خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
معماری/ پروژه های رو.ستا
 
فهرست مطالب: روستای بهرام آباد از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر

   تعدادبرگ:  61اسلاید + ۲۳ برگ ورد + نقشه های اتوکد   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 652 b  تعدادمشاهده  7


 روستای بهرام آباد از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر

 61اسلاید + ۲۳ برگ ورد + نقشه های اتوکد

روستای بهرام آباد نیز به عنوان یک سکونتگاه روستایی با شاخص ها و خصوصیا شهری در حریم شهرداری اسلامشهر واقع شده است ، از طرف دیگر استقرار روستا در کنار اتوبان تهران – ساوه دسترسی آسان به شبکه های ارتباطی و وجود کانون های پر قدرت جمعیتی نظیر تهران و اسلامشهر در اطراف روستا ، خصیصه های مرکزیت را از این روستا سلب کرده و بدین خاطر روستای بهرام آباد فاقد حوزه ی نفوذ است . فقدان خدمات رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی – درمانی در روستا نیز به عنوان یک عامل منفی عمل کرده و خود روستا از نظر خدماتی تحت نفوذ نقاط پر جمعیت قرار گرفته است . در نتیجه روستای بهرام آباد از نظر خدمات درمانی ( درمانگاه ) و خدمات فرهنگی و خرید های عمده متکی به اسلامشهر می باشد . بیشترین ارتباط خدماتی روستایی به ترتیب اسلامشهر ( به عنوان مرکز بخش و شهرستان ، ده عباس ( به عنوان مرکز دهستان ) و شهر تهران می باشد .
بر اساس آخرین تقسیمات اداری – سیاسی کشور ، روستای بهرام آباد یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر و دهستان ده عباس می باشد . ای روستا در 2 کیلومتری شرق اسلامشهر و در حاشیه شمالی کیلومتر 10 اتوبان تهران – ساوه قرار دارد و از شمال به روستای ترشنبه از غرب به موسی آباد و شهر اسلامشهر از جنوب به اتوبان تهران – ساوه و روستای ده عباس و از شرق به روستای ملک آباد محدود می شود . فاصله روستا تا مرکز دهستان ( ده عباس ) یک کیلومتر و تا شهر اسلامشهر 2 کیلومتر و تا تهران 10 کیلومتر می باشد .
این منطقه جزء کوچکی از دشت تهران محسوب می شود و از آبرفت سیلابی رودخانه کرج به تکامل زمین ساختی رسیده است . روستای بهرام آباد با شیب نامحسوس شمالی – جنوبی در حاشیه ی شمالی اتوبان تهران – ساوه واقع شده و دارای خاک عمیق با بافت ریز است . منطقه ای که روستا در آن استقرار پیدا کرده صاف و هموار بوده و هیچ عارضه ی طبیعی در اطراف آن به چشم نمی خورد . از نظر آب و هوایی نیز روستا دارای ویژگی های آب و هوایی نیمه خشک بیابانی است .

میانگین بارش سالانه از نظر وزش باد روستا تحت تأثیر بادهای غربی است و باد محلی شهریار نیز در فصولی از سال باد غالب روستا به حساب می آید .
بیشترین شدت وزش باد در فصل بهار و زمستان است . درکل می توان گفت کویرهای جنوبی و رشته کوه های البرز تمام عناصر آب و هوایی روستا را تحت تأثیر قرار می دهد و تیپ اقلیمی روستا را به صورت نیمه خشک بیابانی درآورده است .
با توجه به آمار فوق می توان نتیجه گرفت که منطقه مورد مطالعه زلزله خیز  بوده است . مهمترین گسل های منطقه عبارتند از : گسل کهریزک در جنوب منطقه ، گسل ری و پارچین در شرق منطقه به جز زلزله هیچ عارضه ی دیگری روستا را تحت تأثیر قرار نمی دهد .  
تعیین محدوده ی اراضی کشاورزی و منابع طبیعی روستا


کلمات کلیدی مرتبط:
روستای بهرام آباد ,از روستاهای بخش ,مرکزی شهرستان ,اسلامشهر ,معرفی روستا به لحاظ ,موقیت جغرافیاایی , ,ویژگی های جغرافیا یی , , , ,ویژگی های طبیعی , , , , , , ,بررسی سوانح وبلایای طبیعی , , , ,تعیین محدوده اراضی کشاورزی و منابع طبیعی روستا , , , ,بررسی ویژگی های جمعیتی , , , ,تغییر و تحولات ج,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روستاي حصار شالپوش از توابع شهريار
پاورپوینت بررسی روستای شهرستانک وهن آباد رباط کریم
پاورپوینت روستای کُندر کرج حوالی جاده چالوس
پاورپوینت روستای کیگا و طرح هادی روستای کیگا سولقان تهران
پاورپوینت بررسی روستا - شهر
پاورپوینت بررسی و تحلیل روستای بردو تربت جام در خراسان رضوی
پاورپوینت تحلیل انواع سقف های روستایی
پاورپوینت تحلیل معماری پایدار روستای ویون ابيانه
پاورپوینت تحلیل روستای شیاده بابل
پاورپوینت تحلیل روستای ابیانه کاشان
پاورپوینت بررسی روستای اخته چی قائم شهر
پاورپوینت بررسی روستا قادیکلا ساری بهمراه نقشه هاي اتوكد
پاورپوینت بررسی روستاي دركش بجنورد خراسان
پاورپوینت بررسی روستای فخر داوود مشهد
پاورپوینت بررسی روستاي مايان طرقبه مشهد
پاورپوینت بررسی روستای حطیطه بردسکن
پاورپوینت بررسی روستای دوین مشهد
پاورپوینت بررسی روستای برازق سبزوار
پاورپوینت بررسی روستا شير علي آباد
پاورپوینت بررسی روستاي استون آباد شهرستان بندر گز

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد