خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت الوارهای بازیافتی

   تعدادبرگ: 24   قیمت: 7000 تومان     تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
الوار بازیافتی، چوب به عمل آمده‌است که از چوب‌های بکر و اولیه برای مصارف دیگر بازیافت می‌شود. بیشتر الوارهای بازیافتی از کنده‌ها و تخته‌های بدست آمده از طویله‌های قدیمی، کارخانه‌ها و انبارها به دست می‌آید. هر چند که برخی از شرکت‌ها چوب‌ها را از ساختارهای جدیدتری مانند واگن باری معادن زغال‌سنگ و بشکه‌های شراب به دست می‌آورند. الوارهای قدیمی و بازیافتی عمدتاً به عنوان دکوراسیون ساختمان‌های مسکونی به کار می‌روند، به طور مثال به عنوان دیوار پوش، دیتیل‌های اجرایی، کابینت، مبلمان و پارکت و کفپوش و ... .
 
منابع چوب
 
در ایالات متحده آمریکا، زمانی نقش چوب به عنوان اصلی‌ترین متریال ساختمان‌ها بود. چون محکم بود و در عین حال ارزان و فراوان. امروزه بسیاری از این چوب‌ها که زمانی فراوان بود فقط در مقادیر زیادی از طریق بازیافت قابل دسترس می‌باشند. یکی از چوب‌های معمول برای بازیافت، چوب درخت کاج سوزنی می‌باشد که در طول انقلاب صنعتی برای ساختن کارخانه‌ها و انبارها استفاده می‌شد. درخت کاج سوزنی برگ زمانی عملکردی‌ترین چوب برای ساخت و ساز در آمریکا بود. مدت زمان زیادی برای رشد این درخت لازم بود (۲۰۰تا ۴۰۰ سال) وبلندوکشیده بود و یک قابلیت ذاتی در دفع حشرات و قارچ‌ها داشت و مهم تر از ان اینکه که بسیار فراوان بود. این درخت در جنگل‌های انبوه و پرپشت رشد می‌کرد که مساحت آن بیش از ۳۶۰۰۰۰ کیلومتر مربع بود.
 
چوب‌های دیگری که در ساختمان طویله‌ها و ساختمان‌های دیگر استفاده می‌شد صنوبر از خانواده سکویا بود که در ایالت متحده آمریکا رشد می‌کرد و شاه بلوط آمریکایی بود. در شروع سال ۱۹۰۴ آفت شاه‌بلوط در سراسر آمریکا پخش شد و میلیون‌ها شاه بلوط را از بین برد، بنابراین زمانی که این چوب‌ها بی‌مصرف شد منبعی شد برای الوارهای بازیافتی. اما بعداً چوب‌های کمتری برای مصرف دوباره وجود داشت. با بررسی و ردیابی کرم‌ها در شاه‌بلوط آمریکایی می‌توان فهمید که چوب آفت دارد یا خیر. حضور کرم‌ها نشان می‌دهد که این چوب‌ها بعد از مرگشان توسط آفت‌ها قطع شده‌اند.
 
طویله‌ها به عنوان یکی از منابع اصلی الوارهای بازیافتی در آمریکا به شمار می‌آید. این ساختارها در طول قرن ۱۹ به صورت تیپیکال از درختانی که در محدودهٔ زمین آن بنا یا خارج از محدوده آن وجود داشته ساخته می‌شد. آنها معمولاً ترکیبی بود از چوب درختان بلوط، بلوط قرمز، صنوبر، گردو و کاج، اندازهٔ تیرهای این ساختمان‌ها محدود بود به توان نیروی انسانی و حیوانات در جابه‌جایی آن، چوب‌ها یا با اره و دستی بریده می‌شد یا به وسیله تیشه به صورت چهارگوش و صاف. مهاجران اولیه چوب درخت بلوط را از روی تجربه‌ای که از چوب درخت بلوط اروپایی داشتند می‌شناختند. به زودی بلوط قرمز، سفید، سیاه، شرابی، بید، یشمی، سوزنی و تیغی بریده و در ساخت انبارها استفاده شد.
 
ساختمان آسیاب‌ها در جنوب شرق آمریکا منابع فراوان برای چوب‌های بازیافتی می‌باشد. برخی از این ساختمان‌ها و تشکیلات مساحتی بیش از یک میلیون فوت مربع را اشغال می‌کنند و می‌توانند ۳ تا ۵ برابر آن مساحت را در کف ساختمان پوشش دهد. این ساختمان‌ها معمولاً هیچگونه صرفه اقتصادی برای بازسازی و دوباره استفاده کردن ندارند و می‌توانند خطری تهدید کننده برای آتش‌سوزی باشند و ممکن است درجات مختلفی از پاکسازی را نیاز داشته باشند. بازیافت الوارها و تخته‌های حاصل از آسیاب‌های متعدد، این متریال‌ها را دوباره وارد چرخه مصرف می‌کند به جای این که این متریال‌ها و ترکیبات بلا استفاده بر روی سطح زمین رها شوند.
 
منبع دیگری برای چوب‌های بازیافتی جداره‌های برفگیر قدیمی هستند. در پایان کارایی آنها به عنوان نگهدارنده برف، یک منبع دائمی و مستحکم و قابل اعتماد برای چوب‌های بازیافتی می‌باشند. در بسیاری از نقاط آب حاوی چوب‌های این جداره‌ها می‌باشد که به طور طبیعی در آب می‌افتند. این چوب‌ها احتیاج به نگهداری را کم می‌کنند و همچنین خطر متساعد شدن گازهای سمی حاصل از مخلوط کردن چوب‌های مختلف برای بازیافت را نیز کم می‌کنند.
 
سایر چوب‌های مورد استفاده سکویا، افرا، درخت داگلاس، گردو، گردوی آمریکایی، بلوط سفید، قرمز و کاج سفید می‌باشد.
 
همچنین یک منبع خوب دیگر برای چوب‌ها، رودخانه‌هایی است که زمانی در زمین‌های اطراف آن افرادی که سالها در آن زندگی می‌کردند می‌باشد که حاوی چوب‌هایی است که از آن برای ساخت قایق و کفپوش و مبلمان استفاده می‌کردند.
فواید
 
الوارهای بازیافتی به دلایل مختلفی شهرت دارند: این دلایل شامل ظاهر خاص چوب، اختصاص به ساختمان‌های سبز، خاستگاه آن، خصوصیات فیزیکی آن از جمله مقاومت چوب، مقاومت در برابر تغییرات، پایداری و ماندگاری می‌باشد. علت استقامت بالای این چوب‌ها بر می‌گردد به این که چوب‌هایی که از آنها برای الوارهای بازیافتی استفاده می‌شود در زمانی رشد کردند که آلودگی هوا کم بود (تا قرن ۲۰) و برخی از این چوب‌ها از درخت‌هایی استخراج شد که این درخت‌ها زمانی رشد کرده بودند که هیچ انسانی در آن زمان وجود نداشت.
 
الوارهای بازیافتی می‌تواند به صورت تخته‌هایی پهن‌تر از الوارهای جدید بریده شود و بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که محصولات آن‌ها در برابر الوارهای جدید مقاوم تر است؛ و این به دلیل آن است که این چوبهای بازیافتی در معرض تغییرات رطوبتی زیاد برای مدت طولانی قرار گرفته‌اند و به همین دلیل مقاوم تر می‌باشند که به همین دلیل این چوبها برای استفاده در سیستم‌های تشعشعی بسیار مناسبند. در برخی موارد الوارهایی که تخته‌ها از آن به دست می‌آمد از قبل به صورت طبیعی فشرده و منبسط شده بودند. انرژی تشعشعی با فرکانس‌های پایین خود و اثرات همرفتی خود بر پوشش‌های چوب کف اثرات یکسانی اند. اما این تأثیرات بر چوب‌های بازیافتی بسیار کمتر و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بخشی از مطلب ,الوار بازیافتی، چوب به عمل آمده‌است که از چوب‌های بکر و اولیه برای مصارف دیگر بازیافت می‌شود. بیشتر الوارهای بازیافتی از کنده‌ها و تخته‌های بدست آمده از طویله‌های قدیمی، کارخانه‌ها و انبارها به دست می‌آید. هر چند که برخی از شرکت‌ها چوب‌ها را از ساختارهای جدیدتری مانند واگن باری معادن ز,
مقالات مرتبط در این دسته
مصالح سنگي و چوبي
پاورپوینت آهک
پاورپوینت سقف عرشه فولادی (متال دک)
پاورپوینت ليکا
پاورپوینت ویژگیهای فنی در انتخاب و بکارکیری مصالح
دانلود پاورپوینت کورین Corian

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد