خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی کاربرد ، مشخصات و مزایای باغ بام بهمراه بررسی نمونه های موردی

   تعدادبرگ: 105 اسلاید   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 5018 kb  تعدادمشاهده  17


پاورپوینت بررسی کاربرد ، مشخصات و دتایل اجرایی باغ بام بهمراه نمونه های موردی

 

بام های سبز مصرف انرژی را بهبود می بخشد و کاهش می دهد. آنها می توانند با افزودن مقدار مقاومت جرم و مقاومت حرارتی ، گرمایش را کاهش دهند ، همچنین می توانند با افزایش تبخیر و تعرق ، جزیره گرما را کاهش دهند.  مطالعه ای در سال 2005 توسط برد باس از دانشگاه تورنتو نشان داد كه سقف های سبز نیز می توانند باعث کاهش گرما و مصرف انرژی در شرایط زمستانی شوند.  یک مطالعه مدل سازی نشان داد که اضافه کردن سقف های سبز به 50 درصد از سطوح موجود در مرکز شهر تورنتو ، کل شهر را با 0.1 تا 0.8 درجه سانتیگراد (0.2 تا 1.4 درجه فارنهایت) خنک می کند.
یک سقف سبز بارهای خنک کننده (با خنک کننده تبخیر) را بر روی یک ساختمان پنجاه و نود درصد کاهش می دهد ،  به ویژه اگر از شیشه ای باشد به عنوان مخزن حرارتی خورشیدی و استوار و خورشیدی عمل می کند.

غلظت سقف های سبز در یک منطقه شهری حتی می تواند با کاهش اثر جزیره گرمای شهری ، دمای متوسط ​​شهر را در طول تابستان کاهش دهد.  مصالح ساختمانی سنتی پرتوهای خورشید را خیس کرده و دوباره آن را به عنوان گرما منتشر می کنند و باعث می شوند شهرها حداقل 4 درجه سانتیگراد (7.2 درجه فارنهایت) گرمتر از مناطق اطراف باشند. در مقابل ، در سالن شهر شیکاگو ، که دارای یک سقف سبز است ، دمای سقف در یک روز گرم به طور معمول 1.4-4.4 درجه سانتیگراد (2.5-7.9 درجه فارنهایت) خنک تر از آن است که در ساختمان های با پشت بام سنتی در نزدیکی باشد. سقف های سبز در شیکاگو و همچنین در آتلانتا ، پورتلند و سایر شهرهای ایالات متحده رایج شده است ، جایی که استفاده از آنها با مقررات برای مبارزه با تأثیر گرمازدایی در جزیره مورد تشویق قرار می گیرد. سقف های سبز نوعی از اثر کم تحرک است. در مورد شیکاگو ، این شهر کدهایی را ارائه داده است که مشوق هایی را برای سازندگانی که سقف های سبز را روی ساختمانهای خود قرار دهند ، ایجاد کرده است. پشت بام سبز شیکاگو هال یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نمونه سقف های سبز در ایالات متحده است؛ آن را به عنوان یک آزمایش کاشت برای تعیین تأثیرات یک سقف سبز روی میکرولیم سقف استفاده کرد. پس از این و مطالعات دیگر ، اکنون تخمین زده شده است که اگر تمام سقف های یک شهر بزرگ سبز شود ، می توان دمای شهری را تا 7 درجه سانتیگراد (13 درجه فارنهایت) کاهش داد.
و...

فهرست مطالب

بام سبز چیست؟

تعریف بام سبز

تاریخچه کاربرد بام سبز

اهداف ایجاد بام سبز

مزایای بام‌های سبز

انواع بام سبز

انواع باغ بام ها بر اساس سیستم اجرایی

سیستم گسترده

سیستم متمرکز

سیستم مدولار یا جعبه گیاه

سیستم ترکیبی

طبقه بندی دیگر

باغ بام ها از سه قسمت تشکیل می شوند

تقسیم بندی اجزا بام سبز

لایه پوشش گیاهی Plant Layer

محیط کشت Growing Medium

لایه زهکش

لایه صافی Filter Layer

لایه مانع ریشه ها Root Barrier

صفحه زهکش Drain Board

لایه محافظ

ساختار سقف

غشاء بام یا لایه عایق کاری رطوبتی
 Water Proofing

معماری سبز و توسعه پایدار

نگاهی به اصول معماری سبز

ضرورت معماری پایدار

معرفی بام و دیوار سبز

طراحی بام و دیوار سبز

مصالح سبز

تأسیسات سبز

ویژگیهای بام سبز شهری

کاربرد معماری سبز در زندگی شهری

فواید بام سبز

دیوار سبز و فواید آن

دلایل خنک بودن بام سبز

فواید محیطی

معایب بامهای سبز

سودهای مالی

معماری سنتی ایران

بخش دوم
نمونه هایی از معماری سبز در دنیا :

پنت هاوس باغ Tribeca ، شهر نیویورک

روف گاردن ویلای مشرق ، شهر نیویورک

باغ هیلارد ، برکلی، کالیفرنیا

ساختمان آرچیلابو ، میلان
 
کابین های میل ویل ، کالیفرنیا

روف گاردن در پارک هلند، لندن

بام سبز و لند اسکیپ ساختمان مسکونی ، تورنتو

بخش سوم
مجتمع تجاری بزرگ دره سبز شانگهای

معرفی

تصاویری از بام سبز و بخش های داخلی مجتمع

سایت پلان

پلان طبقه زیرزمین تا طبقه پنجم

مقاطع

بخش چهارم

بررسی مجتمع تجاری سبز Hangzhou Duolan


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری باغ بام ,انواع باغ بام ,تحلیل باغ بام ,سیستم باغ بام ,دتایل اجرایی باغ بام ,پاورپوینت باغ بام ,بام سبز چیست؟ ,تعریف بام سبز ,پاورپوینت باغ بام ,بررسی کاربرد باغ بام ,مشخصات و مزایای باغ بام ,نمونه های موردی باغ بام ,تاریخچه کاربرد بام سبز ,اهداف ایجاد بام سبز ,مزایای بام‌های سبز ,انواع بام س,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری بام سبز یا باغ‌بام
پاورپوینت بررسی تکنولوژی باغ بام یا بام سبز ، بررسی نمونه های مشابه بام سبز
پاورپوینت بررسی معماری بام سبز بهمراه نمونه های موردی خارجی
پاورپوینت بررسی معماري همساز با طبيعت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد