خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی اکو پارک ، Echo Park

   تعدادبرگ: 42 اسلاید   قیمت: 9000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی اکو پارک ، Echo Park
 
بخشی از مطلب
اکو پارک( Echo Park): اکوپارک، محیطی است که در آن فعالیت¬های تفرجی، همگام با شناسایی و چگونگی برخورد با مسایل زیست محیطی از جنبه¬های گوناگون آموزش همگانی صورت می¬گیرد( www.qsi.net/ecopark/2006).
طبق نظرMitch مهندسی اکولوژی عبارت است از طراحی اکوسیستم های پایداری که جامعه انسانی را با محیط طبیعی آن به نفع هر دو ارتباط می دهد(Mitch,2005)
فرضیه اصلی اکوپارک فراهم آوردن پشتوانه اقتصادی، علمی، زیست محیطی مناسب برای آموزش عمومی و ایجاد فرهنگ صحیح محیط زیستی م یباشد اکوپارک در بسیاری از کشورهای جهان و مخصوصاً در کشورهای پیشرفته طراحی و اجرا شده است. با توجه به زمینه های موجود در کشور ضرورت طراحی و اجرای اکوپارک احساس می گردد. بنابراین با تکیه بر قابلیت های موجود و کاربری های متنوع مفید اکوپارک، اجرای اکوپارک برای حرکت در جهت توسعه پایدار شهری لازم بوده و توصیه می گردد(کیازاده، 1386).
 
مفاهیم پایداری : اهداف توسعه پایداردر جهت کاهش اتلاف انرژی وآلودگی محیط زیست در معماری، مبحثی به نام معماری پایدار را به وجود آورده است. در این نوع معماری، ساختمان نه تنها با شرایط اقلیمی منطقه خود را تطبیق می‌دهد، بلکه ارتباط متقابلی با آن برقرار می‌کند. به طوری که بر اساس گفته ریچارد راجرز« ساختمان‌ها مانند پرندگان هستند که در زمستان پرهای خود را پوش داده وخود را باشرایط جدید محیط وفق می دهند و بر اساس آن سوخت و سازشان را تنظیم می‌کنند.(محمودی، 1388: 20 )
انرژی های نوین : انرژي هاي تجديدپذير يا انرژ ي هاي طبيعي مانند انرژي خورشيد، باد، گياهان، بيوماس، اقيانوسي، زمين گرمايي و آب، فاقد آلودگي زيست محيطي بوده و مي توان بدون نياز به خطوط انتقال انرژي و شبكه استفاده نمود. (سيد بهراد عمادي1389 )
پارک¬های اکولوژیکی به عنوان پار ک¬های تفرجی و تحقیقاتی با اهداف ارتقای آگاهی های عمومی زیست- محیطی احداث می¬گردد و هدف از ایجاد این نوع پارک ها علاوه بر توسعه فضای سبز شهری و احداث مکانی برای گردش و گذران اوقات فراغت، فراهم آوردن محیطی علمی، آموزشی برای عموم بازدیدکنندگان بوده است که به حل مسایل و مشکلات زیست محیطی با روش عینی و عملی و ملموس می¬پردازد. از این طریق بازدیدکنندگان با مسایل زیست محیطی آشنا می¬شوند و دانش زیست محیطی آنان ارتقاء می¬یابد. همچنین مشاغل جدید وسیعی برای دستیابی به اهداف اجرایی ایجاد می گردد.) (www.cfe.cornell.edu/2006 
فرضیه اصلی اکوپارک فراهم آوردن پشتوانه اقتصادی، علمی، زیست محیطی برای آموزش محیطی و ایجاد فرهنگ صحیح محیط زیستی می¬باشد(www.qsi.net/ecopark/2006). 
اکوپارک در بسیاری از کشورهای جهان و مخصوصاً در کشورهای پیشرفته طراحی و اجرا شده است از آن جمله می¬توان به اکوپارک بیرمنگام، اکوپارک آمازون، Urban Treehouse و پارک دریاچه ایسلان اشاره کرد(میکائیلی ،1387). 
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
اکو پارک ، Echo Park ,پاورپوینت بررسی ,Mitch مهندسی اکولوژی ,طراحی اکوسیستم های ,مفاهیم پایداری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نانو تکنولوژي در معماری
پاورپوینت بررسی معماری دیوارهای کامپوزیت
پاورپوینت بررسی نانو تکنولوژی و کاربردهای آن در صنعت ساختمان
پاورپوینت بررسی فولاد و آلومینیوم
پاورپوینت بررسی مصالح و مهندسی معماری
پاورپوینت بررسی چوب و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
پاورپوینت بررسی تفاوت کاشی و سرامیک

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد