای تاریخی,بنای تاریخی ماسوله ۸۰ صفحه + عکس و نقشه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد