خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی مرمت مسجد سرخ مهابادپاورپوینت

   تعدادبرگ: 38   قیمت: 5800 تومان   حجم فایل: 725 b  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت مرمت مسجد سرخ مهاباد در قالب ۳۸ اسلاید نمایشی
 
بخشی از مطالب:
این بنا در مرکز شهر و درکنار رودخانه مهاباد واقع گردیده و از آثار معماری دوره صفوی است که به سال 1089ه-.ق — دوره شاه سلیمان صفوی – به دست حکمران مهاباد، بوداق سلطان، بنا گردیده است .
مسجدجامع سرخ (به کردی: مزگه‌وتی سوور) مربوط به دوره صفوی است و در مهاباد، داخل شهر واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این مسجد یکی از اقدامات مهم عمرانی بداق سلطان مکری میباشد که در سال ۱۰۸۹ بنا گردید و همچنان پابرجا است.
 
مسجد جامع مهاباد تقریبا در مرکز شهر و در داخل بافت قدیم آن قرار دارد و بر اثر تغییر و تحولات شهرسازی مقداری از بافت اطراف آن نوسازی و این بنای قدیمی فعلا در بین مجموعه ای از واحدهای قدیمی و نوساز محصور شده است. مسجد جامع مهاباد بعد از خیابان حافظ و در داخل کوچه مسجد جامع قرار دارد و در ضلع شمالی آن سالن نسبتا بزرگی احداث شده است. این مسجد دو ایوانه و از قدیمی ترین و مهم ترین بناهای تاریخی دوره اسلامی در غرب کشور به شمار می رود و توازن شکل طاق، گنبد و شبستان باعث شده که، پس از گذشت ٣٣٨ سال از زمان ساخت آن، سالم باقی بماند. از نظر مشخصات فنی، شبستان بزرگ مسجد با سه فرش انداز، ١٠ ستون سنگی و حجرات اطراف صحن بسیار موزون ساخته شده و گیرایی روحانی خاصی دارد. مصالح به کار رفته در پی دیوارها، ستونها و کف فرش شبستان از سنگ و دیگر قسمتها از آجر است، مسجد و حجرات اطراف صحن آن، تزئین نشده و سادگی خاصی دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , مرمت , مسجد , سرخ ,مهاباد ,این , بنا در مرکز شهر و درکنار ,رودخانه ,مهاباد واقع گردیده و از آثار , معماری دوره ,صفوی است که به سال 1089ه-.ق — دوره شاه , سلیمان صفوی – به دست حکمران مهاباد، بوداق سلطان، بنا گردیده است . ,مسجدجامع سرخ (به کردی: مزگه‌وتی سوور) مربوط به دوره صفوی است و ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی اصول کلی مرمت بناهای تاریخی شهری
دتایل و جزییات اجرایی مرمت بناهای تاریخی و میراثی شهر گرگان
پاورپوینت بررسی یادمانهای مرمتی قطعنامه ها و منشورها
پاورپوینت بررسی مبانی مرمت و حفظ و مرمت آثار تاريخي
پاورپوینت بررسی مبانی مرمت و حفظ و مرمت آثار تاريخي
پاورپوینت طرح شناخت ، آسیب شناسی و مرمت مسجد 72 تن مقبره امیر ملکشاه سلجوقی
پاورپوینت بررسی طرح مرمت کاروانسرای وکیل کرمان
پاورپوینت بررسی طرح شناخت و مرمت مسجد و مدرسه سپهسالار تهران
پاورپوینت بررسی طرح مرمت مسجد امام تهران با پلان
پاورپوینت بررسی معماری و طرح مرمت مسجد حاج رجبعلی تهران
پاورپوینت بررسی شناخت و مرمت مسجد جامع گلپایگان
پاورپوینت بررسی و تحلیل دخمه سنگی فخریگاه مهاباد
پاورپوینت بررسی معماری و آسیب شناسی حمام لج مهاباد
پاورپوینت بررسی مرمت و احیا بنای مسجد رنگونی ها آبادان
پاورپوینت بررسی طرح مرمت و بازسازی مسجد حاج رجبعلی در شهر تهران
پروژه مرمت و احیا کاروانسرای حسین خانی همدان با فرمت پاورپوینت
پاورپوینت بررسی کلیات آسیب شناسی بناهای تاریخی
دانلود بررسی طرح مرمت مدرسه عمادیه گرگان
دانلود بررسی آشنایی با مرمت ابنیه ( محله عودلاجان )
دانلود بررسی مرمت تکیه بیگلربیگی کرمانشاه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد