خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود ،معماري اورشلیم ، پاورپوینت

   تعدادبرگ: 86 اسلاید   قیمت: 4000 تومان   حجم فایل: 2460 kb  تعدادمشاهده  11


دانلود ،معماري اورشلیم ، پاورپوینت
 
بخشی از مطلب
بسیاری از اماکن مذهبی که برای هر سه دین یکتاپرست جنبه تقدس دارد در اورشلیم قرار گرفته است و از جمله: دیوار غربی (دیوار ندبه) که واپسین بازمانده دومین معبد مقدس یهود و مرکز دعا و منبع الهام برای یهودیان در اسرائیل و سراسر جهان می باشد، قبه الصخره (معروف به مسجد عمر) که محل عروج پیامبر اسلام به آسمان محسوب می شود و همچنین مسجد الاقصی که پس از مکه و مدینه، سومین مکان مقدس برای مسلمانان به شمار می رود، باغ گت شمن که برای مسیحیان مقدس است و همچنین کلیسای قبر که به باور مسیحیان، حضرت عیسی از آنجا به آسمان عروج کرد) و دیگر اماکن مقدسی که به نحوی با زندگی و مرگ حضرت عیسی مسیح ارتباط دارد.
 هر ساله نزدیک به دو میلیون بازدید کننده به اورشلیم می آیند تا به تفحص در مراکز تاریخی و اماکن مقدس آن بپردازند و از مظاهر چند قومی و چند فرهنگی این شهر لذت برند. دولت و شهرداری اورشلیم برای نگاهداری از اماکن مقدس ادیان سه گانه و همچنین به هدف نوسازی و زیباتر کردن اطراف آنها همچنان به تلاش ادامه می دهند و هر سال بودجه های ویژه ای برای آن در نظر می گیرند.
پایتخت اسرائیل که از امروز چهل و یکمین سالگرد یکپارچه شدن دوباره خود را جشن گرفته، شهری است که کهنه و نو، قدیمی و مدرن، مذهبی و سکولار، سبک ساختمانی باستانی و شیوه های مدرن معماری در آن در هم  آمیخته و مردان مذهبی با رداهای سیاهرنگ و بلند در کنار دختران  مینی ژوپ پوشیده در یک خیابان به رفت و آمد مشغولند.
از هنگامی که حضرت داوود در سه هزار سال پیش اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل باستانی برگزید، این شهر به گونه ای شگفت آور، همیشه مرکز زندگی و زیست روح و روان و هویت ملی مردم اسرائیل به شمار رفته است. یهودیان در طول دو هزار سال پراکندگی در کشورهای غربت، همیشه به سوی اورشلیم نماز گذاشته و برای بازگشت به آن به نیایش پرداخته اند. یکی از نامهای متعدد شهر اورشلیم واژه "صیون" است که جنبش "صیونیسم" (نهضت بازگشت یهودیان به سرزمین پدری) از این نام گرفته شده است.
و....
 
 
فهرست مطالب:
اورشلیم
اماکن مذهبی
اورشلیم پایتخت باستانی اسرائیل با سه هزارسال سابقه ی تاریخی
نام ها
خیابان کورش
خیابان ویادولورسا
دروازه ی عمود
دروازه ی ساهره
دروازه ی مغاربه
بناهای مذهبی
یهودیت
دیوار ندبه
صخره ی مقدس
صخره در یهود
صخره در اسلام
هیکل سلیمان
تاریخچه به روایت اهل عتیق
موقعیت مکانی
موقعیت معماری
باورها
مدارک(نما مقطع پلان)
مسیحیت
کلیسای مقبره ی مقدس
جتسیمانی
مدارک
اسلام
مسجدالاقصی
مدارک
موقعیت
تقدس
شکلگیری
همسایگان
قبه الصخره
صخره
گنبد
زیبایی
شکل
پلان
درون
روشنایی
بیرون گنبد
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ،معماري اورشلیم ، پاورپوینت ,اورشلیم ,اماکن مذهبی ,اورشلیم پایتخت باستانی ,اسرائیل ,خیابان کورش ,خیابان ویادولورسا ,دروازه ی عمود ,دروازه ی ساهره ,دروازه ی مغاربه ,بناهای مذهبی ,یهودیت ,دیوار ندبه ,صخره ی مقدس ,صخره در یهود ,صخره در اسلام ,هیکل سلیمان ,تاریخچه به روایت اهل عتیق ,موقعیت مکان,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد