خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی درجه بندی و امکانات مجتمع خدماتی- رفاهی

   تعدادبرگ: 25 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 14000 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی درجه بندی و امکانات مجتمع خدماتی- رفاهی 
 
بخشی از مطلب
تعداد و درجه مجتمع ها در هر محور وابسته به حجم تردد وسایل نقلیه بر روی آن است. به عبارتی میزان تقاضا و بهره برداری از خدمات رفاهی مجتمع ها در هر محور تا حد زیادی تابع حجم تردد وسایل نقلیه بر روی ان خواهد بود که این میزان تعداد و اندازه مجتمع ها را تعیین می کند.
این معیار بیانگر نوع راه شامل آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی درجه 1 و راه اصلی درجه 2 است. این معیار در حال حاضر در تعداد قابل توجهی از محورها انطباق لازم را با حجم و جریان و سطح عملکرد جاده ندارد.
براساس آنچه که عنوان شده سه رابطه مورد بحث در سطور گذشته از رابطه مجتمع با مکان، رابطه مجتمع با مجتمع و رابطه مجتمع با محورها در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر و در تناسب با اهداف توسعه ای نظام دهی مجتمع های خدماتی- رفاهی را مشخص می سازند.
الگوهای برنامه ریزی 
الگوی برنامه ریزی طرح برای مجتمع های خدماتی- رفاهی
 مجتمع خدماتی- رفاهی درجه 1
این نوع مجتمع ها در مساحتی بین 10-3 هکتار در یک طرف تا دو طرف جاده ساخته می شوند. چهار محدوده پیرامونی این مجتمع ها به وسیله نیم دیوار و نرده تعریف خواهد شد. در کل فضای مجتمع نیز محوطه سازی و کف سازی، طراحی گیاه و آب اهمیت زیادی خواهد داشت. سرمایه گذاری در این نوع از مجتمع ها به وسیله بخش دولتی- خصوصی، بخش دولتی- عمومی، بخش خصوصی و بخش عمومی انجام می گیرد. شبکه مجاور این نوع از مجتمع ها، عملکرد سه گانه بین المللی، ملی ناحیه ای دارد و ماهیت جریان های جاری بر آن ترکیبی و از دو نوع صنعتی- بازرگانی- سیاحتی خواهد بود. این محورها باید از نوع آزاد راه یا بزرگراه باشند یا براساس برنامه ریزی آتی به این نوع راه ها تبدیل شوند.
فاصله مکانی بین این نوع از مجتمع ها بین 400-200 کیلومتر و زمان دسترسی به آنها بین 5-5/2 ساعت است. در مکان یابی این مجتمع ها علاوه بر معیارهای مربوط به رابطه مجتمع با محور و مجتمع با مجتمع، باید از معیارهای مربوط به رابطه مجتمع با مکان نیز استفاده شود.
این معیارها شامل معیارهای محیطی، اجتماعی- فرهنگی، اقتصادی و کالبدی است. عناصر خدماتی- رفاهی پیش بینی شده برای مجتمع های خدماتی- رفاهی درجه 1 به شرح زیر می باشد:
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی ,درجه بندی و امکانات , مجتمع خدماتی- رفاهی , مجتمع خدماتی- رفاهی درجه 1 ,الگوی برنامه ریزی طرح ,مجتمع های خدماتی- رفاهی ,الگوهای برنامه ریزی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نقش رنگ در معماری جلوه های بصری و محرک های روانی
پاورپوینت بررسی مباني نظری طراحي در معماری
پاورپوینت بررسی فضا و تاثیرات آن در معماری
پاورپوینت بررسی اثرات بیماریها بر معماری بناها و شهرسازی
پاورپوینت بررسی سیرکولاسیون در معماری
پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگها در معماری
پاورپوینت بررسی معماری گره چینی در معماری
پاورپوینت بررسی نگرش فرهنگی اجتماعی در مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی مبانی کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی مفهومی فضا در معماری ، مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی عرصه های مختلف خانه در فرآیند طراحی معماری
پاورپوینت بررسی مبانی و اصول اولیه طراحی و معماری داخلی
پاورپوینت بررسی مبانی نظری معماری
پاورپوینت بررسی نور و نور پردازی در معماری
پاورپوینت بررسی اهمیت و تاثیر نور در معماری
پاورپوینت بررسی تناسبات در معماري فضاها
پاورپوینت بررسی معماری زمینه گرا Architecture in Context
پاورپوینت بررسی تناسبات انسانی در معماری از نظر فیلسوفان یونان
پاورپوینت بررسی رنگ در معماری و دکوراسیون داخلی
پاورپوینت بررسی معماری رنگ ، مکان ، فضا در معماری

Text/HTML
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد