خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت مکانیابی محور(هاب)

   تعدادبرگ: 20 اسلاید   قیمت: 2000 تومان   حجم فایل: 241 kb  تعدادمشاهده  6


فهرست
 
مقدمه
تعریف هاب و مکانیابی هاب
تفاوت مسئله ی مکانیابی هاب با مسائل مکانیکی کلاسیک
ضرورت مسائل مکان یابی هاب
اهداف
انواع مسائل مکان یابی هاب
مزایا و معایب استفاده از هاب
 
 
بخشی از مطلب
-اساسی ترین موضوع در سیستم های حمل و نقل ، لجستیک و شبکه های ارتباطی ارسال جریان (مانند انسان ، کالا، و اطلاعات) از نقطه مبدا به مقصد است.مسئله استراتژیک طراحی شبکه های هاب در مواقعی که نیاز است مقداری جریان بین نقاط مبدا و مقصد ارسال شود، اما بر قراری ارتباط مستقیم میان همه نقاط ناممکن و یا بسیار پر هزینه است ، مطرح می شود.
 
-در مسئله مکانیابی  و تخصیص هاب تهدادی از گره ها برای برقراری هاب ها انتخاب و نقاط مبدا و مقصد به هاب ها تخصیص داده می شوند. هاب ها در شبکه هاب به عنوان نقاط واصل یا میانی ، ارتباط غیر مستقیم میان نقاط را میسر می سازند و اعمال جمع آوری،انتقال و توزیع جریان را انجام می دهند.
 
-(منظور از جمع آوری،انتقال، توزیع جریان به ترتیب ارسال جریان از نقطه مبدا به هاب تخصیص یافته به آن، ارسال جریان بین هاب ها و ارسال جریان از هاب به نقطه مقصد است)
 
-مشخصه اصلی به کارگیری شبکه هاب صرفه اقتصادی آن به دلیل ایجاد ارتباط غیر مستقیم میان نقاط مبدا و مقصد و ترکیب جریان با استفاده از هاب است.این درحالی است که از یک طرف استفاده از وسایل ارتباطی متفاوت هزینه های مختلفی بسته به فاصله و حجم جریان را به شبکه هاب تحمیل می کند.
 
-هاب ها تسهیلات ویژه ای هستند که به عنوان نقاط تعویض، انتقال و طبقه بندی در بسیاری از سیستم های توزیع به کار گرفته می شوند.تسهیلات  هاب به جای خدمت رسانی هر جفت مبدا- مقصد، جریان ها را به منظور استفاده از صرفه جویی های اقتصادی ناشی از آن تمرکز می نمایند.
 
-جریان ها از مبدا یکسان با مقصد های مختلف روی مسیرشان به یک هاب ترکیب شده و با جریان هایی که مبدا های متفاوتی دارند اما مقصدشان یکسان است ترکیب می شوندیکی سازی بر روی مسیر مبدا تا هاب  و از هاب تا مقصد و نیز بین هاب ها صورت می گیرد.
 
-تحقیقات راجع به مکانیابی هاب (Hub Location) در طول دو دهه اخیر جایگاه مهمی در زمینه مکانیابی به خود اختصاص داده است، این امر در نتیجه استفاده ی فراوان از شبکه های هاب در حمل و نقل و ارتباطات مدرن بوده است. و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,مکانیابی محور(هاب) ,تعریف هاب و , مکانیابی هاب ,تفاوت مسئله ی , مکانیابی هاب با ,مسائل مکانیکی کلاسیک ,ضرورت مسائل ,مکان یابی هاب ,اهداف ,انواع مسائل ,مکان یابی هاب ,مزایا و معایب ,استفاده از هاب ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی تناسبات و هندسه در طبيعت و معماری
پاورپوینت بررسی ارتباط معماری با فرهنگ
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی مقدمات طراحی معماری 2 (شماره 1)
دانلود بررسی پاورپوینت ارتباط معماری با آرامش
دانلود بررسی پاورپوینت تناسبات در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت هنر نظم دادن به فضا درمعماری
دانلود بررسی پاورپوینت تعامل عوامل در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت تناقص در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت ردیف بندی و تسلسل
دانلود بررسی پاورپوینت زیبایی شناسی در معماری به صورت کامل
دانلود بررسی عناصر اصلی در معماری
پاورپوینت بررسی فرایند و روش اقلیم گرا در معماری ، مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت بروتالیسم در معماری
دانلود بررسی پاورپوینت دریافت بصری و توجه در معماری
دانلود بررسی پاورپوینت ردیف بندی و تسلسل
دانلود بررسی پاورپوینت فضای خالی یا فضای چگالی در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت تعامل عوامل در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت تعامل عوامل در مبانی نظری معماری
دانلود بررسی پاورپوینت ترکیب بندی عناصر ساختمانی در مبانی نظری معماری

Text/HTML
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد