خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,صنایع فرهنگی در زندگی روزمره -پاورپوینت

   تعدادبرگ: 47   قیمت: 2000 تومان   حجم فایل: 3870 kb  تعدادمشاهده  1


 

دانلود,رایگان صنایع فرهنگی در زندگی روزمره -پاورپوینت
 
مطالب مفید در این زمینه 
 
مفهوم صنایع فرهنگی یا صنعت فرهنگ (به آلمانی: Kulturindustrie) در زمان جنگ جهانی دوم و در مکتب فرانکفورت برای توصیف صنعت قدرتمند فیلم سازی آمریکا به وجود آمد. براساس تعریفی متداول، صنایع فرهنگی متشکل از بنگاه‌هایی است که برای عموم مردم، اطلاعات و سرگرمی‌های آموزشی، علمی و فرهنگی در شکل‌های گوناگونی طراحی، تهیه و تکثیر می‌کنند. هدف این صنایع، مفهوم سازی، هماهنگ سازی، تولید و ارتقا و تجارت کالاهای فرهنگی در قالب‌های مختلف اعم از کتاب، مجله، روزنامه، فیلم، محصولات صوتی، تصویری، نوار ویدئو و کاست، نرم‌افزار، لوح فشرده است. در جهان امروز، صنایع فرهنگی سهم بسزایی در دسترسی افراد به اطلاعات، آموزش و فرهنگ و همچنین اشتغال زدایی دارند و نقش مهمی در ارائهٔ تصویر فرهنگی یک کشور یا ملت و ایجاد جایگاه مناسب در اقتصاد بین‌المللی ایفا می‌کنند.
تعریف صنایع فرهنگی
 
صنایع فرهنگی به گونه ای از صنعت اطلاق می‌شود که به خلق ایده، تولید، توزیع محصولات و خدماتی می‌پردازد که ماهیت فرهنگی دارند و مخاطب آنها جنبه‌ها و ابعاد فرهنگی فرد و جامعه است و از آنجایی که تولید محصولات و خدمات فرهنگی بر خلاقیت، مهارت، دانش و استعداد تولید کنندگان آن استوار است صنایع فرهنگی را صنایع خلاق نیز می‌گویند.
انواع صنایع فرهنگی
 
    صنایع فرهنگی هنری: شامل سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشگاههای هنری صنایع دستی ، دکوراسیون و طراحی
    صنایع فرهنگی چندرسانه‌ای: ماهواره، رادیو و تلویزیون، وب سایتهای اینترنتی و تبلیغات
    صنایع فرهنگی مکتوب: کتاب، نشریات و روزنامه‌ها
    صنایع فرهنگی سرگرمی: موزه داری، جشنواره‌ها، تفریحات، گردشگری، اسباب بازی و بازیهای رایانه‌ای
 
 
  فهرست مطالب  
 
 
    پروژه پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره
    شاخه مهم صنعت فرهنگی
 
پروژه پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره
 
صنایع فرهنگی و هنری شامل یک نماد و جذابیت فرهنگی مهمی هستند که بر اقتصاد شهری تاثیر می گذارد و به عنوان محرکی برای توسعه و احیای شهری در ناحیه محلی عمل می کنند.
 
با توسعه اقتصاد در شهرها، عوامل فرهنگی به تاثیر گذاری شدید بر روشهای تولید کالاهای تولیدی ادامه و شهرها ظرفیت ویژه ای در خلق فرهنگ به شکل هنر، عقاید، سبک و شیوه زندگی، نوآوری و رشد اقتصادی پیدا کردند.
 
رابطه فرهنگ و اقتصاد تنها به رابطه هنر و بازار محدود نمی شود. به رغم تولید و تجارت کالاهای فرهنگی نوعی دوگانگی میان هنرمندان به عنوان خالقان کالاهای فرهنگی وجود دارد که ناشی از استفاده ابزار گرایانه سرمایه داری از خدمات فرهنگی است
 
در واقع هنر و فرهنگ همواره مانعی بر سر راه انباشت سرمایه بوده اند. آدرنو و هوکهایمر نخستین بار در سال ۱۹۴۷ صنعت فرهنگی را به کار بردند و می خواستند نشان دهند که اقتصاد سرمایه داری ، هنر و فرهنگ را در اهداف سوداگرایانه خود قربانی می کند.
 
این پروژه (پروژه  پروژه پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره) علاوه بر درس مورد نظرتان برای سایر درس های معماری نیز مناسب می باشد.
 
این پروژه شامل فایل پاورپوینت و ۴۷ اسلاید می باشد.
 
موفق و موید باشید.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود, ,رایگان ,صنایع ,فرهنگی ,در زندگی ,روزمره ,-پاورپوینت , ,انواع موزه, پاورپوینت معماری, پروژه پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره, پلان صنایع فرهنگی در زندگی روزمره, تحلیل سایت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره, تحلیل صنایع فرهنگی در زندگی روزمره, دانلود رایگان پروژه معماری, ریچارد میر, صنا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نقاشی در کوشک های دوره زندیه و قاجاریه شیراز
پاورپوینت بررسی فلسطین و شعر آن
پاورپوینت بررسی فنگ شويي
پاورپوینت بررسی ایده و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی مهربانی در معماری: زندگی مشترک و طراحی مشترک چند گونه
پاورپوینت بررسی همزيستي هنر معماري
پاورپوینت بررسی جامعه شناسی و معماری
پاورپوینت بررسی ایده و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی کاربرد خط و خوشنویسی در معماری
پاورپوینت بررسی زیبایی‌شناسی معماری مدرن
بررسی مبانی هنر در ایران
پاورپوینت بررسی پایه مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی مبانی پایه مشترک در ادبیات و معماری
پاورپوینت بررسی پدیدار شناسی در معماری
پاورپوینت تحلیل مبانی نظری معماری از ایده تا فرم
پاورپوینت بررسی اصول و مبانی سواد بصری در هنر و معماری
پاورپوینت بررسی معماری زمینه گرا
پاورپوینت بررسی جامع مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی مبانی و فلسفه رابطه معماری و موسیقی
پاورپوینت بررسی مبانی و فلسفه نور در معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد