خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود,بررسی پاورپوینت انواع نما سازی با نمونه های موردی هر نما,pptx

   تعدادبرگ: 170   قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  3


دانلود,بررسی پاورپوینت انواع نما سازی با نمونه های موردی هر نما,pptx
 
 
  مطلب مفید  
نمای ساختمان بعنوان عایق صوتی ایده‌ال و مناسب؛ کاملاً واضح و روشن است که نمای ساختمان نقش بسیار مهمی‌در کاهش ورود میزان آلودگی های صوتی و صداهای آزاردهنده محیط بیرون به فضای داخلی ساختمانهای اداری و مسکونی و ... است. که این مساله در ابر شهرهای با آلودگی های بالای صوتی بیشتر نمود پیدا می‌کند.
 
از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمانها قرار گرفته‌است. البته از این نظر ایرانیان دارای سابقه طولانی و دیرینه در امر نما سازی برای ساختمانها هستند. و در طول تاریخ از گچبری و آهک بری برای نما سازی استفاده می‌کرده‌اند. 
 
 
  بخشی از مطلب 
 
 
 
امروز نمای خارجی ساختمان در بحث دکوراسیون منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار گشته است، چرا که افراد قبل از هر چیز در مواجهه با ساختمان با مدل و سبک های طراحی نما برخورد میکنند. نمای رومی ساختمان که به نمای کلاسیک هم شناخته می شوند به دلیل داشتن شاخصه های زیبایی متعدد افراد زیادی را بخود جذب می کند.
نمای رومی ساختمان ها به دلیل طراحی منحصر بفرد خود بروی هر رهگذری تاثیر می گذارد که البته این مورد خود انتقادهای بسیاری را روانه اینگونه ساختمان ها کرده است و استفاده از معماری متناسب با فرهنگ ایران زمین را رواتر می داند. اما واقعیت این است که سبک معماری رومی در نمای کلاسیک ساختمان در واقع فقط مخصوص به روم باستان نمی شود بلکه سیر عظیمی از تاریخ معماری را در بر میگیرد که شامل ایران باستان نیز می شود.
 
کتیبه های تخت جمشید و سر ستون های زیبای آنها دقیقا در طراح های رومی وجود دارد و به کرات از آنها استفاده می شود. در واقع این روزها نمای رومی ساختمان به دلایل متعددی مورد توجه قرار می گیرند.
 
دلیل اول گسترده شدن استفاده از سنگ تراورتن و کشف معادن متعدد آن است. تنوع در بازهای قیمتی سبب شده ساختمان های سنگی که عمدتا بر اساس سبک های دوران باستان طراحی می شوند دوباره مد شده و بسیاری از افراد از این طرح ها استفاده کنند. دلیل دیگر افزایش نمای کلاسیک مربوط به جزئیات نمای کلاسیک رومی ساختمان هاست که نسبت به معماری اسلامی و ایرانی پیچیدگی ها کمتری دارند و البته بروز نشدن معماری اسلامی مخصوصا در دو قران اخیر باعث افزایش استفاده از نماهای رومی شده است.
طراحی های متفاوت و مدرن برای نمای خارجی ساختمان ها در هزاره سوم امری عادی و تا حدودی ضروری برای طراح ها و معمارهای انواع ساختمان ها در سراسر دنیاست. در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد. به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای یک ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.
سبک ساده گرایی یا مینیمالیسم نوعی دیگر از طراحی نماست که موارد آن در ایران چندان نیست. در این نوع طراحی همانطور که از نامش نیز پیداست اصل در سادگی، نفی هرگونه تزئینات زاید، کاربرد ساده و صریح فرم ها و استفاده از تعداد محدودی از مصالح است.
 
در این سبک مصالح بکار رفته معمولاً یک یا دو مصالح بوده و بسیار به ندرت تعداد مصالح بیشتر از دو نوع می شود. در ایران تعداد کمی از این نوع نماها طراحی و ساخته شده است و انتظار می رود در آینده تعداد اینگونه نماها بیشتر شده و از تعداد نماهای با مصالح متعدد و فرم های شکسته کاسته شود.
در صورت استفاده از نماهای آجری، برای جلوگیری از جذب آب ملات توسط آجرهای نما و نیز بکارگیری ملات با نسبت آب و سیمان و ماسه و آهک مناسب با قدرت چسبندگی و مقاومت مناسب.
در این نوع نما، چیدن آجرها بصورت کله وراسته برای مشارکت آجرهای نما در باربری سازه و همچنین به منظور پیوستگی آجر نما با آجرهای پشت ِکار لازم است. البته نباید فراموش کرد که انجام نماهای آجری باید
استفاده از سیمانهای ضد سولفات در نماهای بتنی، سیمانی و آجری برای مقابله با حمله سولفاتها و جلوگیری از آسیب دیدگی و تخریب نما و در کل تمام ساختمان لازم است.نصب آبچکانها و قرنیزهای شیبدار ( شیب به داخل ) برای ممانعت از نفوذ آب و رطوبت بداخل ساختمان.
 
اجرای همزمان و هماهنگ دیوار چینی در نما در تمام ارتفاع ساختمان و لابند کردن آجرها.
بند کشی صحیح و اصولی با ملات ریزدانه و پرمایهء مناسب و متراکم برای زیبایی بیشتر و نیز ممانعت از نفوذ آب و رطوبت بداخل دیوارنما و دیوار زیرین.
استفاده از سنگهای نمای پردوام و با مقاومت بالا در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی ( نور خورشید ، آب و رطوبت ) ، با بافت و شکل مطلوب ، بدون ترک خوردگی و خلل و فرج و مهمتر اینکه از نظر قیمت دارای صرفه اقتصادی باشد.
در صورت بکار گیری سنگهای رودخانه‌ای و سنگهای ضخیم در نماهای سنگی باید تا گرفتن کامل ملات از قالبهای مناسب استفاده کرد.
در صورت استفاده از سنگهای پلاک بایستی از این سنگها در برابر رطوبت یخبندان مراقبت نمود و مواد زاید را از سطح این سنگها پاک کرده و با استفاده از یکی از روشهای زیر سنگها را کاملاً به سطح زیرین محکم کرد: لقمه گذاری، پیچ و رولپلاک کردن، نصب سیم و اسکوپ یا قلاب برای اتصال بهتر و محکمتر.
در نماهای بتنی، سیمانی که در تهیه این نوع بتنها مورد استفاده قرار می‌گیرد باید، در برابر حملات مواد شیمیایی و نیز تغییرات درجه حرارت و رطوبت دارای سرعت کسب مقاومت بالایی باشد.
در تابستان باید از سیمان با گرمای هیدراته پایین و در زمستان بر عکس باید از سیمان با گرمای هیدراتاسیون بالا استفاده کرد. لازم به ذکر است که اختلاط بتن و حمل ونقل، قالب بندی، ریختن وتراکم آن نیز باید بطور کاملاً صحیح و اصولی و در شرایط محیطی مناسب و ایده‌ال هم از نظر دما و هم از نظر میزان رطوبت انجام شود.
سنگدانه های و به طور کلی مواد اولیه مصرفی در تهیه مصالح و ترکیبات لازم برای کار نماسازی باید تمیز و عاری ازهر گونه نا خالصی اعم از خاک، گل و لای، ناخالصیهای معدنی و مواد زاید بوده و در عین حال دارای مقاومت بالا و شکل و بافت مطلوب و مناسب باشند.
نمای کامپوزیت به نمایی گفته می‌شود که در آن از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان پوشش نهایی استفاده شده باشد. پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت اکثراً ? میلیمتر متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی‌اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً(Aluminum Composite Panels) یا ACP خوانده می‌شود
نمای بیرونی ساختمان‌ها
 
– بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تغییر دکوراسیون
 
– دکوراسیون دیوارهای داخلی، سقف‌ها، آشپزخانه، تراس‌ها
 
– دکوراسیون داخلی فروشگاهها
 
– تابلوهای تبلیغاتی
 
– نمای فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت CNG
 


کلمات کلیدی مرتبط:
انواع نما سازی ,pptx ,دانلود,بررسی پاورپوینت انواع نما سازی با نمونه های موردی هر نما,pptx , , مطلب مفید ,نمای ساختمان بعنوان عایق صوتی ایده‌ال و مناسب؛ کاملاً واضح و روشن است که نمای ساختمان نقش بسیار مهمی‌در کاهش ورود میزان آلودگی های صوتی و صداهای آزاردهنده محیط بیرون به فضای داخلی ساختمانهای,
مقالات مرتبط در این دسته
مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پايدار مسکن روستايی
پاورپوینت بررسی نقاشی در کوشک های دوره زندیه و قاجاریه شیراز
پاورپوینت بررسی فلسطین و شعر آن
پاورپوینت بررسی فنگ شويي
پاورپوینت بررسی ایده و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی مهربانی در معماری: زندگی مشترک و طراحی مشترک چند گونه
پاورپوینت بررسی همزيستي هنر معماري
پاورپوینت بررسی جامعه شناسی و معماری
پاورپوینت بررسی ایده و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی کاربرد خط و خوشنویسی در معماری
پاورپوینت بررسی زیبایی‌شناسی معماری مدرن
بررسی مبانی هنر در ایران
پاورپوینت بررسی پایه مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی مبانی پایه مشترک در ادبیات و معماری
پاورپوینت بررسی پدیدار شناسی در معماری
پاورپوینت تحلیل مبانی نظری معماری از ایده تا فرم
پاورپوینت بررسی اصول و مبانی سواد بصری در هنر و معماری
پاورپوینت بررسی معماری زمینه گرا
پاورپوینت بررسی جامع مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی مبانی و فلسفه رابطه معماری و موسیقی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد